Neler Yeni

RKS 125R vs Mondial Dift L

Umut Ege Özkaya

80+ Silver
Katılım
24 Ekim 2020
Mesajlar
2,976
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,186
İsim
UmutEge
arkadaşlar 0 motor alıcam bütçem 40k drift l düşünüyordum ama herkes gitmiyor diyor cg hoşuma gitmiyor bende Rks 125r buldum sizce alınır mı? yoksa drift l dahamı iyi
 

Umut Ege Özkaya

80+ Silver
Katılım
24 Ekim 2020
Mesajlar
2,976
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,186
İsim
UmutEge
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Kesinlikle drift, özellikle vitesli motor ilk defa kullanacaksan drift baya yardımcı olur

teneke cg den uzak durun, cg yi savunan gruptan hızlıca uzaklaşın
arada 10k kadar bi fiyat farkı var rks 125r ile o 10k ya değermi cidden ?
 

FrankEnsQ

80+ Bronze
Katılım
6 Nisan 2020
Mesajlar
1,460
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,039
Konum
Red Line
İsim
''FrankEnsQ'' Derler.

byhorozkentli

80+ Silver
Katılım
9 Ocak 2022
Mesajlar
3,303
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,587
İsim
Deniz Bey
Rks beygir olarak neredeyse 2 beygir daha güçlü görünüyor
 
Katılım
25 Ekim 2020
Mesajlar
22,421
Dahası  
Reaksiyon skoru
12,185
İsim
Murat Orhan
arada 10k kadar bi fiyat farkı var rks 125r ile o 10k ya değermi cidden ?
RKS italyan menşeili bir firmadır. RKS 2 tane drift L eder.
Mesaj otomatik birleştirildi:

fiyat sana kalmış ama drift teknik destek bakımındanda iyi, ama eğer ehliyet kask falan filan alıcaksan ve buna ek bütçen yoksa belki, ama gönlüm drift
Mesaj otomatik birleştirildi:


drift yol tutuşuda iyi
Drift yol tutuşu daha iyi değil fabrika çıkışı lastikleri bir tık daha kaliteli sadece
Mesaj otomatik birleştirildi:

Drift L ye 10 k fazla vereceğine TNT125 Pro al
Mesaj otomatik birleştirildi:

Drift l de kullandım rks 125r da kullandım. güncel olarakta Rks Titanic 150-s kullanıyorum hatta gönderisi de var:

bu yüzden rks kalitesi mondialden daha yüksek bir marka özellikle blok olarak.
 
Son düzenleme:
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,040,058
Mesajlar
9,367,032
Üyeler
164,952
Son üye
Emreunal0190
Top Bottom