enisberberr
80+ Silver
- Katılım
- 23 Mart 2020
- Mesajlar
- 3,436
- Reaksiyon skoru
- 2,071
Merhabalar sevgili dostlarım,
19 Şubat tarihinde Suudi Arabistan'dan Türkiye'ye döndüm ve birkaç günlüğüne FC Mobile oynamak istedim.
Bir satın alım gerçekleştirmek istedim fakat ''Satın alma işleminiz tamamlanamadı. Play hesabınızda doğru ülkeyi seçtiğinizden emin olun'' hatası aldım.
Profilimden baktım ve Ülke Türkiye gözükmesine rağmen hata alıyorum...
En sağlıklı ve kesin çözümün müşteri hizmetleriyle olduğunu gördüm fakat bana acil bir çözüm gerekiyor.
Acaba bu sorunun çözümü yok mudur?
NOT: Kullandığım cihaz Suudi Arabistan'dan alınma ve oradayken VPN kullanıyordum whatsapp sesli ve görüntülü konuşma yasak olmasından dolayı... Fakat oyunu Türkiye'ye geldiğimde yükledim...
19 Şubat tarihinde Suudi Arabistan'dan Türkiye'ye döndüm ve birkaç günlüğüne FC Mobile oynamak istedim.
Bir satın alım gerçekleştirmek istedim fakat ''Satın alma işleminiz tamamlanamadı. Play hesabınızda doğru ülkeyi seçtiğinizden emin olun'' hatası aldım.
Profilimden baktım ve Ülke Türkiye gözükmesine rağmen hata alıyorum...
En sağlıklı ve kesin çözümün müşteri hizmetleriyle olduğunu gördüm fakat bana acil bir çözüm gerekiyor.
Acaba bu sorunun çözümü yok mudur?
NOT: Kullandığım cihaz Suudi Arabistan'dan alınma ve oradayken VPN kullanıyordum whatsapp sesli ve görüntülü konuşma yasak olmasından dolayı... Fakat oyunu Türkiye'ye geldiğimde yükledim...