Neler Yeni

Yardım Razer ürün iadesi hakkında

Katılım
16 Ekim 2020
Mesajlar
164
Dahası  
Reaksiyon skoru
74
İsim
Metincan ATAY
Razer blackwidow elite klavyem vardı ses açma kapatma tuşu otomatik ses açıp kapattığı için ve d tuşu çalışmadığı için servise gönderdim servis 1.5 ay sonra haber verdi ürününüzde lojistik sıkıntısı oldu o yüzden servis hizmeti gecikti diye sonra değişim ya da para iadesi yapabileceklerini söylediler bende değişim istedim fiyatlar çok arttığı için bana gelip elimizde blackwidow elite yok bir üst modelini göndericez dediler fakat blackwidow v3 ürününü önerdiler razerdan anlayan takip eden arkadaşlar varsa beni anlayacaktır blackwidow elitin üstü blackwidow produr benim klavyemle pronun tek farkı pronun kablosuz olması v3 ile farkları ise say say bitmez v3 çok daha kalitesiz bir ürün .
Ben bu olayı şöyle anlatmaya çalışıyorum iPhone 12 pro max telefonu değişime göndermişim sanki de bana elimizde yok bir üst modeli göndericez deyip 13 pro max yerine düz 13 göndermişler gibi bir durum bu
Ben bu konuda ne yapabilirim daha önce böyle bir şey yaşayan arkadaşlar var mı yardımcı olabilir misiniz
Blackwidow v3 pro
827FD24B-4FDE-4DB2-A523-3143096FB1F7.jpeg

Blackwidow Elite
3EFEE00A-9EB7-4D57-AAB5-94D5AB6E3C84.jpeg
V3 green switch
C563DEFA-2E63-4C82-A217-135FA81FD119.jpeg
 

Furkan²

80+ Gold
Katılım
7 Mayıs 2020
Mesajlar
9,007
Dahası  
Reaksiyon skoru
4,839
Yaş
25
Konum
İzmir
İsim
Furkan
İlgilendiği Kategoriler
Kur'an_ı Kerim - Satranç - Piano - Tenis - Anime/Manga - Klasik Müzik - Felsefe - Krunker
Geçmiş olsun, umarım çözülür. Blackwidow Elite ile Blackwidow v3 arasında, gerçekten dağlar kadar var. Sana bunu dedikten sonra sen ne yaptın? Durumu adamlara bu şekilde izah ettin mi?
 
Katılım
16 Ekim 2020
Mesajlar
164
Dahası  
Reaksiyon skoru
74
İsim
Metincan ATAY
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Durumu bu şekilde izah ettim fakat adeksstore onlara bilginin fabrikadan geldiğini ya v3 ü kabul etmem gerektiğini ya da parayı almam gerektiğini söyledi
 

Furkan²

80+ Gold
Katılım
7 Mayıs 2020
Mesajlar
9,007
Dahası  
Reaksiyon skoru
4,839
Yaş
25
Konum
İzmir
İsim
Furkan
İlgilendiği Kategoriler
Kur'an_ı Kerim - Satranç - Piano - Tenis - Anime/Manga - Klasik Müzik - Felsefe - Krunker
Durumu bu şekilde izah ettim fakat adeksstore onlara bilginin fabrikadan geldiğini ya v3 ü kabul etmem gerektiğini ya da parayı almam gerektiğini söyledi
Firmanın numarasını iste, iletişime geçip bi konuşsan faydası olabilir.
 
Katılım
16 Ekim 2020
Mesajlar
164
Dahası  
Reaksiyon skoru
74
İsim
Metincan ATAY
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
En kötü hakem heyetine götürmeyi düşünüyorum bakalım belki burdada bu durumu yaşamış arkadaşlar vardır diye bilgi almak istedim
 

Furkan²

80+ Gold
Katılım
7 Mayıs 2020
Mesajlar
9,007
Dahası  
Reaksiyon skoru
4,839
Yaş
25
Konum
İzmir
İsim
Furkan
İlgilendiği Kategoriler
Kur'an_ı Kerim - Satranç - Piano - Tenis - Anime/Manga - Klasik Müzik - Felsefe - Krunker
Şimdi hatırladım arkadaşımın R5 2600X`i bozuldu yerine ücret farkına 5600 önerdiler, dedim kabul etme varsa R5 3600 göndersinler. Aynı dediğim gibi yaptı ve R5 3600`ü gönderdiler. Vatan Pc`den almıştı işlemcisini.
 
Top Bottom