neshter
80+ Bronze
- Katılım
- 29 Haziran 2022
- Mesajlar
- 826
2022 de bir internet sitesinden mouse almistim. Bu mouse 2024 yili gibi sorun cikarmaya basladi. Hala garantisi devam ediyordu. Garanti suresi devam ederken teknik servise yolladim. Teknik servis urunun tamirinin mumkun olmadigini, degisim veya para iadesi alabilecegimi soyledi. Sonra firmayla maillestim ama urunun aynisinin veya muadilinin ellerinde olmadigini, para iadesi yapabileceklerini soylediler. Para iadesi dusuk bir miktardi. Bu donemde ayni mouse veya muadilini o fiyata alamazdim. Ben de teknik servisle konustum urunumu geri istedim. Birkac aksami bozuktu diger fonksiyonlari calisiyordu, geri alip kullanmak istedim para iadesini almaktansa. Ama teknik servis urunu markaya gonderdiklerini ve bana iadesinin mumkun olmadigini soylediler. Bundan sonra sinirlendim THH'ye basvurdum. 4 bucuk aylik surenin ardindan THH beni hakli buldu ve satici firma tarafindan muadil urunun tarafima teslim edilmesi kararina vardi. Her neyse bir bucuk aydir firmaya mail atiyorum maillerime donus saglamiyorlar. 2 hafta once telefonla aradim telefondaki kisi urun onermis miydik size? Dedi. Hayir dedim. Tamam notumu aldim dedi, ama firma tarafindan herhangi bir donus tarafima saglanmadi. Firmanin THH kararini bu kadar sure geciktirmeye hakki var mi?