Neler Yeni

Yardım Monitörü garantiye göndereli 19 gün oluyor daha yapılmadı

The GodFather

80+ Silver
Katılım
6 Mart 2021
Mesajlar
2,572
Geçen aylarda yeni monitör almak istiyorum diye konu açmıştım bütçeme uygun Samsung odysey g4 önerdiniz bende satın aldım monitör bana geldiğinde ekranda göze net bir şekilde batan bir leke vardı bende bunun üzerine monitörü bulunduğum ildeki Samsung’a götürmüştüm onlarda bana monitörü Samsung’a göndereceklerini ve değişim olacağını söylemişlerdi. 19 gün oluyor (haftasonu dahil değil) hala cihazınızın onarımı devam etmektedir yazıyor aradığımda da onarım aşamasında diyorlar. Bu durumda ben ne yapabilirim? Daha önce başına böyle bir şey gelen oldu mu
 

Ekler

  • IMG_1526.jpeg
    IMG_1526.jpeg
    1.1 MB · Hit: 29
  • 0b9058e2-599a-41f9-94a7-027787170ac8.jpeg
    0b9058e2-599a-41f9-94a7-027787170ac8.jpeg
    875.6 KB · Hit: 26
Katılım
8 Mayıs 2022
Mesajlar
360
Dahası  
Reaksiyon skoru
167
İsim
crazy
smart m5 tede benzer durumu görmüştüm, piksel çizgilerinin yan tarafı sanki daha siyah gibi oluyordu, ama başka bi sebepten dolayı iade etmiştim
 

The GodFather

80+ Silver
Katılım
6 Mart 2021
Mesajlar
2,572
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
smart m5 tede benzer durumu görmüştüm, piksel çizgilerinin yan tarafı sanki daha siyah gibi oluyordu, ama başka bi sebepten dolayı iade etmiştim
Kaç gün sürdü seninki. Bendeki telefon kamerasında tam gözükmüyor ama çıplak gözle net gözüküyor tırnak kadar bile
 
Katılım
8 Mayıs 2022
Mesajlar
360
Dahası  
Reaksiyon skoru
167
İsim
crazy
Kaç gün sürdü seninki. Bendeki telefon kamerasında tam gözükmüyor ama çıplak gözle net gözüküyor tırnak kadar bile
iade derken beğenmedim diye iade ettim, görüntü git gel yapar gibi oluyordu, fakat o siyah çizgi meselesi daha azdı fakat tam ortalara doğruydu, onu bile kabullenmiştim, ama görüntü git geli büyük sıkıntı
 

cancan1135

80+ Bronze
Katılım
21 Kasım 2020
Mesajlar
1,144
Dahası  
Reaksiyon skoru
539
İsim
can
Geçen aylarda yeni monitör almak istiyorum diye konu açmıştım bütçeme uygun Samsung odysey g4 önerdiniz bende satın aldım monitör bana geldiğinde ekranda göze net bir şekilde batan bir leke vardı bende bunun üzerine monitörü bulunduğum ildeki Samsung’a götürmüştüm onlarda bana monitörü Samsung’a göndereceklerini ve değişim olacağını söylemişlerdi. 19 gün oluyor (haftasonu dahil değil) hala cihazınızın onarımı devam etmektedir yazıyor aradığımda da onarım aşamasında diyorlar. Bu durumda ben ne yapabilirim? Daha önce başına böyle bir şey gelen oldu mu
Ürünü elden mi aldın internetten mi elden aldıysan zaten iade yapamazsın sorgusuz sualsiz. internetten aldıysan iade sebebine 14günlük cayma hakkımı kullanıp iade etmek istiyorum demen gerekiyordu bu şekilde garantiye gitmeden ürünü alıp fiziki kontrol yapıp direk paranızı hesabınıza yatırırlardı. eğer sen internetten alıp monitör arızalı iade yada değişim istiyorum diye gönderdiysen önce servise gidecek ürün oradan tamir yada değişim iade raporu çıkacak ondan sonra aldığın yere raporu paylaşıp para iadesi yada değişim yapacaksın genel olarak tr servislerinde bu süreç hukuken 21 iş günü olsada rahat 30-45 gün arası sürüyor ben aynı durumu asus anakartda değişim ile sonuçlandırdım verdiğim tarihten itibaren bana yeni anakartın ulaşması yaklaşık 50 gün sürdü.
 

The GodFather

80+ Silver
Katılım
6 Mart 2021
Mesajlar
2,572
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
iade derken beğenmedim diye iade ettim, görüntü git gel yapar gibi oluyordu, fakat o siyah çizgi meselesi daha azdı fakat tam ortalara doğruydu, onu bile kabullenmiştim, ama görüntü git geli büyük sıkıntı
Sinerjîden aldım ben 5 💵 etmez firma hiç ilgilenmediler bende direk Samsung servisine verdim
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ürünü elden mi aldın internetten mi elden aldıysan zaten iade yapamazsın sorgusuz sualsiz. internetten aldıysan iade sebebine 14günlük cayma hakkımı kullanıp iade etmek istiyorum demen gerekiyordu bu şekilde garantiye gitmeden ürünü alıp fiziki kontrol yapıp direk paranızı hesabınıza yatırırlardı. eğer sen internetten alıp monitör arızalı iade yada değişim istiyorum diye gönderdiysen önce servise gidecek ürün oradan tamir yada değişim iade raporu çıkacak ondan sonra aldığın yere raporu paylaşıp para iadesi yada değişim yapacaksın genel olarak tr servislerinde bu süreç hukuken 21 iş günü olsada rahat 30-45 gün arası sürüyor ben aynı durumu asus anakartda değişim ile sonuçlandırdım verdiğim tarihten itibaren bana yeni anakartın ulaşması yaklaşık 50 gün sürdü.
Ürünü elden mi aldın internetten mi elden aldıysan zaten iade yapamazsın sorgusuz sualsiz. internetten aldıysan iade sebebine 14günlük cayma hakkımı kullanıp iade etmek istiyorum demen gerekiyordu bu şekilde garantiye gitmeden ürünü alıp fiziki kontrol yapıp direk paranızı hesabınıza yatırırlardı. eğer sen internetten alıp monitör arızalı iade yada değişim istiyorum diye gönderdiysen önce servise gidecek ürün oradan tamir yada değişim iade raporu çıkacak ondan sonra aldığın yere raporu paylaşıp para iadesi yada değişim yapacaksın genel olarak tr servislerinde bu süreç hukuken 21 iş günü olsada rahat 30-45 gün arası sürüyor ben aynı durumu asus anakartda değişim ile sonuçlandırdım verdiğim tarihten itibaren bana yeni anakartın ulaşması yaklaşık 50 gün sürdü.
Sinerjîden aldım ben (n11 üzerinden) zaten yukarda belirttim monitör bana arızalı geldi. Geldiği zaman amcam vefat etti bende apar topar bulunduğum ildeki Samsung yetkili servisine götürdüm sonra cenaze için şehir dışına çıktım. Bir kaç gün sonra beni aradılar monitörünüze değişim raporu yazdık ve Samsung’a gönderiyoruz dediler bende tamam gönderin demedim. Gidiş o gidiş hala monitörden halen ele alınır bir haber yok…
 
Son düzenleme:
Top Bottom