Neler Yeni

Şahsıma gönderilmesi gereken hediyemi göndermediler.

U24Y

80+
Katılım
5 Nisan 2020
Mesajlar
124
Dahası  
Reaksiyon skoru
54
İsim
Berkay BAYKAL
19 Nis 2020, 19:11:50'de Donanım Arşivi'nin aracılığıyla "El Capitan" adlı gaming hazır sistemini sipariş ettim. İncehesap.com'un internet sitesine siparişimin ne zaman şahsıma teslim edileceğini sorduğumda bana aynen şu şekilde bir cevap geldi: "Sipariş vermiş olduğunuz tarihten itibaren en geç 10 iş günü içerisinde işlemleriniz sağlanmış olup sizlere teslim edilmek üzere kargo sürecine dahil edilecektir.". Ekstra olarak şunu da eklemek istiyorum; "El Capitan" adlı gaming hazır sistemini sipariş eden ilk 250 kişiye "Wraith Prism RGB Fan ve Sendo RGB mouse" hediyesi verilmekteydi. İki defa e-posta aracılığıyla, bir defa da telefon aracılığıyla hediyeleri kazanıp kazanmadığımı öğrenmek adına irtibata geçtim ve bana aynen şöyle söylendi; "Hediyeniz gönderilecektir.". 6 Mayıs 2020 Çarşamba 15:32'de "El Capitan" adlı gaming hazır sistemini teslim aldım. 19 Nis 2020, 19:11:50'de sipariş verdim ve 6 Mayıs 2020 Çarşamba 15:32'de teslim aldım. Uzun bir zaman aralığından bahsediyorum, yaklaşık bir ay. Gaming hazır sistemim teslim edildi, "Sendo RGB mouse" hediyem teslim edildi (Sendo RGB mouse hediyem sıkıntılı çıktı fakat geri dönüş sağlamadım.), fakat bir de ne göreyim "Wraith Prism RGB Fan" hediyem gaming hazır sistemimin içinde değildi. Wraith Prism RGB Fan yerine Wraith Stealth Fan (Stok fan) gönderilmişti. Oysaki İncehesap.com ile irtibata geçtiğimde "Hediyeniz gönderilecektir." yazılmıştı ve denilmişti. Bunu fark edince şöyle söyledim; "Belki kargo paketlerinden ya da firma paketlerinden birinin içindedir.". Fakat firmalar (İncehesap.com ve Yurtiçi Kargo) tarafından şahsıma teslim edilen her şeye baktığımda yanıldığımı fark ettim. Bu durumu fark edince hemen İncehesap.com ile iletişime geçtim. Ekstra bir şey eklemem gerekirse; İncehesap.com'un müşteri temsilcilerine bağlanmak oldukça uzun sürüyor. Sadede gelecek olursam, telefonu bir Hanımefendi açtı, şikayetimi bildirdim ve bana "Şikayetiniz ile ilgilenilecektir ve size en kısa sürede geri dönüş sağlanılacaktır." dedi ve konuşma sonlandı. Aradan iki hafta geçti ve herhangi bir dönüş sağlanmadı. Tekrardan iletişim kurdum ve yine bir Hanımefendi telefonu açtı ve bu sefer ürünün şahsıma gönderilemeyeceğini ve onun yerine 200,00 TL'lik hediye çeki ya da 200,00 TL değerinde farklı bir fan gönderilebileceğini söylediler ve ben iki şartı da kabul etmedim. Kabul etmem için konuşmayı uzattılar ve ben de kararımda ısrarcı oldum. İlk konuşma da söyledikleri aynı şeyleri söyleyip konuşma sonlandı. Aradan bir hafta geçti ve yine şahsıma İncehesap.com tarafından herhangi bir geri dönüş sağlanmadı ve yine ben iletişim kurduğumda yine diğer konuşmalar gibi konuşma sağlandı ve konuşma sonlandı. Ben, 200,00 TL'lik hediye çeki ya da 200,00 TL değerinde farklı bir fan gönderilmesini istemediğim halde İncehesap.com'a bağlı hesabıma 200,00 TL'lik hediye çeki gönderilmiş. Aradan beş gün geçti yine şahsıma İncehesap.com tarafından herhangi bir geri dönüş sağlanmadı ve yine ben iletişim kurduğumda telefonu bir Beyefendi açtı ve benim iznim olmadan İncehesap.com'a bağlı hesabıma gönderilmesi gereken hediyemi göndermeleri yerine 200,00 TL'lik hediye çeki gönderildiğini bildirdim ve ayrıca bu durumdan çok sıkıldığımı ve iki gün içinde bu olay çözülmez ise size tanıdığım sürenin bittiği günün ertesi günü Tüketici Hakem Heyetlerine başvuracağımı bildirdim. Fakat yine diğer konuşmalar gibi konuşma sağlandı ve yine konuşma sonlandı. Bugün İncehesap.com'a bu olaydan dolayı tanıdığım son gündü. Yarın, ilk işim; Tüketici Hakem Heyetlerine başvurmak olacaktır. Not: İncehesap.com ile yaşadığım bu olaydan dolayı yarın itibarıyla Tüketici Hakem Heyetlerine başvuracağım ve yasal sürecin başlamasına olanak sağlayacağım! Şahsım adına bir eleştiri yapacak olursam; "İncehesap.com'dan asla ve asla alışveriş yapmayın ve yaptırmayın." Sağlıklı günler dilerim.
 

