Rtx 4090 bu ürüne bu para degermi?

4CHANSss

80+
Katılım
3 Ekim 2022
Mesajlar
27
Reaksiyon skoru
5
rtx 4060 -4090 bu urun icin 34.800 türk lirasi deger mi??
1664994542977.png
 
4090 ise değer 45 k ya falan çıktı herhalde
 
2. El 3090 lar mantıklı gibi 15k civarına
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

para sıkıntı degil bunu tek seferlik verebiliriz fakat elektrik faturasi o.O2o.O2
Verebilirseniz yine iyi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bunu besleyecek sistem falan, 50k yi geçer bence
 
2. El 3090 lar mantıklı gibi 15k civarına
mining riskini goz onunde bulundurmakta faydali rtx 3090Ti ve rtx 4090 50-60 fps gibi bir ucurum var normal bir şey ama galiba mining icin hala 3090 tercih ediliyor 4000 serisi faturasi bi tik kabarik gibi?
 
mining riskini goz onunde bulundurmakta faydali rtx 3090Ti ve rtx 4090 50-60 fps gibi bir ucurum var normal bir şey ama galiba mining icin hala 3090 tercih ediliyor 4000 serisi faturasi bi tik kabarik gibi?
Bu fatura muhabbetini çok duyuyorum herkesten, 3090 örneğin ne kadar elektrik faturası getirir 1 aylık
Ben en son PC de oyun oynarken dolar 8-9 falandı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

mining riskini goz onunde bulundurmakta faydali rtx 3090Ti ve rtx 4090 50-60 fps gibi bir ucurum var normal bir şey ama galiba mining icin hala 3090 tercih ediliyor 4000 serisi faturasi bi tik kabarik gibi?
2. El hepsi riskli hocam, test edip sorun yoksa sıcaklıklarda falan alınabilir bence
 
Bu fatura muhabbetini çok duyuyorum herkesten, 3090 örneğin ne kadar elektrik faturası getirir 1 aylık
Ben en son PC de oyun oynarken dolar 8-9 falandı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


2. El hepsi riskli hocam, test edip sorun yoksa sıcaklıklarda falan alınabilir bence
haklisin guvenilir adamsa mining yaptigini soyler..
elektrik faturasi ciddi olarak artis olabiliyor
 
Geri
Top