xdlips
80+
- Katılım
- 23 Haziran 2023
- Mesajlar
- 50
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 14
- İsim
- Özgür Divarcı
- Bütçe
- 5000
Dostlar selam, 23 Haziran'da Amazon'dan sipariş verdiğim ve bana 26 Haziran'da teslim edilen Samsung Odyssey G3 27inç 165HZ 1MS modelli monitörümde şuanda bir ölü pixel sorunu mevcut. İlk geldiği gün böyle bir sorun mevcut değildi bugün oluştu sanırsam. Ayrıca tam ölü pixel olup olmadığını anlamaya çalışırken farklı bi ölü pixel daha meydana geldi önceden yoktu dediğim gibi.
Az önce samsung yetkili servisini aradım ve sorunumu belirttim pazartesi günü servis ekibinin belirttiğim adrese gelip kontrol sağlayacaklarını belirttiler. Daha monitörü kullanmaya başlamamın üstünden 1 ay geçmeden henüz 3. gününde böyle bir şey olması gerçekten rezillik benim gözümde. Oturduğum evde aynı zamanda Samsung'un Smart TV'si mevcut. Onun ekranında da aynı şekilde led patlamaları mevcut. Sanırsam Samsung'un ekranlarında genel olarak böyle bir sorun var.
Yorumlarınız nelerdir? Garantiye sizce göndermeli miyim yoksa iade edip farklı bir monitöremi geçmeliyim? Ayrıca bu özelliklerde farklı monitör önerisi yaparsanız çok sevinirim. Zaman ayırdığınız için teşekkürler.
Ürün Linki: Amazon
Az önce samsung yetkili servisini aradım ve sorunumu belirttim pazartesi günü servis ekibinin belirttiğim adrese gelip kontrol sağlayacaklarını belirttiler. Daha monitörü kullanmaya başlamamın üstünden 1 ay geçmeden henüz 3. gününde böyle bir şey olması gerçekten rezillik benim gözümde. Oturduğum evde aynı zamanda Samsung'un Smart TV'si mevcut. Onun ekranında da aynı şekilde led patlamaları mevcut. Sanırsam Samsung'un ekranlarında genel olarak böyle bir sorun var.
Yorumlarınız nelerdir? Garantiye sizce göndermeli miyim yoksa iade edip farklı bir monitöremi geçmeliyim? Ayrıca bu özelliklerde farklı monitör önerisi yaparsanız çok sevinirim. Zaman ayırdığınız için teşekkürler.
Ürün Linki: Amazon