Neler Yeni

Çözüldü✓ Monster Teknik servis hk. (Tulpar T5 v20.3 Takılma problemi)

berke.

80+ Gold
Katılım
14 Temmuz 2020
Mesajlar
5,500
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,172
İsim
Berke
Cihazımı 15 Haziran 2023 tarihinde Monster teknik servise cihaza genel bakım yapılması için, yeni bir BIOS sürümü var ise güncellemeleri için ve cihazımdaki takılma problemi dolayısıyla cihazımı Monster teknik servisine kargoladım, cihaz onlara yaklaşık 1 gün sonra ulaştı ve servis kaydı yapıldı. 17 Haziran'da cihazım servisten kontrolleri yapılarak çıkarıldı. Bu kadar erken çıkmasını beklemediğim için şüphelenmeye başladım ve cumartesi teknik servisini rapor için aradım. Cihazıma BIOS güncellemesi yapıldığını, genel bakım işlemleri yapıldığını ve yapılan testler sonucu cihazımda donanımsal veya pil olarak bir sorun olmadığını söylediler. Takılma probleminin sizin işletim sistemi ile alakalı olduğunu ve servistekiler sıfır kurulum yapılması gerektiğini not düşmüşler :D. O gün müşteri hizmetlerinin çok üstüne gitmeyip teşekkür ederek telefonu kapattım ve cihazın elime ulaşmasını bekledim. Cihaz 20 Haziran tarihinde elime ulaştı ve ilk işim cihazın BIOS sürümünü kontrol etmekti ve sürüm aynı idi. (Sonrasında Şikayetvar'da şikayet açtığım vakit bu durumun normal olduğu en son sürümün bir daha kurulmuş olabildiğini söylediler.) Direkt sıfır kurulum yapıp yeni bir Windows kurdum ve sürücüleri ilk olarak flash bellek üzerinden kurulumunu yaptım ve sonrasında teker teker Intel Driver Support Assistant ve GeForce Experience üzerinden sürücülerimi güncelledim en son olarak Windows güncellemelerini yapıp cihazıma test yapmak için birkaç oyun indirmeye başladım. İlk olarak Dying Light 2'de yaklaşık 1.30 saat sonra yine aynı durumu yaptı ve cihazımdaki pil değeri %100'den %99 seviyesine düştü. Sonrasında farklı farklı oyunlarda test ederek yine aynı şekilde problem yaşadım ve bunların hepsini video kaydına alıp Şikayetvar'da bir şikayet açtım. (şikayetvar'daki tüm videolar sadece markaya görünüyor, herkese açık yapmadım.) Sonrasında beni Mert Bey aradı ve problemi bana tekrar anlatmamı istedi. Ben de anlattım. Bu sorunun adaptör yetmemezliğinden veya Control Center'dan kaynaklanan bir problem olduğunu düşündüğümü ilettim ve Mert Bey de bana hak verip farklı bir Monster Control Center sürümünü denememi, eğer tekrar problem yapar ise bana Şikayetvar üzerinden tekrar yazmamı istedi ve bu durumu kabul ettim. Cihazıma 4.8.47.9 sürümünü kurup tekrar denedim ve yaklaşık 10-15 dakika sonra yine bu durumu yapıp cihazım takıldı aynı şekilde pil değerim %99'a düştü. Cihazda Control Center olmadığı sürece Max 115W işlemci 40W çekiyor ve bu 155W yapıyor ve farkındaysanız arada 25W'lık bir açık var. Control Center programını kullandığım vakit GPU 130W'lara kadar çıkıyor ve işlemci arada 45W'lara kadar çıkıyor toplam 175W oluyor ve fark olarak sadece 5W kalıyor sadece 5 "bence" birince şüpheli adaptör. Kendisine tekrardan yanıt yazdığım vakit cihazıma sıfır kurulum yapılması gerektiği, eğer sorun çözülmez ise cihazı teknik servise bırakabilirsiniz dedi. Ben de kendisine bu işlemi servisten geldiğinde ilk başta yaptığımı sürücülerimin güncel olduğunu ve cihazın tekrardan servise gitmesi gerektiğini söyledim ve randevu aldım. İlk deneyimlerime göre servise tekrar ve tekrar gitmek zorunda olacağımı hissediyorum ve bu beni yıpratıyor çünkü ben İstanbul'da yaşayan bir insan değilim her gün metro veya Tramvay'a binerek sürekli olarak teknik servise gitmek tam bir eziyet. Şimdilik sadece tecrübelerimi yazdım umarım bu sorun kısa süre içerisinde çözülür ve artık cihazımda Control Center uygulamasını kullanabileyim. Teknik servise gittiğim vakit 180W adaptörün daha yüksek W değerine sahip bir adaptörle değiştirilmesini isteyeceğim eğer sizinde bir öneriniz var ise dile getirmeyi unutmayın çünkü bu durumlardan dolayı bende düşünecek kadar kafa kalmadı. Tongfang cihazların ne kadar çoğu modelleri sorunsuz olsa da arada suçlu ve problemli modellerde çıkabiliyor bunun örneği ise T5 v20.3.

