boeasy
80+ Bronze
- Katılım
- 16 Nisan 2020
- Mesajlar
- 1,480
- Reaksiyon skoru
- 832
Kanıtlarım elimde doa belgesi açılmamış ps5 kolu var. Şikayetvarda şikayet olması firmayı kötü yapmaz her markada bu tür şikayetler var. Şikayet edenlerin bir çoğu süreci bilmiyor. Kolu yetkili servis alıyor el koymuyor. Sonye gönderiliyor kolları sony tamir etmiyor direkt yenisi ile degisim veya ücret iadesi yapıyor. 10 gün falan sürüyor 10 gün sonra rapor çıkıyor. Telefona sms geliyor. Ve ister değişim ister iade alıyorsun. Süreci bilmeyen kişilerin oluşturduğu sacma sapan sikayetler firmayi kotu yapmaz. Hatta ekte doa/servis raporu var. Yersen KRAL.aynen kral yersen
![]()
Bilkom Playstation Şikayetleri - Şikayetvar
Bilkom Playstation şikayetleri için tıklayın! Bilkom yorumları ve Bilkom Playstation şikayetleri sikayetvar.com'da!www.sikayetvar.com
Ekler
Son düzenleme: