Yardım monitör bozuk geldi ne yapmam lazım

Uygunsuz Dil & Küfürlü Paylaşım
Harbi suan amazondan alma sansi mi var sanki gereksiz muhabbet
 
Bok atıcak yer arıyorsunuz konunun devamı bile okumamisin gelmiş amazon amazon konusuyon
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Bunu alma dostum aynı fiyata şu varhttps://ty.gl/l9x5r5i8ue
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

50tl farka pivot özellikli olanı
 
Krdsmm aynı monitör farklı firmada daha ucuzsa niye gidipte amazondan alayım sen açarken video ya alırsan veya kargocunun yanında açıp bakıpta alırsan öpe öpe almak zorunda iadeyi ama size anlatamıyoruz
İşte böyle durumlarla uğraşmamak için Amazon ? Sırf ucuza kaçıcam diye şöyle firmalarla uğraşmam. Yok tüketici hakem heyetiymiş şeymiş. Günlerce uğraş dur. Gerekirse farklı bir model bakarım başka bir yerden almam. Ölü piksel sorunu yaşadım. Amazon direk iade aldı. Stokta olmadığı için tedarik vs. girdi araya ama sonuçta elime yeni temiz ürün ulaştırdılar...
 
satın alırken anında dönen adamlar cevap vermiyor iade için ne yapacam ben

İnan ki düzgün konuşursan üstelersen iade veya değişim yaparlar benim bildiğim kadarıyla servise gitmeden değişim yapmalılar mouse bozuldu bende 14 gün olmadan değişim yaptılar bu firma değil ama aynı olması lazım böyle şeyler.
 
Öpe öpe almak zorunda diye bişey yok bu arada. Tüketici hakem heyeti her ne kadar tüketici yanında da olsa heyetin içerisinde sektörden insanlar var arkadaşlar bu kadar da gözünüzde büyürtmeyin bu heyeti. Ben gözlükçüyüm müşteri iade etmek istedi ürünü iade kabul etmedim kullanılmıs ürün sonuçta THH ye başvurdu 6 ay sürdü süreç ve THH benim lehime karar verdi iade kabul etmedi. Kimse bu arkadaşın ürünü alıp kurarken düşürüp kırıp kırmadığını bilemez elinde bir delil yok. LG çok çok sağlam bir tüketici dostu değilse iade almaz bu arkadaşta THH de sürünüp durur. İşler maalesef bu şekilde. Sana diyecekleri ilk şey kardeşim sen bu ürünü aldın düşürdün ben nerden bileyim ? Bu soruyu cevaplaya biliyorsanız iade alırlar.
 
İşte böyle durumlarla uğraşmamak için Amazon ? Sırf ucuza kaçıcam diye şöyle firmalarla uğraşmam. Yok tüketici hakem heyetiymiş şeymiş. Günlerce uğraş dur. Gerekirse farklı bir model bakarım başka bir yerden almam. Ölü piksel sorunu yaşadım. Amazon direk iade aldı. Stokta olmadığı için tedarik vs. girdi araya ama sonuçta elime yeni temiz ürün ulaştırdılar...
Krdsm hâlâ okumamışsın sanırım adamlar iade almış monitörü 😡😡
 
Açarken videoya almadıysan, ürünün sana bozuk ya da kırık geldiğine dair elinde bir kanıt yoksa ürünü iade almayabilirler . Nereden bilecekler senin hatan ile ürünün kırılmadığını? Bazıları da yok servise gitmeden iade almalılarmış felan diyor 8 yaşında heralde. Firma bunları isteyince uğraştırmış olmuyor. Bunlar olması gereken süreçler. Sizin bir hakkınız olduğu halde bunu vermiyorsa o zaman uğraştırmış olur ve tekrar ediyorum açarken videoya çekmediyseniz firmanın iade almama ya da değişim yapmama hakkı var.
Beni yanlış anlamayın monitörü siz bozdunuz ya da kırdınız demiyorum sadece bunu kanıtlayamazsanız olacak olan ve olması gereken budur. Amazonun sahip olduğu sınırsız kaynaktan dolayı ürünleri servise yollamadan değişim yapması ya da müşteri haksız olsa bile sorumluluğu üstlenmesi insanlarda çok yanlış bir algı oluşturuyor . Yaptıklarını taktir etsem de bizim insanımız yine her zamanki gibi bunu suistimal etmeye meyilli.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Lowe
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,165,675
Mesajlar
10,507,339
Üyeler
185,148
Son üye
mssnobody
Geri
Top