Monitor iade süreci hk

aercans

80+
Katılım
28 Temmuz 2024
Mesajlar
149
Reaksiyon skoru
10
Merhaba, 2 ay önce itopya.com sitesinden dell alienware aw2524hf monitorumu aldım ve güç kablosunun monitöre bağlanan kısmında temassızlık var ve kabloya hafif dokununca, güç kaybı dolayısıyla ekran kapanıyor ve kaçak elektrik kıvılcım sesi geliyor. İtopya ürünü yetkili servise göndermem gerektiğini söyledi. Ürün yeni aldım ve sonuçta monitör masanin üstünde sabit kalıyor ve durup dururken böyle bir problem olmayacağına göre bana ayıplı urun satılmış olmuyor mu? Ürünün garanti de tamiratı yerine iade etme hakkım var mıdır?
 
İşleyiş böyle oluyor genelde garanti kapsamında servise gönderilip oradan çıkacak rapora göre hareket ederler
 
İlk 14 gün iade hakkın oluyor sonrasında servis yolu gözükür. Tabi ilk 14 günde bile servis isteyen oluyor o da ayrı bir konu.
 
Doğru prosedür böyle ama monitör yeni ve durduk yerde böyle yapıyorsa ayıplı mal şüphesini doğuruyor. Kendimi enayi yerine konmuş hissediyorum ve o ürünü bir daha kullanasım gelmiyor
 
o zaman her bozulan üründe böyle hissetmen lazım hiç sağlıklı bir düşünce değil elektronik ürün neticede ve bir hata payı var iphone 16pro alsan şarj sorunu olsa servise göndersen daha kullanmayacak mısın?
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

ki aldığın ürün 2 ay olmuş kablo gerginliği olup ordan bile soket eğriliği yapmış olabilir itopya umrumda değil ama mantıklı değil hiçbir marka üzerinden 2 ay geçen ürünü iade alması
 
eh meh yapıyorlarsa direk tüketici hakem heyetine başvur, başvurması kolay. ben 14 gün içinde iade etmeye kalktım almadılar, tüketici heyeti ile paramı geri alabildim
 
o zaman her bozulan üründe böyle hissetmen lazım hiç sağlıklı bir düşünce değil elektronik ürün neticede ve bir hata payı var iphone 16pro alsan şarj sorunu olsa servise göndersen daha kullanmayacak mısın?
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

ki aldığın ürün 2 ay olmuş kablo gerginliği olup ordan bile soket eğriliği yapmış olabilir itopya umrumda değil ama mantıklı değil hiçbir marka üzerinden 2 ay geçen ürünü iade alması
Yani zannetmiyorum, masanın üstünde sabit duran bir şey ne olacak ki orada durduk yerde ve bu kadar kısa sürede.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

eh meh yapıyorlarsa direk tüketici hakem heyetine başvur, başvurması kolay. ben 14 gün içinde iade etmeye kalktım almadılar, tüketici heyeti ile paramı geri alabildim
Süreç ne kadar uzun oluyor?
 
Son düzenleme:
Merhaba, 2 ay önce itopya.com sitesinden dell alienware aw2524hf monitorumu aldım ve güç kablosunun monitöre bağlanan kısmında temassızlık var ve kabloya hafif dokununca, güç kaybı dolayısıyla ekran kapanıyor ve kaçak elektrik kıvılcım sesi geliyor. İtopya ürünü yetkili servise göndermem gerektiğini söyledi. Ürün yeni aldım ve sonuçta monitör masanin üstünde sabit kalıyor ve durup dururken böyle bir problem olmayacağına göre bana ayıplı urun satılmış olmuyor mu? Ürünün garanti de tamiratı yerine iade etme hakkım var mıdır?
Dell'in servisi iyi iade talep edersen eğer iade kararı çıkabilir yeni aldığım dediğin süreç 2 ay olmuş kanka 14 gün geçmeden yaşansaydı bu cayma hakkını kullanıp iade ederdin ama dediğim gibi servisi iyi dell'in
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

eh meh yapıyorlarsa direk tüketici hakem heyetine başvur, başvurması kolay. ben 14 gün içinde iade etmeye kalktım almadılar, tüketici heyeti ile paramı geri alabildim
14 gün içindeyken sana mırın kırın yapıyorlarsa başvurman normalde kanka 2 ay geçmiş üç aşağı beş yukarı 60 gün thh ye başvursa bile servis kararı çıkar dell servisi ile konuşursa onlar yardımcı olurlar
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,154,027
Mesajlar
10,400,181
Üyeler
183,506
Son üye
miracc813
Geri
Top