celilemrednsmnt
80+
- Katılım
- 5 Nisan 2020
- Mesajlar
- 343
Dahası
Merhaba, 1 ay önce VDSL olmasına rağmen 15 mbps bile alamadığım hattıma her ne yaptılarsa şu anda 60 mbps'a kadar hız alabilmekteyim. Evime herhangi biri gelmedi. Gördüğüm kadarıyla telefon diğerinden evime çekilen kabloya da herhangi bir işlem uygulanmadı. Önceden de Millenicom'un 35 Mbps indirme 6 Mbps yüklemeye sahip paketini kullanıyordum şimdi de onu kullanıyorum. Hızın düşüklüğünden ziyade sürekli internet kesilmeleri olduğu için ardarda arıza kayıtları açmıştım. Bir sabah kalktığımda internetimin hızlandığını farkettim ve DSL istatistiklerine baktığımda hızımın ciddi miktarda arttığını gördüm. Millenicom tarafından bana bir bilgilendirme yapılmadı bununla ilgili. Ben de o kadar zamandır beklediğim, bunun için türk telekom müdürlüğüne gidip talepte de bulundum ayrıca, arızanın çözüldüğünü düşünerek kullanmaya devam ettim. Ekim ayına girdikten sonra faturamda bu manzara ile karşılaşınca da şaşırdım tabii çünkü iç hatta herhangi bir işlem olmamıştı.
Şimdi sizce bu ücreti ödemeli miyim? Muhtemelen Türk Telekom Millenicom'a yansıtıyor diye onlar da bana kitliyor.
Şimdi sizce bu ücreti ödemeli miyim? Muhtemelen Türk Telekom Millenicom'a yansıtıyor diye onlar da bana kitliyor.