Melih610
80+
- Katılım
- 22 Ekim 2020
- Mesajlar
- 237
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 68
- İsim
- Melih Arıkan
Arkadaşlar, zamanında Epic Games üzerinden herkes gibi ben de GTA 5 satın almıştım. 2021 yılında oyunu oynamaya başladım. O dönemde kullandığım e-posta adresini daha sonra bazı sebeplerden dolayı kapatmak zorunda kaldım, bu yüzden artık o e-postaya erişimim yok. Bilgisayarımı formatlayana kadar sorunsuz bir şekilde GTA oynamaya devam edebildim. Ancak, bilgisayarımı formatladıktan sonra Rockstar hesabıma giriş yapmam gerekti ve şifremi hatırlayamadım. Şifreyi sıfırlayabilmek için gerekli olan e-postaya da sahip değildim.
Bu durum için Rockstar destek ekibine yazdım. Sonuçta hala oyunun faturasına sahiptim ve Epic Games hesabıma erişimim vardı. Oyun ilerlememin geri gelmesini bile bir noktadan sonra umursamadım; tek isteğim GTA oynayabilmekti. Ancak destekle iletişimim her seferinde sonuçsuz kaldı.
Başta istedikleri bilgilerden tam tarih dışında hepsini sağlamıştım. Sadece tam tarihi yazamadığım için ticket’ımı kapattılar. Daha sonra tarih de dahil olmak üzere istedikleri tüm bilgileri, fatura bilgilerimi ve Epic Games ID'mi içeren yeni bir ticket açtım. Ancak bu ticket’ımı da yine bilgilerimin yetersiz olduğunu söyleyip, daha fazla kanıt sunduğumda tekrar ticket açmam gerektiğini belirterek kapattılar.
Daha önce Rockstar desteğe yazıp gerçekten sorunu çözülen var mı?
(Bu arada, e-posta adresime erişimimi kaybettikten sonra, e-posta adresimi yenisiyle değiştirmelerini talep ettiğim bir ticket açmıştım, fakat o da reddedilmişti.)
Ekteki resimlerde ilk olan en son bütün istedikleri kanıtları sunduğum mesaja verdikleri cevap
diğer ikisi de benden istedikleri kanıtlar (ek olarak şuan kullandığım epostayı doğrulamam için epostam üzerinden de onayladığımı söylediğim bir mesaj göndermemi istediler)
Bu durum için Rockstar destek ekibine yazdım. Sonuçta hala oyunun faturasına sahiptim ve Epic Games hesabıma erişimim vardı. Oyun ilerlememin geri gelmesini bile bir noktadan sonra umursamadım; tek isteğim GTA oynayabilmekti. Ancak destekle iletişimim her seferinde sonuçsuz kaldı.
Başta istedikleri bilgilerden tam tarih dışında hepsini sağlamıştım. Sadece tam tarihi yazamadığım için ticket’ımı kapattılar. Daha sonra tarih de dahil olmak üzere istedikleri tüm bilgileri, fatura bilgilerimi ve Epic Games ID'mi içeren yeni bir ticket açtım. Ancak bu ticket’ımı da yine bilgilerimin yetersiz olduğunu söyleyip, daha fazla kanıt sunduğumda tekrar ticket açmam gerektiğini belirterek kapattılar.
Daha önce Rockstar desteğe yazıp gerçekten sorunu çözülen var mı?
(Bu arada, e-posta adresime erişimimi kaybettikten sonra, e-posta adresimi yenisiyle değiştirmelerini talep ettiğim bir ticket açmıştım, fakat o da reddedilmişti.)
Ekteki resimlerde ilk olan en son bütün istedikleri kanıtları sunduğum mesaja verdikleri cevap
diğer ikisi de benden istedikleri kanıtlar (ek olarak şuan kullandığım epostayı doğrulamam için epostam üzerinden de onayladığımı söylediğim bir mesaj göndermemi istediler)