Ekler

  • Ek Açıklama 2020-06-01 175457.png
    Ek Açıklama 2020-06-01 175457.png
    54.6 KB · Hit: 75
  • Ek Açıklama 2020-06-01 175705.png
    Ek Açıklama 2020-06-01 175705.png
    84.9 KB · Hit: 81
  • Ek Açıklama 2020-06-01 175745.png
    Ek Açıklama 2020-06-01 175745.png
    44.1 KB · Hit: 69
  • Ek Açıklama 2020-06-01 180007.png
    Ek Açıklama 2020-06-01 180007.png
    68.2 KB · Hit: 70
  • Ek Açıklama 2020-06-01 180035.png
    Ek Açıklama 2020-06-01 180035.png
    86 KB · Hit: 72

asemih159

80+ Bronze
Katılım
9 Nisan 2020
Mesajlar
862
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
664
Konum
c:\windows\system32
İsim
Semih
19 Nis 2020, 19:11:50'de Donanım Arşivi'nin aracılığıyla "El Capitan" adlı gaming hazır sistemini sipariş ettim. İncehesap.com'un internet sitesine siparişimin ne zaman şahsıma teslim edileceğini sorduğumda bana aynen şu şekilde bir cevap geldi: "Sipariş vermiş olduğunuz tarihten itibaren en geç 10 iş günü içerisinde işlemleriniz sağlanmış olup sizlere teslim edilmek üzere kargo sürecine dahil edilecektir.". Ekstra olarak şunu da eklemek istiyorum; "El Capitan" adlı gaming hazır sistemini sipariş eden ilk 250 kişiye "Wraith Prism RGB Fan ve Sendo RGB mouse" hediyesi verilmekteydi. İki defa e-posta aracılığıyla, bir defa da telefon aracılığıyla hediyeleri kazanıp kazanmadığımı öğrenmek adına irtibata geçtim ve bana aynen şöyle söylendi; "Hediyeniz gönderilecektir.". 6 Mayıs 2020 Çarşamba 15:32'de "El Capitan" adlı gaming hazır sistemini teslim aldım. 19 Nis 2020, 19:11:50'de sipariş verdim ve 6 Mayıs 2020 Çarşamba 15:32'de teslim aldım. Uzun bir zaman aralığından bahsediyorum, yaklaşık bir ay. Gaming hazır sistemim teslim edildi, "Sendo RGB mouse" hediyem teslim edildi (Sendo RGB mouse hediyem sıkıntılı çıktı fakat geri dönüş sağlamadım.), fakat bir de ne göreyim "Wraith Prism RGB Fan" hediyem gaming hazır sistemimin içinde değildi. Wraith Prism RGB Fan yerine Wraith Stealth Fan (Stok fan) gönderilmişti. Oysaki İncehesap.com ile irtibata geçtiğimde "Hediyeniz gönderilecektir." yazılmıştı ve denilmişti. Bunu fark edince şöyle söyledim; "Belki kargo paketlerinden ya da firma paketlerinden birinin içindedir.". Fakat firmalar (İncehesap.com ve Yurtiçi Kargo) tarafından şahsıma teslim edilen her şeye baktığımda yanıldığımı fark ettim. Bu durumu fark edince hemen İncehesap.com ile iletişime geçtim. Ekstra bir şey eklemem gerekirse; İncehesap.com'un müşteri temsilcilerine bağlanmak oldukça uzun sürüyor. Sadede gelecek olursam, telefonu bir Hanımefendi açtı, şikayetimi bildirdim ve bana "Şikayetiniz ile ilgilenilecektir ve size en kısa sürede geri dönüş sağlanılacaktır." dedi ve konuşma sonlandı. Aradan iki hafta geçti ve herhangi bir dönüş sağlanmadı. Tekrardan iletişim kurdum ve yine bir Hanımefendi telefonu açtı ve bu sefer ürünün şahsıma gönderilemeyeceğini ve onun yerine 200,00 TL'lik hediye çeki ya da 200,00 TL değerinde farklı bir fan gönderilebileceğini söylediler ve ben iki şartı da kabul etmedim. Kabul etmem için konuşmayı uzattılar ve ben de kararımda ısrarcı oldum. İlk konuşma da söyledikleri aynı şeyleri söyleyip konuşma sonlandı. Aradan bir hafta geçti ve yine şahsıma İncehesap.com tarafından herhangi bir geri dönüş sağlanmadı ve yine ben iletişim kurduğumda yine diğer konuşmalar gibi konuşma sağlandı ve konuşma sonlandı. Ben, 200,00 TL'lik hediye çeki ya da 200,00 TL değerinde farklı bir fan gönderilmesini istemediğim halde İncehesap.com'a bağlı hesabıma 200,00 TL'lik hediye çeki gönderilmiş. Aradan beş gün geçti yine şahsıma İncehesap.com tarafından herhangi bir geri dönüş sağlanmadı ve yine ben iletişim kurduğumda telefonu bir Beyefendi açtı ve benim iznim olmadan İncehesap.com'a bağlı hesabıma gönderilmesi gereken hediyemi göndermeleri yerine 200,00 TL'lik hediye çeki gönderildiğini bildirdim ve ayrıca bu durumdan çok sıkıldığımı ve iki gün içinde bu olay çözülmez ise size tanıdığım sürenin bittiği günün ertesi günü Tüketici Hakem Heyetlerine başvuracağımı bildirdim. Fakat yine diğer konuşmalar gibi konuşma sağlandı ve yine konuşma sonlandı. Bugün İncehesap.com'a bu olaydan dolayı tanıdığım son gündü. Yarın, ilk işim; Tüketici Hakem Heyetlerine başvurmak olacaktır. Not: İncehesap.com ile yaşadığım bu olaydan dolayı yarın itibarıyla Tüketici Hakem Heyetlerine başvuracağım ve yasal sürecin başlamasına olanak sağlayacağım! Şahsım adına bir eleştiri yapacak olursam; "İncehesap.com'dan asla ve asla alışveriş yapmayın ve yaptırmayın." Sağlıklı günler dilerim.
Konuyu takipteyim, gelişme olunca paylaşırsanız sevinirim.
 