Güncelleme :
27 Haziran 2023 cihazımı servise ilettim bayramdan sonra tekrardan gerekli kontroller ve onarımdan sonra arayacaklarını söylediler bekliyorum.
4 Temmuz 2023 tarihinde cihazımın işlemleri tamamlandı Anakart değişimi yapılmış CPU,SSD ve GPU uzun süreli test edilmiş ve bir probleme rastlanılmamış yarın teslim alacağım o zaman tekrardan durumları iletirim.
05 Temmuz 2023 :
Cihazımı teslim aldım bilgisayarıma format attım fakat bu seferde oyuna girdiğim vakit anlık olarak cihaz şarj almayı kesiyor :D Şikayet Var'daki ekip ile konuştuğumda eğer bir daha yaparsa formattan sonra cihazı servise yönlendirmek durumunda kalabiliriz demişti ve tekrardan God Of War'a giriş yaparken bu durumu tekrardan yaptı durumları iletirim. (Adaptör problemli diye düşünmeye başladığımı söyleyebilirim)
06 Temmuz 2023 :
Cihazımın teknik servise tekrardan gönderilmesi kararı verildi ve müşteri memnuniyeti adına randevu oluşturuldu ilk öncellikle gereken performans ayarlarını yapmam gerektiği ve yapmam gereken işlemleri söylediler fakat ben bu sorunun yazılımsal olmadığını tamamen anakart değişiminden sonra yaşanan problem diye söylememe rağmen yaptım ve bir kaç dakika sonra tekrardan bu durumu yaptı ve tekrardan aradığımda bu işlemleri söylediğim vakit bu karar verildi bana yollar gözüktü ve ek olarak cihaz değişikliği istediğimide talep notlarına eklediler durumları göreceğiz ben servise gönderdiğim vakit bir üst model istediğimi notlara ekleyeceğim çünkü T5 v20.3'te bu durumun kronik olduğunu düşünüyorum ve ben ne kadar servise gidip bıraksamda bu problemler çözülmeyecek ve başım ağrımaya devam edecek



