Monitör Standı Önerisi.

thetufii

80+
Katılım
7 Ekim 2025
Mesajlar
3
Reaksiyon skoru
1
Merhabalar, Monitör Standı almayi dusunuyorum, bu alanda pek fikrim yok fakat genelde “North Bayou F80” modelinin onerildigini goruyorum. 1500TL’yi gecmeyecek sekilde kalici olarak alabilecegim bi monitor standi onerebilir misiniz? (Ekranim AOC 240HZ 0.5MS 24.5”)
 
Merhabalar, Monitör Standı almayi dusunuyorum, bu alanda pek fikrim yok fakat genelde “North Bayou F80” modelinin onerildigini goruyorum. 1500TL’yi gecmeyecek sekilde kalici olarak alabilecegim bi monitor standi onerebilir misiniz? (Ekranim AOC 240HZ 0.5MS 24.5”)
galiba monitorunuz 25g3zm modeli bende aktif olarak 25g3zm ve nb f80 kullaniyorum tavsiye ederim
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,185
Mesajlar
11,085,102
Üyeler
198,259
Son üye
cahilsavar31
   
Geri
Top