İşlemcime undervolt nasıl yaparım

Katılım
11 Haziran 2024
Mesajlar
248
Reaksiyon skoru
42
PRIME Z790-P WIFI bi anakartım var ve intel i7 14700k işlemcim var işlemcime nasıl overvolt nasıl yapabilirim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Klavye overvolt diye düzeltmiş undervolt olcak
 
Xtu intel.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,777
Mesajlar
11,081,024
Üyeler
198,191
Son üye
ahmetefeyildirim.y@gmail.
Geri
Top