Monitörümden 144hz görüntü alamıyorum.

edd123

80+ Silver
Katılım
28 Haziran 2020
Mesajlar
2,709
Reaksiyon skoru
1,987
Monitörüm 144hz 1ms destekliyor fakat kutunun içinde gelen hdmi kablosu ile 144hz alamıyorum. Ekran kartım gt730, monitörüm de bu. Nvidia denetim masasinda da görüntü ayarlarında 144hz yok. neden olabilir?

Edit: yeni konu açmamak için bunu yükselttim. GPU'da DP girişim yok. yeni ve üst seviye bir HDMI kablosu işimi çözer mi? Teşekkürler.
monitör bu.
 
Son düzenleme:
Kablodan olabilir DP kablosu alabilirsen al onunla dene yada birinden ödünç al öyle dene. HDMI kabloları da kendi aralarında kalitesine göre değişiyor her HDMI kablosu 144 vermez
 
Custom çözünürlük ve hertz verebilirsin. 1920x1080 144Hz yapmayı dene.
 
Geri
Top