Sıfırdan tam takıma. Öneri ve ne yapmalıyım?

tersus

80+
Katılım
11 Temmuz 2022
Mesajlar
27
Reaksiyon skoru
1
Bütçe
200000
Dostlar selam, Direkt konuya giriyorum biraz uzun.

Şuanlık bir işte çalışıyorum yaz geldiği için mezun senemdeyim ve 1 kez daha mezuna kalmaya karar verdim, dedim en azından boş boş evde oturacağıma bir işe gireyimde kendime 12/13 yaşımdan beri hayalini kurduğum o motor için para biriktireyim. Normalde üniversiteye girdikten sonra 125cc lik uygun bir şey bakacaktım, fakat işler değişti. 250cc'lik artık Sport model bir motor bakıyorum ve maksimum Eylül ayının 30'una kadar çalışabilirim çünkü tekrardan üniversite için ders çalışacağım, kısaca zamanım kısıtlı. 3/4 gündür araştırıyorum ve ne yapacağımı bilmiyorum çünkü ne kask var ne eldiven motora dair hiçbir şeyim yok. Ailem ile bu durumu konuştum çünkü onlarda artık altımda kendime ait bir aracın olması gerektiğini biliyorlar, gereği geldiğinde üniversite için otobüs çilesi çekmek bunlar sıkıntılı durumlar rahat olmam lazım ve bir şeye bağlı olmamam lazım. Durum olarak son zamanlarda zor bir durumdan geçiyoruz normalde "iyi" denilecek kadar maddi durumumuz iyi fakat son zamanlar biraz sıkıntılı geçiyor. Her neyse ailem kaskı/eldiveni/ehliyeti karşılayacağını söylediler, bu durum oldukça mutlu ettiği gibide üzdü de, onlara yük olmak sıkıntı. Ben biraz gözüm doymadan da edemem o motora baktığımda gözümün yeterince doyup tatmin etmesi gerekiyor. eylül ayının sonunda toplam 155.000/162.000 TL maaşım oluyor, Kask/ehliyet parasını saymıyoruz çünkü onlar zaten şart yani olmak zorunda. Ne alacağıma aşırı kararsız kaldım çünkü muhtemelen 1/2 sene boyunca o motoru kullanacağım maddi durumumuz biraz daha iyi olursa motoru direkt yükselteceğimize de babamla karar verdik. ("Şunuda söyleyeyim evet maaşım o kadar fakat sadece motor bütçesi olarak 160.000/240.000 TL arasında gidip gelebiliyorum)... CF MOTO 250SR istiyordum ilk başlarda, araştırmadığım halde... Biraz araştırmanın sonunda neden bu kadar ucuz ve kısa km'de sattıklarını anladım, Oturduğum semtte neredeyse çoğu kişide görüyordum, sanıyordum iyi... fakat değilmiş ufacık bir araştırma ile neden öyle olduğunu anladım. Görünüş evet caydırıcı ve iyi o konuda lafım yok ama parça sıkıntısı olduğunu söylemeleri kalitesiz mal olduğunu söylemeleri o motoru aldığımda bile bir korku ile binmek demek benim için. YAMAHA R25 olsun diyorum en ama en çok istediğim ama olamaz da 330.000 TL balon bir fiyat vermek istemiyorum sırf 250cc için... değmez, değemez. Kawasaki ninja 250sl alayım diyorum baya bir eski olduğunu söylüyorlar ve o paraya cidden onu mu alacaksın diyorlar ki bir yandan hak da verdim... HONDA CBR 250R alayım diyorum konforlu fakat benim için gözüme hoş değil ayrıyetten yine pahallı gibi piyasası (çok araştırmadım cbr'ı yalan söylemeyeyim.)... BAJAJ PULSAR RS200'ü çok öneriyorlar onada baktım fakat o fiyata yine o motor yerine 250SR alırım diye düşündüm... Ne yapmaylıyım, ne etmeliyim "şu motor hakkında çok yanlış düşünüyorsun vs. diyebilirsiniz" direkt söyleyin benden daha bilgili olduğuna inandığım insanlar...