İLERDEKİ GÜNLERDE TEKNİK SERVİSİ PUANLAMASI YAPACAĞIM FAKAT EDİNDİĞİM İLK DENEYİMDE SERVİSLE ANLAŞABİLMEK İÇİN CİHAZINIZIN BİR KAÇ KEZ SERVİSE GÖNDERİLMESİ GEREKİYOR.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Aralık 2020
Mesajlar
8,521
Cihazımı 15 Haziran 2023 tarihinde Monster teknik servise cihaza genel bakım yapılması için, yeni bir BIOS sürümü var ise güncellemeleri için ve cihazımdaki takılma problemi dolayısıyla cihazımı Monster teknik servisine kargoladım, cihaz onlara yaklaşık 1 gün sonra ulaştı ve servis kaydı yapıldı. 17 Haziran'da cihazım servisten kontrolleri yapılarak çıkarıldı. Bu kadar erken çıkmasını beklemediğim için şüphelenmeye başladım ve cumartesi teknik servisini rapor için aradım. Cihazıma BIOS güncellemesi yapıldığını, genel bakım işlemleri yapıldığını ve yapılan testler sonucu cihazımda donanımsal veya pil olarak bir sorun olmadığını söylediler. Takılma probleminin sizin işletim sistemi ile alakalı olduğunu ve servistekiler sıfır kurulum yapılması gerektiğini not düşmüşler :D. O gün müşteri hizmetlerinin çok üstüne gitmeyip teşekkür ederek telefonu kapattım ve cihazın elime ulaşmasını bekledim. Cihaz 20 Haziran tarihinde elime ulaştı ve ilk işim cihazın BIOS sürümünü kontrol etmekti ve sürüm aynı idi. (Sonrasında Şikayetvar'da şikayet açtığım vakit bu durumun normal olduğu en son sürümün bir daha kurulmuş olabildiğini söylediler.) Direkt sıfır kurulum yapıp yeni bir Windows kurdum ve sürücüleri ilk olarak flash bellek üzerinden kurulumunu yaptım ve sonrasında teker teker Intel Driver Support Assistant ve GeForce Experience üzerinden sürücülerimi güncelledim en son olarak Windows güncellemelerini yapıp cihazıma test yapmak için birkaç oyun indirmeye başladım. İlk olarak Dying Light 2'de yaklaşık 1.30 saat sonra yine aynı durumu yaptı ve cihazımdaki pil değeri %100'den %99 seviyesine düştü. Sonrasında farklı farklı oyunlarda test ederek yine aynı şekilde problem yaşadım ve bunların hepsini video kaydına alıp Şikayetvar'da bir şikayet açtım. (şikayetvar'daki tüm videolar sadece markaya görünüyor, herkese açık yapmadım.) Sonrasında beni Mert Bey aradı ve problemi bana tekrar anlatmamı istedi. Ben de anlattım. Bu sorunun adaptör yetmemezliğinden veya Control Center'dan kaynaklanan bir problem olduğunu düşündüğümü ilettim ve Mert Bey de bana hak verip farklı bir Monster Control Center sürümünü denememi, eğer tekrar problem yapar ise bana Şikayetvar üzerinden tekrar yazmamı istedi ve bu durumu kabul ettim. Cihazıma 4.8.47.9 sürümünü kurup tekrar denedim ve yaklaşık 10-15 dakika sonra yine bu durumu yapıp cihazım takıldı aynı şekilde pil değerim %99'a düştü. Cihazda Control Center olmadığı sürece Max 115W işlemci 40W çekiyor ve bu 155W yapıyor ve farkındaysanız arada 25W'lık bir açık var. Control Center programını kullandığım vakit GPU 130W'lara kadar çıkıyor ve işlemci arada 45W'lara kadar çıkıyor toplam 175W oluyor ve fark olarak sadece 5W kalıyor sadece 5 "bence" birince şüpheli adaptör. Kendisine tekrardan yanıt yazdığım vakit cihazıma sıfır kurulum yapılması gerektiği, eğer sorun çözülmez ise cihazı teknik servise bırakabilirsiniz dedi. Ben de kendisine bu işlemi servisten geldiğinde ilk başta yaptığımı sürücülerimin güncel olduğunu ve cihazın tekrardan servise gitmesi gerektiğini söyledim ve randevu aldım. İlk deneyimlerime göre servise tekrar ve tekrar gitmek zorunda olacağımı hissediyorum ve bu beni yıpratıyor çünkü ben İstanbul'da yaşayan bir insan değilim her gün metro veya Tramvay'a binerek sürekli olarak teknik servise gitmek tam bir eziyet. Şimdilik sadece tecrübelerimi yazdım umarım bu sorun kısa süre içerisinde çözülür ve artık cihazımda Control Center uygulamasını kullanabileyim. Teknik servise gittiğim vakit 180W adaptörün daha yüksek W değerine sahip bir adaptörle değiştirilmesini isteyeceğim eğer sizinde bir öneriniz var ise dile getirmeyi unutmayın çünkü bu durumlardan dolayı bende düşünecek kadar kafa kalmadı. Tongfang cihazların ne kadar çoğu modelleri sorunsuz olsa da arada suçlu ve problemli modellerde çıkabiliyor bunun örneği ise T5 v20.3.

