Merhabalar. Zamanında Hepsiburada üzerinden Casper 23.8" curved monitör almıştım. Aldıktan uzun zaman sonra (Monitörü ana ekran olarak kullanmıyordum) çok yoğun bir ghosting olduğunu farkettim ve servise gönderdim. Servis ürünü kusurlu bulmuş ancak kullandığım için servis dışı bırakmıştı. Bende bunun üzerine tüketici hakem heyetine gönderdim. Hakem heyeti beni haklı buldu ve cihazın yenisiyle değiştirilmesini istedi.
13 Mart tarihinde yeni monitörüm geldi ve aynı yoğun ghosting sorunu bu monitörde de vardı. Hemen mail ortamında benimle ilgilenen kişiye video ve fotoğraflarını gönderdim. Kendisine beni Ankarada bir servise yönlendirmesini ve cihazı test ederek almak istediğimi söyledim. Bana ya fatura tutarı kadar para iadesi yapalım ya da bir üst modele geçirelim dedi. Bende üst model teklifini kabul ettim.
Bugün 14 mart tarihinde beni Aradı ve iki teklifide geri çektiklerini, kararı biz uyguladık tekrardan yenisiyle de değiştirmeyeceğiz siz başınızın çaresine bakın dediler. Aynı mağduriyetin devam ettiğini, cihazın servis tarafından bile görülmediğini söyledim ancak nafile.
Şimdi nasıl bir yol izlemem gereklidir? Aynı sorun bu monitörde de var ve ben bu 2-3 aylık süreç içerisinde monitörümü kullanamadım. Direkt servise mi gitmeliyim yoksa hakem heyetine tekrardan başvuru yapıp mağduriyet giderilmedi mi demeliyim çok kafam karıştı.
Not: Nereden bulaştım bu Casper illetine!
13 Mart tarihinde yeni monitörüm geldi ve aynı yoğun ghosting sorunu bu monitörde de vardı. Hemen mail ortamında benimle ilgilenen kişiye video ve fotoğraflarını gönderdim. Kendisine beni Ankarada bir servise yönlendirmesini ve cihazı test ederek almak istediğimi söyledim. Bana ya fatura tutarı kadar para iadesi yapalım ya da bir üst modele geçirelim dedi. Bende üst model teklifini kabul ettim.
Bugün 14 mart tarihinde beni Aradı ve iki teklifide geri çektiklerini, kararı biz uyguladık tekrardan yenisiyle de değiştirmeyeceğiz siz başınızın çaresine bakın dediler. Aynı mağduriyetin devam ettiğini, cihazın servis tarafından bile görülmediğini söyledim ancak nafile.
Şimdi nasıl bir yol izlemem gereklidir? Aynı sorun bu monitörde de var ve ben bu 2-3 aylık süreç içerisinde monitörümü kullanamadım. Direkt servise mi gitmeliyim yoksa hakem heyetine tekrardan başvuru yapıp mağduriyet giderilmedi mi demeliyim çok kafam karıştı.
Not: Nereden bulaştım bu Casper illetine!