Motor için dış görünüş benim için ön planda
Hız ön planda
Güvenli ve sağlam olması ön planda
(Tabi ki ucuza kaliteli mal vermezler. Ama siz ona göre önerin "bütçeyi şöyle arttırırsan böyle olur" diyebilesiniz diye bunları buraya da yazdım.)
 
R25 en mantıklısı bu saydıklarindan.
 
Bu bütçede RS200 en mantıklısı. RS200 yerine 250SR düşünüyorsan çok yanlış düşünüyorsun.

Bu bütçelerde KTM RC390 bulabilirsin popülerliğini kaybettiği için piyasası çok düştü ama parçaları çok pahalıdır. Ayrıca ilk motosikletin olacak sanırım Racing makineler naked’a göre dönme kabiliyeti düşüktür dönmek için motoru yatırman lazım düşersen de grenaj parası vs. onları da düşünmez lazım.

Motoru aldıktan sonra yeni ehliyet alacağın için 20k civarı sigorta çıkar(yakın zamanda yaptırdığım için biliyorum) ailenden biri uzun süredir araç kullanıyorsa onun üzerine yaptırmanı öneririm.
 
Dostlar selam, Direkt konuya giriyorum biraz uzun.

Şuanlık bir işte çalışıyorum yaz geldiği için mezun senemdeyim ve 1 kez daha mezuna kalmaya karar verdim, dedim en azından boş boş evde oturacağıma bir işe gireyimde kendime 12/13 yaşımdan beri hayalini kurduğum o motor için para biriktireyim. Normalde üniversiteye girdikten sonra 125cc lik uygun bir şey bakacaktım, fakat işler değişti. 250cc'lik artık Sport model bir motor bakıyorum ve maksimum Eylül ayının 30'una kadar çalışabilirim çünkü tekrardan üniversite için ders çalışacağım, kısaca zamanım kısıtlı. 3/4 gündür araştırıyorum ve ne yapacağımı bilmiyorum çünkü ne kask var ne eldiven motora dair hiçbir şeyim yok. Ailem ile bu durumu konuştum çünkü onlarda artık altımda kendime ait bir aracın olması gerektiğini biliyorlar, gereği geldiğinde üniversite için otobüs çilesi çekmek bunlar sıkıntılı durumlar rahat olmam lazım ve bir şeye bağlı olmamam lazım. Durum olarak son zamanlarda zor bir durumdan geçiyoruz normalde "iyi" denilecek kadar maddi durumumuz iyi fakat son zamanlar biraz sıkıntılı geçiyor. Her neyse ailem kaskı/eldiveni/ehliyeti karşılayacağını söylediler, bu durum oldukça mutlu ettiği gibide üzdü de, onlara yük olmak sıkıntı. Ben biraz gözüm doymadan da edemem o motora baktığımda gözümün yeterince doyup tatmin etmesi gerekiyor. eylül ayının sonunda toplam 155.000/162.000 TL maaşım oluyor, Kask/ehliyet parasını saymıyoruz çünkü onlar zaten şart yani olmak zorunda. Ne alacağıma aşırı kararsız kaldım çünkü muhtemelen 1/2 sene boyunca o motoru kullanacağım maddi durumumuz biraz daha iyi olursa motoru direkt yükselteceğimize de babamla karar verdik. ("Şunuda söyleyeyim evet maaşım o kadar fakat sadece motor bütçesi olarak 160.000/240.000 TL arasında gidip gelebiliyorum)... CF MOTO 250SR istiyordum ilk başlarda, araştırmadığım halde... Biraz araştırmanın sonunda neden bu kadar ucuz ve kısa km'de sattıklarını anladım, Oturduğum semtte neredeyse çoğu kişide görüyordum, sanıyordum iyi... fakat değilmiş ufacık bir araştırma ile neden öyle olduğunu anladım. Görünüş evet caydırıcı ve iyi o konuda lafım yok ama parça sıkıntısı olduğunu söylemeleri kalitesiz mal olduğunu söylemeleri o motoru aldığımda bile bir korku ile binmek demek benim için. YAMAHA R25 olsun diyorum en ama en çok istediğim ama olamaz da 330.000 TL balon bir fiyat vermek istemiyorum sırf 250cc için... değmez, değemez. Kawasaki ninja 250sl alayım diyorum baya bir eski olduğunu söylüyorlar ve o paraya cidden onu mu alacaksın diyorlar ki bir yandan hak da verdim... HONDA CBR 250R alayım diyorum konforlu fakat benim için gözüme hoş değil ayrıyetten yine pahallı gibi piyasası (çok araştırmadım cbr'ı yalan söylemeyeyim.)... BAJAJ PULSAR RS200'ü çok öneriyorlar onada baktım fakat o fiyata yine o motor yerine 250SR alırım diye düşündüm... Ne yapmaylıyım, ne etmeliyim "şu motor hakkında çok yanlış düşünüyorsun vs. diyebilirsiniz" direkt söyleyin benden daha bilgili olduğuna inandığım insanlar...

