Microsoft Hesabıma Erişemiyorum – Kod Gelmiyor

Katılım
3 Mart 2022
Mesajlar
7
Reaksiyon skoru
0
Merhaba,


Microsoft hesabımla ilgili bir sorun yaşıyorum ve desteğinizi rica ediyorum. Hesabımla ilgili tüm bilgilere erişimim var ve kimliğimi doğrulayabilecek durumdayım. Ancak giriş yapmaya çalıştığımda telefonuma doğrulama kodu gönderilmesi isteniyor. Ne yazık ki bu kod hiçbir zaman ulaşmıyor ve sistem sürekli hata veriyor.


İlginç bir şekilde, “Kullanıcı adımı unuttum” seçeneğini kullandığımda telefonuma kod sorunsuz şekilde geliyor. Ancak giriş doğrulamasında kod ne yazık ki gelmiyor. Bu nedenle hesabıma erişim sağlayamıyorum.


Hesabımı aktif olarak kullanıyordum ve birçok önemli bilgi bu hesaba bağlı. Gerekli tüm bilgileri sağlayarak hesabımı geri almak istiyorum.


Yardımcı olursanız çok sevinirim.


Teşekkür ederim.
 
Yeni hesap aç. Kullanıcı adını bile unutuyorsan o hesap artık senin değil.
 
Merhaba,


Microsoft hesabımla ilgili bir sorun yaşıyorum ve desteğinizi rica ediyorum. Hesabımla ilgili tüm bilgilere erişimim var ve kimliğimi doğrulayabilecek durumdayım. Ancak giriş yapmaya çalıştığımda telefonuma doğrulama kodu gönderilmesi isteniyor. Ne yazık ki bu kod hiçbir zaman ulaşmıyor ve sistem sürekli hata veriyor.


İlginç bir şekilde, “Kullanıcı adımı unuttum” seçeneğini kullandığımda telefonuma kod sorunsuz şekilde geliyor. Ancak giriş doğrulamasında kod ne yazık ki gelmiyor. Bu nedenle hesabıma erişim sağlayamıyorum.


Hesabımı aktif olarak kullanıyordum ve birçok önemli bilgi bu hesaba bağlı. Gerekli tüm bilgileri sağlayarak hesabımı geri almak istiyorum.


Yardımcı olursanız çok sevinirim.


Teşekkür ederim.
Yarın Microsoft Desteği arayın.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Yarın Microsoft Desteği arayın.
0850 390 2777 Microsoft Destek Hattı
 
Microsoft desteğinden alacağın yanıt büyük ihtimalle yeni hesap aç olacaktır. Benzer bir durumum vardı, telefon numaramı değiştirmiştim, güvenlik bilgilerine doğrulama hesaplarına sahiptim, boş boş forum doldurtuyorlar başka bir şey yok en son yeni hesap aç dediler dalga geçer gibi(bir kaç ay destekle konuştum). Her gün deneyerek hesap günlük blokeye girene kadar denedim sonra hesabımı bi şekilde açmayı başardım. Direkt 2 aşamalı doğrulamayı kaldırdım. İki aşamalı doğrulama olunca yardımcı olmuyorlar.
 
Microsoft desteğinden alacağın yanıt büyük ihtimalle yeni hesap aç olacaktır. Benzer bir durumum vardı, telefon numaramı değiştirmiştim, güvenlik bilgilerine doğrulama hesaplarına sahiptim, boş boş forum doldurtuyorlar başka bir şey yok en son yeni hesap aç dediler dalga geçer gibi(bir kaç ay destekle konuştum). Her gün deneyerek hesap günlük blokeye girene kadar denedim sonra hesabımı bi şekilde açmayı başardım. Direkt 2 aşamalı doğrulamayı kaldırdım. İki aşamalı doğrulama olunca yardımcı olmuyorlar.
Peki, bu süreçte ne yapmam gerekiyor? Nasıl bir yol izlemeliyim? Gerçekten şaka gibi, tüm hesap bilgilerime erişimim var ama hesabıma giriş yapamıyorum. Bu konuda bana yardımcı olabilir misiniz?
 
Microsoft kullanım koşullarını kimse okumaz. Uzun geliyor. Uzun süre kullanılmayan ücretsiz hesaplar önce donduruluyor ve sonra da iptal ediliyor. Ben bu süreyi 9 Ay olarak hatırlıyorum.
 
Peki, bu süreçte ne yapmam gerekiyor? Nasıl bir yol izlemeliyim? Gerçekten şaka gibi, tüm hesap bilgilerime erişimim var ama hesabıma giriş yapamıyorum. Bu konuda bana yardımcı olabilir misiniz?
Öncelikle spama düşüp düşmediğini kontrol et onun dışında tekrar tekrar denemek dışında yapabileceğin bir şey yok.
 
Geri
Top