Ahmet Tarhan
80+
- Katılım
- 28 Aralık 2020
- Mesajlar
- 81
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 25
- İsim
- Ahmet Tarhan
Dostlar selam iyi akşamlar arkadaşımın kmo'da gişe çıkışına birkaç km kala 150 civarı bir süratle freni patlıyor ve sonra güvenli bir şekilde aracı durduruyor.
ardından arkadaşlarca aramızda bir muhabbet geçti 'Şehir içinde ortalama süratlerle (30 50) fren patlayınca mı durum daha tehlikeli yoksa otobanda 140 150 civarı süratlerle mi' patlaması daha tehlikeli.
Şahsen şehir içinde çoluk çocuk yaşlı ne olacağı belli olmadığından ve 30 40 gibi süratler de kaza anında basite alınmaması gereken süratler olduğu için otobanda yüksek süratte zaten araç yediği rüzgar direnciyle direk bir yavaşlama ivmelenmesi yakalayacağından dolayı otoban biraz daha güvenli gibime geldi. ancak 30 40 gibi süratlerde yavaşlanma ivmesi zaten oldukça az allah korusun en iyi sonuç aracın perte çıkması gibime geliyor.
sizlerin bu konu hakkında düşüncesi nedir
ardından arkadaşlarca aramızda bir muhabbet geçti 'Şehir içinde ortalama süratlerle (30 50) fren patlayınca mı durum daha tehlikeli yoksa otobanda 140 150 civarı süratlerle mi' patlaması daha tehlikeli.
Şahsen şehir içinde çoluk çocuk yaşlı ne olacağı belli olmadığından ve 30 40 gibi süratler de kaza anında basite alınmaması gereken süratler olduğu için otobanda yüksek süratte zaten araç yediği rüzgar direnciyle direk bir yavaşlama ivmelenmesi yakalayacağından dolayı otoban biraz daha güvenli gibime geldi. ancak 30 40 gibi süratlerde yavaşlanma ivmesi zaten oldukça az allah korusun en iyi sonuç aracın perte çıkması gibime geliyor.
sizlerin bu konu hakkında düşüncesi nedir