Katılım
12 Nisan 2020
Mesajlar
393
Dahası  
Reaksiyon skoru
240
İsim
Yusuf Bilir
Ben de konuyu takipteyim. İnsanız, insanlar, herkes hata yapar evet fakat bu kadar göz göre göre yapılması hiç hoş olmamış. Aksine müşteri (customer) ile dalga geçiyorlar gibi bir durum var ortada. İnşallah hakkın olanı alırsın.
 

U24Y

80+
Katılım
5 Nisan 2020
Mesajlar
124
Dahası  
Reaksiyon skoru
54
İsim
Berkay BAYKAL
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
Konuyu takipteyim, gelişme olunca paylaşırsanız sevinirim.
Tabii ki, seve seve.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ben de konuyu takipteyim. İnsanız, insanlar, herkes hata yapar evet fakat bu kadar göz göre göre yapılması hiç hoş olmamış. Aksine müşteri (customer) ile dalga geçiyorlar gibi bir durum var ortada. İnşallah hakkın olanı alırsın.
İnşallah. Ben zaten hediyemin gönderilip gönderilmemesini umursamamış hale geldim. Bana en çok koyan, afedersiniz ama; ***** yerine koyulmak. Kusura bakmasınlar kimse kimseyi ***** yerine koyamaz. Ben böyle düşünüyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Nisan 2020
Mesajlar
393
Dahası  
Reaksiyon skoru
240
İsim
Yusuf Bilir
Hocam bir gelişme oldu mu?
 

U24Y

80+
Katılım
5 Nisan 2020
Mesajlar
124
Dahası  
Reaksiyon skoru
54
İsim
Berkay BAYKAL
Konuyu takipteyim, gelişme olunca paylaşırsanız sevinirim.
Son bir kez daha velim İnceHesap ile irtibat kurdu ve hediyemin en kısa zamanda gönderileceğini söylediler. Ne kadar doğru bilemiyorum.
 
Top Bottom