İLERDEKİ GÜNLERDE TEKNİK SERVİSİ PUANLAMASI YAPACAĞIM FAKAT EDİNDİĞİM İLK DENEYİMDE SERVİSLE ANLAŞABİLMEK İÇİN CİHAZINIZIN BİR KAÇ KEZ SERVİSE GÖNDERİLMESİ GEREKİYOR.
Umarım sorununuzu işi yokuşa sürmeden hallederler hocam
 

berke.

80+ Gold
Katılım
14 Temmuz 2020
Mesajlar
5,500
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,172
İsim
Berke
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Umarım sorununuzu işi yokuşa sürmeden hallederler hocam
Servisin o kadar umursamaz olduğunu düşünmüyorum fakat sosyal medya kullanımını doğru yapmak lazım yoksa ilgileri çok az gibime geliyor o yüzden gerekli konuları hem yeşil forumda hem de burada açayım dedim ek olarak tabikide Şikayet Var gibi platformlarınada gerekli şikayetimi yaptım. İleriki vakitlerde eğer sorunum çözülmez ise ek olarak Youtube üzerinde bir video çekmeyi düşünüyorum bakalım zaman her şeyi bize gösterecek. Özet olarak bu konunun peşini bırkamayacağım. :)
 

TİTAN.

80+ Platinum
Katılım
9 Ekim 2021
Mesajlar
12,127
Cihazımı 15 Haziran 2023 tarihinde Monster teknik servise cihaza genel bakım yapılması için, yeni bir BIOS sürümü var ise güncellemeleri için ve cihazımdaki takılma problemi dolayısıyla cihazımı Monster teknik servisine kargoladım, cihaz onlara yaklaşık 1 gün sonra ulaştı ve servis kaydı yapıldı. 17 Haziran'da cihazım servisten kontrolleri yapılarak çıkarıldı. Bu kadar erken çıkmasını beklemediğim için şüphelenmeye başladım ve cumartesi teknik servisini rapor için aradım. Cihazıma BIOS güncellemesi yapıldığını, genel bakım işlemleri yapıldığını ve yapılan testler sonucu cihazımda donanımsal veya pil olarak bir sorun olmadığını söylediler. Takılma probleminin sizin işletim sistemi ile alakalı olduğunu ve servistekiler sıfır kurulum yapılması gerektiğini not düşmüşler :D. O gün müşteri hizmetlerinin çok üstüne gitmeyip teşekkür ederek telefonu kapattım ve cihazın elime ulaşmasını bekledim. Cihaz 20 Haziran tarihinde elime ulaştı ve ilk işim cihazın BIOS sürümünü kontrol etmekti ve sürüm aynı idi. (Sonrasında Şikayetvar'da şikayet açtığım vakit bu durumun normal olduğu en son sürümün bir daha kurulmuş olabildiğini söylediler.) Direkt sıfır kurulum yapıp yeni bir Windows kurdum ve sürücüleri ilk olarak flash bellek üzerinden kurulumunu yaptım ve sonrasında teker teker Intel Driver Support Assistant ve GeForce Experience üzerinden sürücülerimi güncelledim en son olarak Windows güncellemelerini yapıp cihazıma test yapmak için birkaç oyun indirmeye başladım. İlk olarak Dying Light 2'de yaklaşık 1.30 saat sonra yine aynı durumu yaptı ve cihazımdaki pil değeri %100'den %99 seviyesine düştü. Sonrasında farklı farklı oyunlarda test ederek yine aynı şekilde problem yaşadım ve bunların hepsini video kaydına alıp Şikayetvar'da bir şikayet açtım. (şikayetvar'daki tüm videolar sadece markaya görünüyor, herkese açık yapmadım.) Sonrasında beni Mert Bey aradı ve problemi bana tekrar anlatmamı istedi. Ben de anlattım. Bu sorunun adaptör yetmemezliğinden veya Control Center'dan