Motor için dış görünüş benim için ön planda
Hız ön planda
Güvenli ve sağlam olması ön planda
(Tabi ki ucuza kaliteli mal vermezler. Ama siz ona göre önerin "bütçeyi şöyle arttırırsan böyle olur" diyebilesiniz diye bunları buraya da yazdım.)
Bu paranın bir kısmını motora ayır 160-170 arası geri kalanını ekipman al motor olarak rs200 tavsiyemdir 0 alabilirsin sağlam motor çine bulaşma uğraştırır seni geri kalanla ise 10kya agv k1s al kask olarak eldiven 1-2 bin TL'ye bulabilirsin hatta motomaxta indirim vardı hala devam ediyor mu bilmiyorum eğer ediyorsa 3kya alpinestars eldiven vardı onu önerebilirim birde ceket al
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

R25 en mantıklısı bu saydıklarindan.
Adam kask alıcak eldiven alıcak ceket alıcak onu geçtim 200e temiz R25 vermezler
 
Son düzenleme:
Bu paranın bir kısmını motora ayır 160-170 arası geri kalanını ekipman al motor olarak rs200 tavsiyemdir 0 alabilirsin sağlam motor çine bulaşma uğraştırır seni geri kalanla ise 10kya agv k1s al kask olarak eldiven 1-2 bin TL'ye bulabilirsin hatta motomaxta indirim vardı hala devam ediyor mu bilmiyorum eğer ediyorsa 3kya alpinestars eldiven vardı onu önerebilirim birde ceket al
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Adam kask alıcak eldiven alıcak ceket alıcak onu geçtim 200e temiz R25 vermezler
Geri kalan parayla plaka ve sigorta yaptırırsın fakat sigorta için biraz daha verirsin 200 bin TL'ye ek olarak
 
Bu paranın bir kısmını motora ayır 160-170 arası geri kalanını ekipman al motor olarak rs200 tavsiyemdir 0 alabilirsin sağlam motor çine bulaşma uğraştırır seni geri kalanla ise 10kya agv k1s al kask olarak eldiven 1-2 bin TL'ye bulabilirsin hatta motomaxta indirim vardı hala devam ediyor mu bilmiyorum eğer ediyorsa 3kya alpinestars eldiven vardı onu önerebilirim birde ceket al
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Adam kask alıcak eldiven alıcak ceket alıcak onu geçtim 200e temiz R25 vermezler
Detaylı okumadım sonda 3 model vardı sadece.
 
