Bildiğim kadarıyla ürünü servise yollayıp veya götürüp sorunu anlatacaksınız. Sonrasında onlar ürün değişime uygundur diye rapor verecekler. O rapor ile Hepsiburada'ya başvuracaksınız.Merhaba. Hepsiburada üzerinde mi band 5 aldım şarjı çok hızlı bittiği için değişim talep etmiştim ama servis değişim raporu istedi nereden alabilirim yardımcı olursanız sevinirim
Nasıl servise gönderebilirim? İnternette bilgi bulamadimBildiğim kadarıyla ürünü servise yollayıp veya götürüp sorunu anlatacaksınız. Sonrasında onlar ürün değişime uygundur diye rapor verecekler. O rapor ile Hepsiburada'ya başvuracaksınız.
Xiaomi resmi garantili mi ?Nasıl servise gönderebilirim? İnternette bilgi bulamadim
https://buy.mi.com/tr/service/repair/