kaynaklanan bir problem olduğunu düşündüğümü ilettim ve Mert Bey de bana hak verip farklı bir Monster Control Center sürümünü denememi, eğer tekrar problem yapar ise bana Şikayetvar üzerinden tekrar yazmamı istedi ve bu durumu kabul ettim. Cihazıma 4.8.47.9 sürümünü kurup tekrar denedim ve yaklaşık 10-15 dakika sonra yine bu durumu yapıp cihazım takıldı aynı şekilde pil değerim %99'a düştü. Cihazda Control Center olmadığı sürece Max 115W işlemci 40W çekiyor ve bu 155W yapıyor ve farkındaysanız arada 25W'lık bir açık var. Control Center programını kullandığım vakit GPU 130W'lara kadar çıkıyor ve işlemci arada 45W'lara kadar çıkıyor toplam 175W oluyor ve fark olarak sadece 5W kalıyor sadece 5 "bence" birince şüpheli adaptör. Kendisine tekrardan yanıt yazdığım vakit cihazıma sıfır kurulum yapılması gerektiği, eğer sorun çözülmez ise cihazı teknik servise bırakabilirsiniz dedi. Ben de kendisine bu işlemi servisten geldiğinde ilk başta yaptığımı sürücülerimin güncel olduğunu ve cihazın tekrardan servise gitmesi gerektiğini söyledim ve randevu aldım. İlk deneyimlerime göre servise tekrar ve tekrar gitmek zorunda olacağımı hissediyorum ve bu beni yıpratıyor çünkü ben İstanbul'da yaşayan bir insan değilim her gün metro veya Tramvay'a binerek sürekli olarak teknik servise gitmek tam bir eziyet. Şimdilik sadece tecrübelerimi yazdım umarım bu sorun kısa süre içerisinde çözülür ve artık cihazımda Control Center uygulamasını kullanabileyim. Teknik servise gittiğim vakit 180W adaptörün daha yüksek W değerine sahip bir adaptörle değiştirilmesini isteyeceğim eğer sizinde bir öneriniz var ise dile getirmeyi unutmayın çünkü bu durumlardan dolayı bende düşünecek kadar kafa kalmadı. Tongfang cihazların ne kadar çoğu modelleri sorunsuz olsa da arada suçlu ve problemli modellerde çıkabiliyor bunun örneği ise T5 v20.3.

İLERDEKİ GÜNLERDE TEKNİK SERVİSİ PUANLAMASI YAPACAĞIM FAKAT EDİNDİĞİM İLK DENEYİMDE SERVİSLE ANLAŞABİLMEK İÇİN CİHAZINIZIN BİR KAÇ KEZ SERVİSE GÖNDERİLMESİ GEREKİYOR.
Kanka geçmiş olsun
Monsterın pişmanlık olduğunu bir kez daha anladık
Pilin %99 düşmesi daha önce varmıydı ?
 

berke.

80+ Gold
Katılım
14 Temmuz 2020
Mesajlar
5,500
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,172
İsim
Berke
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
Kanka geçmiş olsun
Monsterın pişmanlık olduğunu bir kez daha anladık
Pilin %99 düşmesi daha önce varmıydı ?
O konuda pek emin değilim çünkü son zamanlarda dikkatimi çekti bu pil olayı hiç bir zaman dikkatimi çekmemişti.
 

berke.

80+ Gold
Katılım
14 Temmuz 2020
Mesajlar
5,500
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,172
İsim
Berke
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
Modern laptoplarda cihaz pili %100 yapmaz %99 ve 98de bırakır belki ondandır
Yok bu cihazda öyle bir özellik yok FPS 30'a düşüyor ve bir anda cihazın şarjı %99 a düşüyor ve 5 dakika sonra takılma problemi yapıyor muhtemelen adaptör yetmiyor @HmzaY nin de yorumunu almak isterim benim düşüncem böyle.
 