Bu paranın bir kısmını motora ayır 160-170 arası geri kalanını ekipman al motor olarak rs200 tavsiyemdir 0 alabilirsin sağlam motor çine bulaşma uğraştırır seni geri kalanla ise 10kya agv k1s al kask olarak eldiven 1-2 bin TL'ye bulabilirsin hatta motomaxta indirim vardı hala devam ediyor mu bilmiyorum eğer ediyorsa 3kya alpinestars eldiven vardı onu önerebilirim birde ceket al
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Adam kask alıcak eldiven alıcak ceket alıcak onu geçtim 200e temiz R25 vermezler
Kral çok güzel söylemişsin ağzına sağlık. Şöyle bir durumuda size anlatayım ailem kask konusunda çok katı bütçeyi aşırı zorlayacak şekilde Pista GP alalım kafan son derece güvende olsun diyorlar, biliyorsunuzdur ki Pista GP modelleride aşırı derecede pahallı, ceketi vs. sonradan hallederiz ama kafa son derece korunaklı olacak diyorlar... Kask konusunda bütçeyi indirip k1s alsam r25 bir nebze olsun 15.000/20.000 km alabiliyoruz ufaktan bütçeyi zorlarsak. Bir yandan hazır bir bahanem var sonbahara/kışa doğru belki fiyatlar düşerde rahatlarız diyorum ama geçen senelerde ya da günlerde piyasaya sarı sitede hiç ama hiç bakmadım çünkü boşu boşuna hayallere dalmak istemedim o günlerde.
Bu bütçede RS200 en mantıklısı. RS200 yerine 250SR düşünüyorsan çok yanlış düşünüyorsun.

Bu bütçelerde KTM RC390 bulabilirsin popülerliğini kaybettiği için piyasası çok düştü ama parçaları çok pahalıdır. Ayrıca ilk motosikletin olacak sanırım Racing makineler naked’a göre dönme kabiliyeti düşüktür dönmek için motoru yatırman lazım düşersen de grenaj parası vs. onları da düşünmez lazım.

Motoru aldıktan sonra yeni ehliyet alacağın için 20k civarı sigorta çıkar(yakın zamanda yaptırdığım için biliyorum) ailenden biri uzun süredir araç kullanıyorsa onun üzerine yaptırmanı öneririm.
Rs200 konusunda evet biraz daha araştırdım ve CF Moto serilerine göre kat ve kat daha iyi denildiğini duydum. Fakat ailem hint yapımı dediğim anda duraksadı ve babam baya "altına motor alıcaksın ve ben sana hint malı aldırtıcam öyle mi?" dedi. Motorun iyi olduğunu f/p olduğunuda anlattım fakat hayır bir yandan da ne yalan söyliyim bende pek istemiyorum RS200'ü. Ağustos gelsin bakarız dediler ki büyük ihtimalle 4/5 motor arasında kaldık ailemle,

Kawasaki Ninja 250sl/300sl
Suzuki GSXR 250
R25
CF Moto 250SR
(R25 bütçesi yerine zorlanırsa 450SR dediler ama bakalım...)
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

şunu da belirteyim yazdığım 180.000/240.000 (biraz sınırlarımızı zorlarsak 1 ay daha part time çalışırsam 260.000TL bütçeye kadar çıkartabiliyoruz.) bütçe sadece motor için bütçe...

"Kask/Eldiven/Ehliyet bunlar zorunlu şeyler olduğu için bütçeden saymadık..."
 
Kral çok güzel söylemişsin ağzına sağlık. Şöyle bir durumuda size anlatayım ailem kask konusunda çok katı bütçeyi aşırı zorlayacak şekilde Pista GP alalım kafan son derece güvende olsun diyorlar, biliyorsunuzdur ki Pista GP modelleride aşırı derecede pahallı, ceketi vs. sonradan hallederiz ama kafa son derece korunaklı olacak diyorlar... Kask konusunda bütçeyi indirip k1s alsam r25 bir nebze olsun 15.000/20.000 km alabiliyoruz ufaktan bütçeyi zorlarsak. Bir yandan hazır bir bahanem var sonbahara/kışa doğru belki fiyatlar düşerde rahatlarız diyorum ama geçen senelerde ya da günlerde piyasaya sarı sitede hiç ama hiç bakmadım çünkü boşu boşuna hayallere dalmak istemedim o günlerde.

