Naruto manga stoğu yok

MarazAli

80+
Katılım
24 Aralık 2020
Mesajlar
100
Reaksiyon skoru
40
Narutonun 1. cildini aldım fena sardı hemen 2. sini alayım dedim stok yok hem de 1 aydır, sadece 2.cilt değil neredeyse çoğu cildi yok. Almak istiyorum alamıyorum arkadaş. Madem o kadar çok satıyorsunuz neden stok yenilemiyorsunuz? Gerekli Şeyler yayınevi hariç başka bir yerden almak istesen en az 2 kat fazla ödemen gerekiyor bir mangaya da o kadar para verilmez. İlgilisi varsa bi tahminde bulunabilr mi stoklar ne zaman yenilenir. Beklemekten sıkıldım artık.
 
Şunu mu arıyordunuz?
Evet bunu gördüm zaten ama fiyatı pahalı. Stoklar yenilenince 13-16 liradan almak varken iki katından fazla vermem açıkçası. Ben stoklar ne zaman güncellenir onu merak ediyorum.
 
Evet bunu gördüm zaten ama fiyatı pahalı. Stoklar yenilenince 13-16 liradan almak varken iki katından fazla vermem açıkçası. Ben stoklar ne zaman güncellenir onu merak ediyorum.
Naruto Türkiye'de yayımlanan ilk mangalardan biri. Tekrar basılır mı bilmiyorum. Dolaptan ikinci el bakabilirsin. Ben ikinci el alıyorum.
 
Naruto Türkiye'de yayımlanan ilk mangalardan biri. Tekrar basılır mı bilmiyorum. Dolaptan ikinci el bakabilirsin. Ben ikinci el alıyorum.
Gerekli şeyler e instadan yazdım sağolsun hemen döndüler. Basıma başlamışlar hepsi yenilenecekmiş. Artık ne zaman bilmiyorum uzun sürebiliyor belki 1 hafta belki 6 ay ama eninde sonunda gelecek. O zaman alırım. İlginiz için teşekkürler agalar.
 
Geri
Top