Neler Yeni

❌İndirim Bitti! Samsung S22+ 20.997 TL 🔥🔥🔥

Natsu!

80+
Katılım
28 Mart 2022
Mesajlar
250
Dahası  
Reaksiyon skoru
87
İsim
Berat
kredi kartımdan 21bin lira limit azaldı. Ben başka bir siteden ürünü sipariş edemedim bu yüzden. Bu durumda mağdur edilmiş olmuyor muyum?
Mesaj otomatik birleştirildi:

O olay için tekrar satisa cikmasi lazim
 

xeonkar83

80+
Katılım
7 Ağustos 2024
Mesajlar
43
Dahası  
Reaksiyon skoru
20
İsim
Ahmet Er
Türkiye de olmasak haklısın diyeceğim.Bende düşündüm 4gündür stoktaysa vardır stok diye.Elemanlar bildiğin dalga geçtiler ya :D
Dostum Tüketici hakem heyetine başvurunu yap. Bekle onlar uğraşsın. En kötü ihtimalle başvurun reddedilir ve şirket özür diler. Türkiyede özellikle son zamanlarda bu tarz olaylarla ilgileniliyor. çözüme ulaşmazsa haber kanallarına, ekşisözlüğe, twitter her yerde gündeme getireceğim bu konuyu. Mağdur olmasın insanlar bu siteden alışveriş yapıp.
 

hikoo

80+ Bronze
Katılım
17 Mart 2023
Mesajlar
566
4 gün boyunca kart limitim yetersiz kaldı ve ürünü başka bir siteden sipariş etcektim edemedim. Şuan başka bir yerde bu ürün yok.
Siparis verirken kullanici sozlemesinde tek tarafli iptal hakki var yazar, onayladigin icin bir sey yapamazsin. Su ic
 

xeonkar83

80+
Katılım
7 Ağustos 2024
Mesajlar
43
Dahası  
Reaksiyon skoru
20
İsim
Ahmet Er
Siparis verirken kullanici sozlemesinde tek tarafli iptal hakki var yazar, onayladigin icin bir sey yapamazsin. Su ic
AAahHAHAHA. Dostum satış sözleşmesi anayasal hakların üstünde değil. git biraz kanunları oku.

Sözleşmenin ifası ve teslimat

MADDE 16 –
(1) Satıcı veya sağlayıcı, tüketicinin siparişinin kendisine ulaştığı tarihten itibaren taahhüt ettiği süre içinde edimini yerine getirmek zorundadır. Mal satışlarında bu süre her halükarda otuz günü geçemez.

(2) Satıcı veya sağlayıcının birinci fıkrada yer alan yükümlülüğünü yerine getirmemesi durumunda, tüketici sözleşmeyi feshedebilir.

(3) Sözleşmenin feshi durumunda, satıcı veya sağlayıcı, varsa teslimat masrafları da dâhil olmak üzere tahsil edilen tüm ödemeleri fesih bildiriminin kendisine ulaştığı tarihten itibaren on dört gün içinde tüketiciye 4/12/1984tarihli ve 3095 sayılı Kanuni Faiz ve Temerrüt Faizine İlişkin Kanunun 1 inci maddesine göre belirlenen kanuni faiziyle birlikte geri ödemek ve varsa tüketiciyi borç altına sokan tüm kıymetli evrak ve benzeri belgeleri iade etmek zorundadır.

(4) Sipariş konusu mal ya da hizmet ediminin yerine getirilmesinin imkansızlaştığı hallerde satıcı veya sağlayıcının bu durumu öğrendiği tarihten itibaren üç gün içinde tüketiciye yazılı olarak veya kalıcı veri saklayıcısı ile bildirmesi ve varsa teslimat masrafları da dâhil olmak üzere tahsil edilen tüm ödemeleri bildirim tarihinden itibaren en geç on dört gün içinde iade etmesi zorunludur. Malın stokta bulunmaması durumu, mal ediminin yerine getirilmesinin imkânsızlaşması olarak kabul edilmez.
Mesaj otomatik birleştirildi:

O olay için tekrar satisa cikmasi lazim
4. ile başlayan fırkaya bakarsan ne demek istediğimi anlarsın
 

_Emir

80+ Gold
Katılım
22 Eylül 2023
Mesajlar
5,493
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,248
İsim
Emir
Sikayet vara yazın gitsin gerisi hukukçu değilseniz uğraşılmaz.
 

xeonkar83

80+
Katılım
7 Ağustos 2024
Mesajlar
43
Dahası  
Reaksiyon skoru
20
İsim
Ahmet Er
Tüketici Konfederasyonu Başkanı Aydın Ağaoğlu, şu bilgileri verdi:

"Yönetmelikte açık hüküm var. O yönetmeliğin 16. Maddesi 4. Fıkrası diyor ki malın stokta bulunmaması durumu geçerli mazeret değildir. O tüketici aynı siteden ya da başka siteden o ürünü farklı fiyattan satın almışsa ödediği fiyat farkının iadesini isteyebilir."

Olur da haklarınızı kullanmak isterseniz böyle bir şey var.
 

hikoo

80+ Bronze
Katılım
17 Mart 2023
Mesajlar
566
Tüketici Konfederasyonu Başkanı Aydın Ağaoğlu, şu bilgileri verdi:

"Yönetmelikte açık hüküm var. O yönetmeliğin 16. Maddesi 4. Fıkrası diyor ki malın stokta bulunmaması durumu geçerli mazeret değildir. O tüketici aynı siteden ya da başka siteden o ürünü farklı fiyattan satın almışsa ödediği fiyat farkının iadesini isteyebilir."

Olur da haklarınızı kullanmak isterseniz böyle bir şey var.
S22 PLUS para iaden gelince o paraya iyi bir avukat tut, mediamarkt'a dava ac. Seninleyiz bu surecte
 

xeonkar83

80+
Katılım
7 Ağustos 2024
Mesajlar
43
Dahası  
Reaksiyon skoru
20
İsim
Ahmet Er
S22 PLUS para iaden gelince o paraya iyi bir avukat tut, mediamarkt'a dava ac. Seninleyiz bu surecte
avukat tutulcak bir olay değil dostum. 2 , 3 yere şikayetini yazcaksın sonrasını yasalar hallediyor zaten
Mesaj otomatik birleştirildi:

avukat tutulcak bir olay değil dostum. 2 , 3 yere şikayetini yazcaksın sonrasını yasalar hallediyor zaten
ayrıca ben zaten paramı geri alacağım, benim kaybedeceğim bir şey yok. İmajlarını kaybetmek onların elinde. Bunların yanında telefonumu da alırsam güzel olur. Almazsam da başka bir telefon alırım. Olay şuan bir telefondan öte oldu benim için.
 

İsimbulamajim

80+ Bronze
Katılım
2 Haziran 2023
Mesajlar
1,518
Dahası  
Reaksiyon skoru
712
İsim
Ehm
Discord
isimbulamajim
Fiyatı baya iyi bulmuştum bu yüzden bu sıcak fırsatlar konusunu açmıştım. Koskoca bir teknoloji şirketinin bunu yapması hiç doğru değil. Sadece bu konudaki 240 mesaj ile bile ne kadar fazla bu cihazı satın alan ve gelmesini bekleyen kişi olduğunu görebiliyoruz. Umarım paranızı geri alırsınız.
 

Natsu!

80+
Katılım
28 Mart 2022
Mesajlar
250
Dahası  
Reaksiyon skoru
87
İsim
Berat
Beyler benim uygulamada hala siparis olusturuldu yaziyor 🤣
 
Top Bottom