LegendForce
80+
- Katılım
- 11 Haziran 2024
- Mesajlar
- 248
- Reaksiyon skoru
- 42
PRIME Z790-P WIFI bi anakartım var ve intel i7 14700k işlemcim var işlemcime nasıl overvolt nasıl yapabilirim
Klavye overvolt diye düzeltmiş undervolt olcak
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Klavye overvolt diye düzeltmiş undervolt olcak