Mondial Loyal 50i İle Mondial Drift MH Takas Edilir Mi?

Assistive

80+ Bronze
Katılım
9 Mart 2021
Mesajlar
841
En İyi Cevap
1
Reaksiyon skoru
1,427
1.200 km'de 2023 model 50 cc motoruma 2015 model 40.000 km civarında olan Mondial Drift MH ile kafa kafaya takas teklifi geldi.

Drift MH görünüşü hoş bir motor ve yükseltmek kafamda var, sizce yapılmalı mı? Yoksa eski motor diye parça sorunu gibi gibi sürekli bir şeyleri ile uğraşmak zorunda kalır mıyım?
 
Muhtemelen Drift'in motoru ölmeye yakın ve hor kullanılmış. Bu halde 2. el olarak satması zor olduğundan takas yapacak saf arıyor. Takas yapmanızı önermiyorum.
 
Muhtemelen Drift'in motoru ölmeye yakın ve hor kullanılmış. Bu halde 2. el olarak satması zor olduğundan takas yapacak saf arıyor. Takas yapmanızı önermiyorum.
Olumlu taraftan da bakmak lazım, belki o kadar kötü değildir durumun motoru. Anlayabileceğim bir şey değil mi?
 
40 binde mh drift alınmaz bende 2013 model var pek tavsiye etmem o km deki motoru. Eğer km'si düşük olsaydı olabilirdi. benim 2013 olan 22 bin km öyle söyleyeyim.
 
40 binde mh drift alınmaz bende 2013 model var pek tavsiye etmem o km deki motoru. Eğer km'si düşük olsaydı olabilirdi. benim 2013 olan 22 bin km öyle söyleyeyim.
Bu 15 model 40.000 :D o zaman bayağı gitmiştir ya.
Temiz CG bulursam CG ile takas etmeyi düşünüyorum.
 
Olumlu taraftan da bakmak lazım, belki o kadar kötü değildir durumun motoru. Anlayabileceğim bir şey değil mi?

%90 ihtimal motor kötü durumdadır. Belki çalışma sesi düzgün geliyordur ancak bunu engellemenin çok basit yöntemleri var; yağa katkı eklemek, viskozitesi daha yüksek yağ kullanmak gibi. Bunun sonucunda da segmanlardan yağ sızdırdığından ötürü aşırı yağ yakma ve eksiltme sorunu çıkacaktır. Bununla beraber motor yağsız kaldığı için komple yeni motor alınması gerekir. Şanzımanın da durumunu bilmiyoruz ancak Drift serisi genelde düzgün insanların kullandığı motosiklet modeli değil.
Motosikletin daha önce kazaya karışıp şasenin zarar aldığını ve düzgün tamir edilmediğini de ele alacak olursak benim fikrimce girilecek risk değil. Hiçbir kimse de 125 cc vitesli bir motosikletten 50 cc düz yolda zor giden bir motosiklete geçmek istemez normal koşullar altında.

Bu 15 model 40.000 :D o zaman bayağı gitmiştir ya.
Temiz CG bulursam CG ile takas etmeyi düşünüyorum.

TVS Raider 125 veya RKS RK-125S alabilirsiniz.
 
%90 ihtimal motor kötü durumdadır. Belki çalışma sesi düzgün geliyordur ancak bunu engellemenin çok basit yöntemleri var; yağa katkı eklemek, viskozitesi daha yüksek yağ kullanmak gibi. Bunun sonucunda da segmanlardan yağ sızdırdığından ötürü aşırı yağ yakma ve eksiltme sorunu çıkacaktır. Bununla beraber motor yağsız kaldığı için komple yeni motor alınması gerekir. Şanzımanın da durumunu bilmiyoruz ancak Drift serisi genelde düzgün insanların kullandığı motosiklet modeli değil.
Motosikletin daha önce kazaya karışıp şasenin zarar aldığı ve düzgün tamir edilmediğini de ele alacak olursak benim fikrimce girilecek risk değil. Hiçbir kimse de 125 cc vitesli bir motosikletten 50 cc düz yolda zor giden bir motosiklete geçmek istemez normal koşullar altında.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:



TVS Raider 125 veya RKS RK-125S alabilirsiniz.
Daha yeni muayene yapıldı diye açıklama geçmiş arkadaş. Muayenede bu tarz şeyler belli olmaz mı?
 
Bu 15 model 40.000 :D o zaman bayağı gitmiştir ya.
Temiz CG bulursam CG ile takas etmeyi düşünüyorum.
Motor yapılmadı tarzı bir şeyler söylerse oldu o zaman dikkat et kendine deyip uzaklaş çünkü o km deki driftin motor yapılmama ihtimali yok. Onun dışında büyük ihtimal kuryelik yaparak kullanmıştır o motoru ve bu yüzden epey yorulmuştur. Ya kısaca alınmaz, değmez yani.
 
Daha yeni muayene yapıldı diye açıklama geçmiş arkadaş. Muayenede bu tarz şeyler belli olmaz mı?

Muayenede bu tarz durumlardan ziyade aydınlatmalar, sinyaller, frenler, korna gibi hususlar dikkate alınıyor.
 
1.200 km'de 2023 model 50 cc motoruma 2015 model 40.000 km civarında olan Mondial Drift MH ile kafa kafaya takas teklifi geldi.

Drift MH görünüşü hoş bir motor ve yükseltmek kafamda var, sizce yapılmalı mı? Yoksa eski motor diye parça sorunu gibi gibi sürekli bir şeyleri ile uğraşmak zorunda kalır mıyım?
Hocam mh driftlerin motorunu zaten 5 6 bin liraya işçilik dahil yeniliyorlar. Parçaları çok ucuz silindir piston seti ne kadar zaten. Silindiri traşla daha büyük bir piston tak üstüne ccni yükseltmiş olursun. Bence kesinlikle değer.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,100,765
Mesajlar
9,900,572
Üyeler
175,106
Son üye
bladex
Geri
Top