ilkersssuygun
80+ Bronze
- Katılım
- 14 Nisan 2024
- Mesajlar
- 547
- Reaksiyon skoru
- 77
onun aynısını biryerden alışveriş yaptım sonra arızalı geldi iade ettim bana sadece o ürün satılırsa ona kupon veririz dediler bunu anlattım herkese ama beni linçlemeye çalıştılar kupon istemiştim en kötü aynı markanın ürününden ama yok hiçbirşey yapmadılar o ürün satılırsa yaparız ya değişim ya dakupon dedilerGeçen boğaziçi servise ssdmi gönderdim arızalı diye onlarda arıza tespit etti
birebir değişim veya muadil ürünle değişim istedim ellerinde mevcut değilmiş filan bana dedi ya bekleyeceksiniz kesin değil ya da para iadesi isteyin aldığınız yerden
ben de THH'ye başvuracam diye rapor düzenleyip ssdimi geri göndermelerini istedim. Rapor oluşturmuşlar işte değişim ya da para iadesi filan ama ssd fiziksel olarak serviste kalacakmış
Ben ilk defa böyle bir şeyle karşılaştım normal mi ?