arkadaşlar öncelikle selamlar bundan 2 hafta önce evimizdeki internet çekmediğinden değiştirme kararı aldık e türknet normalde boş port yok diyordu.
ve bende mevcut olan internet aboneliğimi değiştireceğim zaman türknetin sitesinden tekrar kontrol edince boş port sorunu olmadığını gördüm ve başvuru yapıcağımda karalıydım ama kullandığım internet sağlayıcısının müşteri hizmetleri çatıdaki cihazı değişeceğiz ve böyle bir sorun kalmayacak dedi neyse dedim deneyelim ve 2 haftadır falan cidden iyidi ama 1 2 gündür oyunlardaki msim yine 300lere ulaşmaya başladı ve ben bu aboneliği iptal edersem o boş port sorunu ortadan kalkarmı diye sormak istedim ha birde türknet ile konuştuğumda port yok ama 'Hizmet Numaranızı' atarsanız yardımcı olucağız dediler detaylı bakmak için galiba ve kullandığım internetin müşteri hizmetleri bana hizmet numarası yok dedi bende e devletten baktım ve hiçbirşey gözükmüyordu yardımcı olursanız sevinirim
ve bende mevcut olan internet aboneliğimi değiştireceğim zaman türknetin sitesinden tekrar kontrol edince boş port sorunu olmadığını gördüm ve başvuru yapıcağımda karalıydım ama kullandığım internet sağlayıcısının müşteri hizmetleri çatıdaki cihazı değişeceğiz ve böyle bir sorun kalmayacak dedi neyse dedim deneyelim ve 2 haftadır falan cidden iyidi ama 1 2 gündür oyunlardaki msim yine 300lere ulaşmaya başladı ve ben bu aboneliği iptal edersem o boş port sorunu ortadan kalkarmı diye sormak istedim ha birde türknet ile konuştuğumda port yok ama 'Hizmet Numaranızı' atarsanız yardımcı olucağız dediler detaylı bakmak için galiba ve kullandığım internetin müşteri hizmetleri bana hizmet numarası yok dedi bende e devletten baktım ve hiçbirşey gözükmüyordu yardımcı olursanız sevinirim