Rs200 konusunda evet biraz daha araştırdım ve CF Moto serilerine göre kat ve kat daha iyi denildiğini duydum. Fakat ailem hint yapımı dediğim anda duraksadı ve babam baya "altına motor alıcaksın ve ben sana hint malı aldırtıcam öyle mi?" dedi. Motorun iyi olduğunu f/p olduğunuda anlattım fakat hayır bir yandan da ne yalan söyliyim bende pek istemiyorum RS200'ü. Ağustos gelsin bakarız dediler ki büyük ihtimalle 4/5 motor arasında kaldık ailemle,

Kawasaki Ninja 250sl/300sl
Suzuki GSXR 250
R25
CF Moto 250SR
(R25 bütçesi yerine zorlanırsa 450SR dediler ama bakalım...)
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

şunu da belirteyim yazdığım 180.000/240.000 (biraz sınırlarımızı zorlarsak 1 ay daha part time çalışırsam 260.000TL bütçeye kadar çıkartabiliyoruz.) bütçe sadece motor için bütçe...

"Kask/Eldiven/Ehliyet bunlar zorunlu şeyler olduğu için bütçeden saymadık..."
2. El al sıfır alma çünkü 0 motoru düşürünce çok üzülürsün.

Tüm paranı harcamak zorunda değilsin alacağın motoru öğrenmek için alıp sonra başka motora geçebilirsin. Ninja 300 var mesela ilk r25 yapıp sonra geçebilirsin. Bana kalsa daha düşük ccli motorla başlamak mantıklı.

R25 bütçene uygun temizi bulup al ilk motor için 450sr fazla gelir. R25 rahat satarsın bozulma vs sorunu olmaz tabi temizi olacak ve bakımlarını yapacaksın-yaptıracaksın.
 
Kral çok güzel söylemişsin ağzına sağlık. Şöyle bir durumuda size anlatayım ailem kask konusunda çok katı bütçeyi aşırı zorlayacak şekilde Pista GP alalım kafan son derece güvende olsun diyorlar, biliyorsunuzdur ki Pista GP modelleride aşırı derecede pahallı, ceketi vs. sonradan hallederiz ama kafa son derece korunaklı olacak diyorlar... Kask konusunda bütçeyi indirip k1s alsam r25 bir nebze olsun 15.000/20.000 km alabiliyoruz ufaktan bütçeyi zorlarsak. Bir yandan hazır bir bahanem var sonbahara/kışa doğru belki fiyatlar düşerde rahatlarız diyorum ama geçen senelerde ya da günlerde piyasaya sarı sitede hiç ama hiç bakmadım çünkü boşu boşuna hayallere dalmak istemedim o günlerde.

Rs200 konusunda evet biraz daha araştırdım ve CF Moto serilerine göre kat ve kat daha iyi denildiğini duydum. Fakat ailem hint yapımı dediğim anda duraksadı ve babam baya "altına motor alıcaksın ve ben sana hint malı aldırtıcam öyle mi?" dedi. Motorun iyi olduğunu f/p olduğunuda anlattım fakat hayır bir yandan da ne yalan söyliyim bende pek istemiyorum RS200'ü. Ağustos gelsin bakarız dediler ki büyük ihtimalle 4/5 motor arasında kaldık ailemle,

Kawasaki Ninja 250sl/300sl
Suzuki GSXR 250
R25
CF Moto 250SR
(R25 bütçesi yerine zorlanırsa 450SR dediler ama bakalım...)
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

şunu da belirteyim yazdığım 180.000/240.000 (biraz sınırlarımızı zorlarsak 1 ay daha part time çalışırsam 260.000TL bütçeye kadar çıkartabiliyoruz.) bütçe sadece motor için bütçe...

