red switch vs blue switch

valla hocam bazıları blue switch sesine bayılır bazıları çok ses istemez size bağlı az sesli ama hoş olsun diyorsanız red switch mekanik klavye sesini çok seviyorsanız blue switch
 
Blueswitch aşırı seslidir red switche göre. Ben redswitchi seviyorum.
 
hızlı tepkime sessiz hafif tuşlar istiyosan red güzel hissiyat güzel ses (bi zamana kadar :D ) istiyosan blue lol oynarken blue switch çok güzel oluyor
 
Blue switch başlarda güzel gelir ama sonra bıkarsınız sesten. Red alın geçin derim.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,652
Mesajlar
11,079,429
Üyeler
198,172
Son üye
esquivom
Geri
Top