Kazikazanda bana hep 3 lira çıkıyorSüresi keşke uzun olsaydı ama yinede iyidir. Trendyol yemekte kullanıyorum. Iade ve kazı kazan ile çok daha ucuz oluyor.
Kazikazanda bana hep 3 lira çıkıyorSüresi keşke uzun olsaydı ama yinede iyidir. Trendyol yemekte kullanıyorum. Iade ve kazı kazan ile çok daha ucuz oluyor.
Bana da bir dönem çıkıyordu son bir haftadır 5 çıkıyor.Kazikazanda bana hep 3 lira çıkıyorolsun iyi gene de
Hayır aynı şekilde nakit para%10 olan geri ödeme değilmiydi, bu çek