Öneri Casper ve Tüketici Hakem Heyeti Kararı Hakkında Destek

S4RP1NG0

80+
Katılım
14 Mart 2024
Mesajlar
9
Reaksiyon skoru
3
Merhabalar. Zamanında Hepsiburada üzerinden Casper 23.8" curved monitör almıştım. Aldıktan uzun zaman sonra (Monitörü ana ekran olarak kullanmıyordum) çok yoğun bir ghosting olduğunu farkettim ve servise gönderdim. Servis ürünü kusurlu bulmuş ancak kullandığım için servis dışı bırakmıştı. Bende bunun üzerine tüketici hakem heyetine gönderdim. Hakem heyeti beni haklı buldu ve cihazın yenisiyle değiştirilmesini istedi.

13 Mart tarihinde yeni monitörüm geldi ve aynı yoğun ghosting sorunu bu monitörde de vardı. Hemen mail ortamında benimle ilgilenen kişiye video ve fotoğraflarını gönderdim. Kendisine beni Ankarada bir servise yönlendirmesini ve cihazı test ederek almak istediğimi söyledim. Bana ya fatura tutarı kadar para iadesi yapalım ya da bir üst modele geçirelim dedi. Bende üst model teklifini kabul ettim.

Bugün 14 mart tarihinde beni Aradı ve iki teklifide geri çektiklerini, kararı biz uyguladık tekrardan yenisiyle de değiştirmeyeceğiz siz başınızın çaresine bakın dediler. Aynı mağduriyetin devam ettiğini, cihazın servis tarafından bile görülmediğini söyledim ancak nafile.

Şimdi nasıl bir yol izlemem gereklidir? Aynı sorun bu monitörde de var ve ben bu 2-3 aylık süreç içerisinde monitörümü kullanamadım. Direkt servise mi gitmeliyim yoksa hakem heyetine tekrardan başvuru yapıp mağduriyet giderilmedi mi demeliyim çok kafam karıştı.

Not: Nereden bulaştım bu Casper illetine!
 
Hocam o model kronik zaten yapcak pek bisey yok gibi thh basvursan iade gerçekleşir belki. Ilkte iade etseydin keşke.
 
Casper'ın panellerinin hepsinde zaten ghosting çok bariz bunun bir kusurdan ziyade parçaların kalitesiz olmasından kaynaklandığını düşünüyorum, 100 monitör alsanız 100'ünde de casper'sa ghosting olacaktır.
iade edebiliyorsanız edin edemiyorsanız monitörü satıp başka monitör alın.
 
Casper'ın panellerinin hepsinde zaten ghosting çok bariz bunun bir kusurdan ziyade parçaların kalitesiz olmasından kaynaklandığını düşünüyorum, 100 monitör alsanız 100'ünde de casper'sa ghosting olacaktır.
iade edebiliyorsanız edin edemiyorsanız monitörü satıp başka monitör alın.

Sorun o değilki genel olarak kalitesiz monitörler, bi tanesi ayakta zor duruyordu şikayet videosunu görmüştüm.

Konu hakkında yani sizi uğraştırıyorlar zaten casper bu açıdan en vasat marka, monster da çok sevmeyiz ama yine servisi gelişmiş. Bu durumda yani uğraşırsanız yine THH ile uğraşırsınız yada bu şekilde kalıcak gibi duruyor.
 
Casper'ın panellerinin hepsinde zaten ghosting çok bariz bunun bir kusurdan ziyade parçaların kalitesiz olmasından kaynaklandığını düşünüyorum, 100 monitör alsanız 100'ünde de casper'sa ghosting olacaktır.
iade edebiliyorsanız edin edemiyorsanız monitörü satıp başka monitör alın.
Sorun o değilki genel olarak kalitesiz monitörler, bi tanesi ayakta zor duruyordu şikayet videosunu görmüştüm.

Konu hakkında yani sizi uğraştırıyorlar zaten casper bu açıdan en vasat marka, monster da çok sevmeyiz ama yine servisi gelişmiş. Bu durumda yani uğraşırsanız yine THH ile uğraşırsınız yada bu şekilde kalıcak gibi duruyor.
O zaman ben yarın vakit kaybetmeden tekrar yetkili servise cihazı götürüp ücret iadesi istediğimi belirtiyim. Eğer hatasızını veririz derlerse ve verirlerse kutusunu açmadan satarım, yok bir şey yapamayız derlerse maillerle beraber tekrar mahkeme yolu görünüyo gibi. Sancılı 2-3 ay yine bekletecekler. Bu süreç içinde de heryerden bu hikayeyi anlatmaya devam edeceğiz o zaman. Çünkü onları en çok internet korkutuyor.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Çevrim içi yöneticiler

Forum istatistikleri

Konular
1,151,596
Mesajlar
10,377,881
Üyeler
183,142
Son üye
Yolcu12
Geri
Top