TİTAN.

80+ Platinum
Katılım
9 Ekim 2021
Mesajlar
12,127
Yok bu cihazda öyle bir özellik yok FPS 30'a düşüyor ve bir anda cihazın şarjı %99 a düşüyor ve 5 dakika sonra takılma problemi yapıyor muhtemelen adaptör yetmiyor @HmzaY nin de yorumunu almak isterim benim düşüncem böyle.
O zaman işler değişir problem var demektir bu
 

berke.

80+ Gold
Katılım
14 Temmuz 2020
Mesajlar
5,500
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,172
İsim
Berke
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #9
O zaman işler değişir problem var demektir bu
Ve gariptir ki Control Center uygulamasını kaldırınca bu problem hiç bir şekilde yaşanmıyor sorun %80 adaptör %20 Control Center. :D
 

berke.

80+ Gold
Katılım
14 Temmuz 2020
Mesajlar
5,500
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,172
İsim
Berke
Servis ne diyecek bakalım
Servise ilk gittiğinde işletim sistemi kaynaklı olduğunu test diski ile kurulum yaptıklarında donanımsal veya bataryasal bir problem olmadığını söylediler. :D Salı günü gittiğim vakit kendilerine kendi diskim ve kendi cihazım üzerinden gerekli testlerin yapılmasını söyleyeceğim. Bu arada bu problem tamamen oyun oynayarak görülüyor yani Benchmark testlerinde çıkan bir problem olmuyor ne yazık ki.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ek olarak ne yapmamı önerirsiniz? @HmzaY
 
Son düzenleme:

HmzaY

80+ Silver
Katılım
23 Temmuz 2022
Mesajlar
4,703
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,024
Konum
Nazarick
İsim
Hamza Y
İlgilendiği Kategoriler
Little Bit Everything
Servise ilk gittiğinde işletim sistemi kaynaklı olduğunu test diski ile kurulum yaptıklarında donanımsal veya bataryasal bir problem olmadığını söylediler. :D Salı günü gittiğim vakit kendilerine kendi diskim ve kendi cihazım üzerinden gerekli testlerin yapılmasını söyleyeceğim. Bu arada bu problem tamamen oyun oynayarak görülüyor yani Benchmark testlerinde çıkan bir problem olmuyor ne yazık ki.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ek olarak ne yapmamı önerirsiniz? @HmzaY
Adaptör kaynaklı bir sıkıntı gibi duruyor. Yük altında performans düşmeleri soruna sebep oluyor gibi. İşlemcinin güç. çekmesine izin vermiyor. Bir de hesabında diğer tüketimler eksik. Fan başı 15W tüketiyor, Klavye 5W ve ekran ve diğer zımbırtılar toplam 12W tüketiyor.
Yani böylece eksiye düşüyorsun ve 180W yetmiyor.

Ama anakart 180W max ayarlandı ise malesef adaptör değişimi çözüm olmayacak. Çünkü anakart istese de güç çekemiyor.
 

berke.

80+ Gold
Katılım
14 Temmuz 2020
Mesajlar
5,500
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,172
İsim
Berke
Adaptör kaynaklı bir sıkıntı gibi duruyor. Yük altında performans düşmeleri soruna sebep oluyor gibi. İşlemcinin güç. çekmesine izin vermiyor. Bir de hesabında diğer tüketimler eksik. Fan başı 15W tüketiyor, Klavye 5W ve ekran ve diğer zımbırtılar toplam 12W tüketiyor.
Yani böylece eksiye düşüyorsun ve 180W yetmiyor.

Ama anakart 180W max ayarlandı ise malesef adaptör değişimi çözüm olmayacak. Çünkü anakart istese de güç çekemiyor.
Yani 180W'dan dan daha yüksek W değerine sahip bir adaptör problemi çözmeyecek değil mi?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
907,086
Mesajlar
8,305,073
Üyeler
140,763
Son üye
scacotz
Top Bottom