Rainbow Six-Ubisoft Problemi

Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
38
Reaksiyon skoru
6
Arkadaşlar Steamden Rainbow Six Ultimate aldım oyunu ındırdım başlattım ve bir ubisoft hesabıma bağladım fakat onume paket ıcerıgını gosteren bir ekran geliyor ve sadece close confirm var fakat ikisine de basılamıyor.Ubisoft hesabını doğrulamaya calısıyorum ama ona da izin vermiyor yenı hesap açıp oyle de denedım yıne olmuyor problemı yasayıp cozen ya da bılen bır arkdaş yardımcı olursa cok güzel olur,teşekkürler.
 
Arkadaşlar Steamden Rainbow Six Ultimate aldım oyunu ındırdım başlattım ve bir ubisoft hesabıma bağladım fakat onume paket ıcerıgını gosteren bir ekran geliyor ve sadece close confirm var fakat ikisine de basılamıyor.Ubisoft hesabını doğrulamaya calısıyorum ama ona da izin vermiyor yenı hesap açıp oyle de denedım yıne olmuyor problemı yasayıp cozen ya da bılen bır arkdaş yardımcı olursa cok güzel olur,teşekkürler.
bi ss atar mısın
 
Arkadaşlar Steamden Rainbow Six Ultimate aldım oyunu ındırdım başlattım ve bir ubisoft hesabıma bağladım fakat onume paket ıcerıgını gosteren bir ekran geliyor ve sadece close confirm var fakat ikisine de basılamıyor.Ubisoft hesabını doğrulamaya calısıyorum ama ona da izin vermiyor yenı hesap açıp oyle de denedım yıne olmuyor problemı yasayıp cozen ya da bılen bır arkdaş yardımcı olursa cok güzel olur,teşekkürler.
ben epic ten aldım oyunu indirdim ama ayrıca ubisoft ta 20 gb indirdi ayrıca özellikle.ve o inene kadar oyuna girilmiyordu
 
hocam bende anlamadım ss atarmısın?
 

Ekler

  • Ekran Alıntısı.PNG
    Ekran Alıntısı.PNG
    1,019.1 KB · Hit: 63
  • Ekran Alıntısı.PNG
    Ekran Alıntısı.PNG
    1,019.1 KB · Hit: 79
Arkadaşlar Steamden Rainbow Six Ultimate aldım oyunu ındırdım başlattım ve bir ubisoft hesabıma bağladım fakat onume paket ıcerıgını gosteren bir ekran geliyor ve sadece close confirm var fakat ikisine de basılamıyor.Ubisoft hesabını doğrulamaya calısıyorum ama ona da izin vermiyor yenı hesap açıp oyle de denedım yıne olmuyor problemı yasayıp cozen ya da bılen bır arkdaş yardımcı olursa cok güzel olur,teşekkürler.
Bekle sorayım arkadaşa
 
Arkadaşlar Steamden Rainbow Six Ultimate aldım oyunu ındırdım başlattım ve bir ubisoft hesabıma bağladım fakat onume paket ıcerıgını gosteren bir ekran geliyor ve sadece close confirm var fakat ikisine de basılamıyor.Ubisoft hesabını doğrulamaya calısıyorum ama ona da izin vermiyor yenı hesap açıp oyle de denedım yıne olmuyor problemı yasayıp cozen ya da bılen bır arkdaş yardımcı olursa cok güzel olur,teşekkürler.
Çözdük arkadaslar vakit ayirdiginiz için teşekkür ederim
 
Geri
Top