"Kask/Eldiven/Ehliyet bunlar zorunlu şeyler olduğu için bütçeden saymadık..."
250sr ve Kawasaki modellerinj almak biraz absürt olur ayrıca Hintliler motor konusunda Çinlilerden çok daha iyi şuan o kadar bütçeye çıkarsan tabii ki r25 ve ya mt25 alabilirsin japon sağlamlığı ve piyasası her zaman zamlanir paran ölmez suzukide alabilirsin bütün japonlardan daha sağlam ama piyasası çok yok haberin olsun ve R25 kadar da gitmiyor
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Kral çok güzel söylemişsin ağzına sağlık. Şöyle bir durumuda size anlatayım ailem kask konusunda çok katı bütçeyi aşırı zorlayacak şekilde Pista GP alalım kafan son derece güvende olsun diyorlar, biliyorsunuzdur ki Pista GP modelleride aşırı derecede pahallı, ceketi vs. sonradan hallederiz ama kafa son derece korunaklı olacak diyorlar... Kask konusunda bütçeyi indirip k1s alsam r25 bir nebze olsun 15.000/20.000 km alabiliyoruz ufaktan bütçeyi zorlarsak. Bir yandan hazır bir bahanem var sonbahara/kışa doğru belki fiyatlar düşerde rahatlarız diyorum ama geçen senelerde ya da günlerde piyasaya sarı sitede hiç ama hiç bakmadım çünkü boşu boşuna hayallere dalmak istemedim o günlerde.

Rs200 konusunda evet biraz daha araştırdım ve CF Moto serilerine göre kat ve kat daha iyi denildiğini duydum. Fakat ailem hint yapımı dediğim anda duraksadı ve babam baya "altına motor alıcaksın ve ben sana hint malı aldırtıcam öyle mi?" dedi. Motorun iyi olduğunu f/p olduğunuda anlattım fakat hayır bir yandan da ne yalan söyliyim bende pek istemiyorum RS200'ü. Ağustos gelsin bakarız dediler ki büyük ihtimalle 4/5 motor arasında kaldık ailemle,

Kawasaki Ninja 250sl/300sl
Suzuki GSXR 250
R25
CF Moto 250SR
(R25 bütçesi yerine zorlanırsa 450SR dediler ama bakalım...)
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

şunu da belirteyim yazdığım 180.000/240.000 (biraz sınırlarımızı zorlarsak 1 ay daha part time çalışırsam 260.000TL bütçeye kadar çıkartabiliyoruz.) bütçe sadece motor için bütçe...

"Kask/Eldiven/Ehliyet bunlar zorunlu şeyler olduğu için bütçeden saymadık..."Peder

Kral çok güzel söylemişsin ağzına sağlık. Şöyle bir durumuda size anlatayım ailem kask konusunda çok katı bütçeyi aşırı zorlayacak şekilde Pista GP alalım kafan son derece güvende olsun diyorlar, biliyorsunuzdur ki Pista GP modelleride aşırı derecede pahallı, ceketi vs. sonradan hallederiz ama kafa son derece korunaklı olacak diyorlar... Kask konusunda bütçeyi indirip k1s alsam r25 bir nebze olsun 15.000/20.000 km alabiliyoruz ufaktan bütçeyi zorlarsak. Bir yandan hazır bir bahanem var sonbahara/kışa doğru belki fiyatlar düşerde rahatlarız diyorum ama geçen senelerde ya da günlerde piyasaya sarı sitede hiç ama hiç bakmadım çünkü boşu boşuna hayallere dalmak istemedim o günlerde.

