Ben açmıyorum valla. Yıllardır direniyorum açmamak için. Biraz olsun satıcıyı koruyan bir sistem olsa açardım ama tamamen alıcıyı koruyan bir sistem.
Fazla takıntılı bir bakış açısı diyebilirsiniz ama farz edelim ki benim elimde sizin sattığınız monitörün aynı modelinden var ama bozuk. Ben sizin sapasağlam monitörünüzü param güvende ile alıyorum. Elime ulaşınca da "kutudan bozuk çıktı" diyip elimdeki bozuk monitörü kutuya geri koyup iade ediyorum. Hadi bakalım uğraş dur kanıtlamak için.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Örnekler çoğaltılabilir. Technopat'ta 2. el işlemci alıp daha sonra sıfırı indirime girdiği için iade eden bir kullanıcı vardı mesela. Sistem buna izin veriyor ama satıcısı açısından bakın olaya. İşlemcide hiçbir sorun yok, adam belki satıp oradan gelen parayla başka bir şey almak istiyordu, borca girdi. Bizim alıcı eleman iade ediyor para hesaba geçmiyor. Kargo git-gel bir sürü zaman kaybı.