Tunahan235
80+
- Katılım
- 29 Mart 2020
- Mesajlar
- 25
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 5
- İsim
- Tunahan altın
Öncelikle iyi günler herkese. Ben aralık sonu 5.400TL'ye bir monitör satın almıştım (garantisi devam eden) geçen haftada taşınırken monitör kutusunda olmasına rağmen bir şekilde 2 kısmından darbe almış, bunu üzerinde yetkili servisine gönderdim onlar da 216 dolar (sadece panel değişecek olarak not eklemişler) bir fiyat istediler tamir için ben de arayıp fiyatın monitöründen güncel fiyatından daha yüksek bir fiyat istediklerini yanlışlık olup olmadığını kontrol etmelerini istedim ancak orada ne yazıyorsa odur bir yanlış yok gibisinden bir cevap aldım. Şimdi benim ürünü garantisi bitmemesine rağmen çöp mü oldu, tüketici hakem heyetinde başvuruda bulunsam bir sonuç alabilir miyim? Sonuçta ürün Türkiye garantili ancak onlar yurt dışından ürün getirtip ekstraları benim üstüme yıkıp tamir edecekler... Mağdur olmamık için neler yapabilirim? Yardımcı olabilirseniz sevinirim şimdiden teşekkür ederim