Froggremann
80+ Bronze
- Katılım
- 29 Mart 2020
- Mesajlar
- 704
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 318
- İsim
- Mete Can YAŞAR
merhabalar iyi akşamlar Monster notebook tulpar v20.4 modelinde ekranda bir sorun yaşamıştım ve 1 hafta önce 0 cihazla değiştirdİler bilgisayarı fakat yeni gönderdikleri cihazda da aynı kronik sorun vardı malesef dün tekrardan gönderdim ve farklı bi mmodelle ücretsiz değişim istedim ama yardımcı olurlar mı acaba 2 bilgisayarda da aynı sorun var ve cihazda bu sorunun kronik olduğunu düşünüyorum bi projede yazılım departmanında çalışıyordum 2 haftadır yaklaşık işlerin aksaması da cabası oldu benim için :/ aranızda daha önce böyle bir sorun yaşayan var mı acaba aranızda
Konuyla alakalı yorumlarınızı belirtirseniz çok sevinirim
Mesaj otomatik birleştirildi:
Konuyla alakalı yorumlarınızı belirtirseniz çok sevinirim