Rs200 konusunda evet biraz daha araştırdım ve CF Moto serilerine göre kat ve kat daha iyi denildiğini duydum. Fakat ailem hint yapımı dediğim anda duraksadı ve babam baya "altına motor alıcaksın ve ben sana hint malı aldırtıcam öyle mi?" dedi. Motorun iyi olduğunu f/p olduğunuda anlattım fakat hayır bir yandan da ne yalan söyliyim bende pek istemiyorum RS200'ü. Ağustos gelsin bakarız dediler ki büyük ihtimalle 4/5 motor arasında kaldık ailemle,

Kawasaki Ninja 250sl/300sl
Suzuki GSXR 250
R25
CF Moto 250SR
(R25 bütçesi yerine zorlanırsa 450SR dediler ama bakalım...)
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

şunu da belirteyim yazdığım 180.000/240.000 (biraz sınırlarımızı zorlarsak 1 ay daha part time çalışırsam 260.000TL bütçeye kadar çıkartabiliyoruz.) bütçe sadece motor için bütçe...

"Kask/Eldiven/Ehliyet bunlar zorunlu şeyler olduğu için bütçeden saymadık..."
Peder bey Hint aldırmayıp çin aldirirsa pişman olursun 240-260lari zorlarsan R25 al kesinliklr
 
Kral çok güzel söylemişsin ağzına sağlık. Şöyle bir durumuda size anlatayım ailem kask konusunda çok katı bütçeyi aşırı zorlayacak şekilde Pista GP alalım kafan son derece güvende olsun diyorlar, biliyorsunuzdur ki Pista GP modelleride aşırı derecede pahallı, ceketi vs. sonradan hallederiz ama kafa son derece korunaklı olacak diyorlar... Kask konusunda bütçeyi indirip k1s alsam r25 bir nebze olsun 15.000/20.000 km alabiliyoruz ufaktan bütçeyi zorlarsak. Bir yandan hazır bir bahanem var sonbahara/kışa doğru belki fiyatlar düşerde rahatlarız diyorum ama geçen senelerde ya da günlerde piyasaya sarı sitede hiç ama hiç bakmadım çünkü boşu boşuna hayallere dalmak istemedim o günlerde.

Rs200 konusunda evet biraz daha araştırdım ve CF Moto serilerine göre kat ve kat daha iyi denildiğini duydum. Fakat ailem hint yapımı dediğim anda duraksadı ve babam baya "altına motor alıcaksın ve ben sana hint malı aldırtıcam öyle mi?" dedi. Motorun iyi olduğunu f/p olduğunuda anlattım fakat hayır bir yandan da ne yalan söyliyim bende pek istemiyorum RS200'ü. Ağustos gelsin bakarız dediler ki büyük ihtimalle 4/5 motor arasında kaldık ailemle,

Kawasaki Ninja 250sl/300sl
Suzuki GSXR 250
R25
CF Moto 250SR
(R25 bütçesi yerine zorlanırsa 450SR dediler ama bakalım...)
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

şunu da belirteyim yazdığım 180.000/240.000 (biraz sınırlarımızı zorlarsak 1 ay daha part time çalışırsam 260.000TL bütçeye kadar çıkartabiliyoruz.) bütçe sadece motor için bütçe...

"Kask/Eldiven/Ehliyet bunlar zorunlu şeyler olduğu için bütçeden saymadık..."
Baban dünyadaki çoğu motosikletlerin Hindistan’da üretildiğini bilmiyor sanırım.

Honda, Suziki, KTM ve Yamaha gibi köklü markalar motosikletlerini ve parçalarını Hindistan’da üretiyor.

Kask içinde Pista GP almana gerek yok Ruroc Track serisi Carbon araştırmanı öneririm bir tanıdığım yurt dışından 12binTLye outletden aldı. K1S Termoplastik bir kask kaza yaparsan seni korkacağının garantisi yok.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,157,640
Mesajlar
10,433,414
Üyeler
183,866
Son üye
oguzleyla
Geri
Top