Neler Yeni

Millenicom arıza yerinde teknik destek ücretini ödemeli miyim?

Katılım
5 Nisan 2020
Mesajlar
195
Dahası  
Reaksiyon skoru
71
İsim
Celil Emre Danişmant
Merhaba, 1 ay önce VDSL olmasına rağmen 15 mbps bile alamadığım hattıma her ne yaptılarsa şu anda 60 mbps'a kadar hız alabilmekteyim. Evime herhangi biri gelmedi. Gördüğüm kadarıyla telefon diğerinden evime çekilen kabloya da herhangi bir işlem uygulanmadı. Önceden de Millenicom'un 35 Mbps indirme 6 Mbps yüklemeye sahip paketini kullanıyordum şimdi de onu kullanıyorum. Hızın düşüklüğünden ziyade sürekli internet kesilmeleri olduğu için ardarda arıza kayıtları açmıştım. Bir sabah kalktığımda internetimin hızlandığını farkettim ve DSL istatistiklerine baktığımda hızımın ciddi miktarda arttığını gördüm. Millenicom tarafından bana bir bilgilendirme yapılmadı bununla ilgili. Ben de o kadar zamandır beklediğim, bunun için türk telekom müdürlüğüne gidip talepte de bulundum ayrıca, arızanın çözüldüğünü düşünerek kullanmaya devam ettim. Ekim ayına girdikten sonra faturamda bu manzara ile karşılaşınca da şaşırdım tabii çünkü iç hatta herhangi bir işlem olmamıştı.

WhatsApp Görsel 2023-10-06 saat 12.30.29_d1c2ce6e.jpg


Şimdi sizce bu ücreti ödemeli miyim? Muhtemelen Türk Telekom Millenicom'a yansıtıyor diye onlar da bana kitliyor.
 

batuu123

80+ Bronze
Katılım
24 Aralık 2020
Mesajlar
1,266
ödemek zorundasın tabi ki faturana yansımış sözleşmede bu maddeler var, turknet harici her firma turk telekomun yaptığı işlemleri faturanıza yansıtır. bu yüzden 50 60tl fazla verin turknet alın diye bosa demiyoruz.. neyse en azından hızın yükselmiş bir şey olmaz firma değiştirsen bile ödemek zorundasın bu arada
 

QCerberusQ

80+ Bronze
Katılım
15 Ağustos 2020
Mesajlar
1,083
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
502
İsim
Furkan Enes Kaplan
Merhaba, 1 ay önce VDSL olmasına rağmen 15 mbps bile alamadığım hattıma her ne yaptılarsa şu anda 60 mbps'a kadar hız alabilmekteyim. Evime herhangi biri gelmedi. Gördüğüm kadarıyla telefon diğerinden evime çekilen kabloya da herhangi bir işlem uygulanmadı. Önceden de Millenicom'un 35 Mbps indirme 6 Mbps yüklemeye sahip paketini kullanıyordum şimdi de onu kullanıyorum. Hızın düşüklüğünden ziyade sürekli internet kesilmeleri olduğu için ardarda arıza kayıtları açmıştım. Bir sabah kalktığımda internetimin hızlandığını farkettim ve DSL istatistiklerine baktığımda hızımın ciddi miktarda arttığını gördüm. Millenicom tarafından bana bir bilgilendirme yapılmadı bununla ilgili. Ben de o kadar zamandır beklediğim, bunun için türk telekom müdürlüğüne gidip talepte de bulundum ayrıca, arızanın çözüldüğünü düşünerek kullanmaya devam ettim. Ekim ayına girdikten sonra faturamda bu manzara ile karşılaşınca da şaşırdım tabii çünkü iç hatta herhangi bir işlem olmamıştı.

Alıntıyı görüntüle

Şimdi sizce bu ücreti ödemeli miyim? Muhtemelen Türk Telekom Millenicom'a yansıtıyor diye onlar da bana kitliyor.
Benim bildiğim evde ki kablolarda sorun varsa faturaya yansır ama tt nin altyapısında sorun varsa ücret kesmiyorlar
 
Katılım
5 Nisan 2020
Mesajlar
195
Dahası  
Reaksiyon skoru
71
İsim
Celil Emre Danişmant
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
Benim bildiğim evde ki kablolarda sorun varsa faturaya yansır ama tt nin altyapısında sorun varsa ücret kesmiyorlar
Sadece altyapıyla ilgili bir işlem oldu sanırım. Bunun ücretini ödemek zorunda olduğumu sanmıyorum.
 

Trabzonlu

80+ Bronze
Katılım
8 Kasım 2020
Mesajlar
1,220
Dahası  
Reaksiyon skoru
369
Konum
Ankara
İsim
Ömerfaruk
Merhaba, 1 ay önce VDSL olmasına rağmen 15 mbps bile alamadığım hattıma her ne yaptılarsa şu anda 60 mbps'a kadar hız alabilmekteyim. Evime herhangi biri gelmedi. Gördüğüm kadarıyla telefon diğerinden evime çekilen kabloya da herhangi bir işlem uygulanmadı. Önceden de Millenicom'un 35 Mbps indirme 6 Mbps yüklemeye sahip paketini kullanıyordum şimdi de onu kullanıyorum. Hızın düşüklüğünden ziyade sürekli internet kesilmeleri olduğu için ardarda arıza kayıtları açmıştım. Bir sabah kalktığımda internetimin hızlandığını farkettim ve DSL istatistiklerine baktığımda hızımın ciddi miktarda arttığını gördüm. Millenicom tarafından bana bir bilgilendirme yapılmadı bununla ilgili. Ben de o kadar zamandır beklediğim, bunun için türk telekom müdürlüğüne gidip talepte de bulundum ayrıca, arızanın çözüldüğünü düşünerek kullanmaya devam ettim. Ekim ayına girdikten sonra faturamda bu manzara ile karşılaşınca da şaşırdım tabii çünkü iç hatta herhangi bir işlem olmamıştı.

