Arkadaşlar merhaba 4600tl ye indirime girmişti bu monitör farklı bir satıcıdan satın aldım. Ürün daha elime ulaşmadı. Araştırma yapmadan almıştım daha sonra bir arkadaşım ghosting piksel sayma sorunları vesaire dedi. Araştırmaya başladım canım sıkıldı sizce bunu iade etmelimiyim?