Samsung Tab S10 Ultra Servis Rezilliği

Katılım
1 Ekim 2024
Mesajlar
19
Reaksiyon skoru
4
05.05.2025 Tarihinde aldığım Samsun Tab S10 Ultra cihazımı hiçbir sorunu olmadan kullanıyordum bir kaç gün sonrasında wifide arada atma sorunuyla karşılaşmaya başladım sadece benim wifimdede değil başka wifilerdede olmaya başlayınca 444 7 711'i yani samsungun müşteri hizmetlerini aradım ve orada denk gelen arkadaş bana wifi ve bluetooth ayarlarını sıfırlamamı söyledi.
Arkadaşın dediklerini yaptıktan sonrasında tablet öncesinde bağlandığı 5g olan internetlere bağlanmamaya başladı sorunumun devam ettiğini söylediğimde ise tableti sıfırlamam gerektiğini ve tekrar denememi söyledi.
Denemeye çalıştığımda birde baktım ki tableti sıfırlamak için internet bağlantısı gerekiyor. Arkadaşa söylediğimde cihazı servise bırakmam gerektiğini söyledi ve kapattı. Zor bela 5g olmayan haline bağlandıktan sonra sıfırlamayı başardım fakat durum devam edince sonrasındaki gün tableti en yakınımda olan gaziosmanpaşa samsung servisine bıraktım.
Arkadaşlar bana bir bilgi vermeden yazılımını yükseltmişler bu zaten ayrı bir olay üstüne problem düzeldi mi diye denemem için bana tableti geri verdiler ve herhangi bir şekilde devam ederse videosunu çekmemi istediler.
Evime gelip denediğimde hala aynı problemlerin devam ettiğini fark edince dedikleri gibi videosunu çektim ve sonrasındaki gün tekrardan gittim ve aynı problemlerin devam ettiğini haber ettim ve videolarıda arkadaşlara attım.
Cihazı benden alıp 4 gün sonra bana attıkları linkten baktığımda onarım iptali yazdığını gördüm ve aradığımda bana bilgisayara takıldığında bir problem göremediklerini herşeyi kusursuz çalıştığını söylediler.
Bende problemin zaten sosyal medyada vs gezerken yada oyun oynarken denk geldiğini belli bir süre kendilerinin denemeden problemimi anlayamayacaklarını bildirdim fakat telefonda bana yanıt veren arkadaş kimse sizin cihazınızı test edecek kadar vakti yok gibi saçma bir yanıt ile karşılaştım samsung kısmında ilk defa bu kadar müşteri memnuniyetim 0a düştü.

Cihazı alalı daha 20 gün olmadı bile 4 gün sonra 20 günlük olacak ben bu arkadaşların bunu yanına bırakmak istemiyorum tüketici hakem heyeti ile bu tarz bi durumda kalan bir arkadaş bana yardımcı olabilir mi rica etsem çünkü boşu boşuna doğru düzgün çalışmayan bir cihaza 40k civarında bir para vermiş oldum ve arkadaşların tavırları ve gördüğüm muameleler hiç hoş değildi yani mantıken ben bir müşteriysem ve cihazım problemli ise vermeden önce test edecek bir ekibinizin olması gerekiyor bence?
 

Ekler

  • 20250515_155032.webp
    20250515_155032.webp
    144.8 KB · Hit: 25
Geri
Top