Alıntıyı görüntüle

Şimdi sizce bu ücreti ödemeli miyim? Muhtemelen Türk Telekom Millenicom'a yansıtıyor diye onlar da bana kitliyor.
Oraya adamı gönderdiği zaman sa as desen parayı alır zaten 🙌
 
Katılım
5 Nisan 2020
Mesajlar
195
Dahası  
Reaksiyon skoru
71
İsim
Celil Emre Danişmant
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
Oraya adamı gönderdiği zaman sa as desen parayı alır zaten 🙌
Tamam da kardeşim ben zaten paketin içeriği olan 35 indirme 6 yükleme değerini de alamıyorum ki. İnternet bağlantı kopması ve hız düşüklüğü yaşadığım için ardarda arıza kaydı açtım. Sonrasında her ne yaptılarsa bilmiyorum ama bir şey yapmışlar ve internetimin hızı artmış. Bu haberim olmadan olan ve tamamen altyapı ile ilgili bir olay. İç tesisatta herhangi bir şey yapılmadı.
 

Trabzonlu

80+ Bronze
Katılım
8 Kasım 2020
Mesajlar
1,220
Dahası  
Reaksiyon skoru
369
Konum
Ankara
İsim
Ömerfaruk
Tamam da kardeşim ben zaten paketin içeriği olan 35 indirme 6 yükleme değerini de alamıyorum ki. İnternet bağlantı kopması ve hız düşüklüğü yaşadığım için ardarda arıza kaydı açtım. Sonrasında her ne yaptılarsa bilmiyorum ama bir şey yapmışlar ve internetimin hızı artmış. Bu haberim olmadan olan ve tamamen altyapı ile ilgili bir olay. İç tesisatta herhangi bir şey yapılmadı.
Olay o değildi bireysel arıza yazıyor faturada yani senden kaynaklı bir arıza senin evin binan vs vs diye fatura sana kesiliyor şey gibi düşün senin odandaki Ethernet çıkışı bozul diye evine usta cagııyormussun gibi
 
Katılım
5 Nisan 2020
Mesajlar
195
Dahası  
Reaksiyon skoru
71
İsim
Celil Emre Danişmant
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
Olay o değildi bireysel arıza yazıyor faturada yani senden kaynaklı bir arıza senin evin binan vs vs diye fatura sana kesiliyor şey gibi düşün senin odandaki Ethernet çıkışı bozul diye evine usta cagııyormussun gibi
Konuyu okudunuz mu? Öyle bir şey olmadığını söyledim zaten. Madem okumayacaksınız neden konuma yazıyorsunuz?
Evime herhangi biri gelmedi. Gördüğüm kadarıyla telefon diğerinden evime çekilen kabloya da herhangi bir işlem uygulanmadı.
 

Trabzonlu

80+ Bronze
Katılım
8 Kasım 2020
Mesajlar
1,220
Dahası  
Reaksiyon skoru
369
Konum
Ankara
İsim
Ömerfaruk
Konuyu okudunuz mu? Öyle bir şey olmadığını söyledim zaten. Madem okumayacaksınız neden konuma yazıyorsunuz?
Konuyu okumasam neden yazayım azıcık çalıştır saksıyı tamam ?
+olarak evine kimsenin gelip işlem yaptığını söylemedim zaten düzgün oku, ama kesilen fatura öyle kesilmiş, bilmiyorum gözlerin görebiliyormu 🤷‍♂️
Ha ben yinede paylaşayım belki görmüyordur. İnsanlara yardımcı olmaya çalışıyoruz trip yiyoruz XD
iyi forumlar 🥱
 

Ekler

  • IMG_5618.jpeg
    IMG_5618.jpeg
    62.3 KB · Hit: 27
Katılım
5 Nisan 2020
Mesajlar
195
Dahası  
Reaksiyon skoru
71
İsim
Celil Emre Danişmant
Pek tahammül edilebilir birine benzemiyorsunuz. Madem düzgün bir cevap vermeyeceksiniz neden yazıyorsunuz anlamıyorum.
 

Trabzonlu

80+ Bronze
Katılım
8 Kasım 2020
Mesajlar
1,220
Dahası  
Reaksiyon skoru
369
Konum
Ankara
İsim
Ömerfaruk

sasamblae

80+ Bronze
Katılım
28 Ekim 2022
Mesajlar
558
Dahası  
Reaksiyon skoru
281
İsim
asemo boa
arıza ekibi gelmiştir senin haberin olmamıstır. gelip telefon kronesinde oksit yapan kabloyu soyup yeniden cakmıstır gitmiştir. ben olsam odemem hiçbir haberim dahilinde olmadı veya yapılan işlemin detaylı faturasını ısterim.bakarım kacıs yok öderdim tüketici hakm heyetine basvururdum 2 3ayda sonuclanıyor.
 
Katılım
5 Nisan 2020
Mesajlar
195
Dahası  
Reaksiyon skoru
71
İsim
Celil Emre Danişmant
arıza ekibi gelmiştir senin haberin olmamıstır. gelip telefon kronesinde oksit yapan kabloyu soyup yeniden cakmıstır gitmiştir. ben olsam odemem hiçbir haberim dahilinde olmadı veya yapılan işlemin detaylı faturasını ısterim.bakarım kacıs yok öderdim tüketici hakm heyetine basvururdum 2 3ayda sonuclanıyor.
Teşekkür ederim. Dediğiniz gibi başvuru yaptım. İnşallah sonuç alabilirim.
 
Top Bottom