Tokuchi77
80+ Bronze
- Katılım
- 19 Mayıs 2021
- Mesajlar
- 547
Merhaba.
Diyelim ki 10.000 TL'ye sistem alacaksınız ve sistemi güvenli bir yerden almak istiyorsunuz.
Aşağıdaki seçenekleri değerlendirerek almanız gerekiyor;
1) Sıfır olarak aldığınız ürün ikinci el kullanılmış bir ürünmüş gibi 3 günde ya da 2 yıl tam dolduktan sonra arıza vermesi/bozulması ve garantisinin bitmiş olması.
2) Hangi kargo ile geleceği.
3) Satın alınan sistemde arızalı ürünün olması, eksik parça gelmesi.
4) Kargonun sisteminizi hasarlı getirmesi.
Yani kısacası, sistemi satın alacağınız firmanın satış sonrası hizmeti çok iyi olmalı.
Ürünü satın aldığınız an her şey güzel, sistemden takip ediyorsunuz, paketleniyor durumuna geçiyor, kargoya verilmesi, kargo takibi vs. değil mi?
Ama ürün bozuk gelirse, eksik gelirse, kargo hasarlı getirirse hep başınız ağrıyor.
Bunu hangi firma bana yaşatmaz ya da bu olaylar başıma gelmesine rağmen asla yaşatmadığı için ''X'' firmasını tercih ediyorum/edeceğim diyebilirsiniz?
4.5.6. soruları da sizler ekleyebilirsiniz. Bu aslında biz müşteriler için, hepimiz için 1.sırada yer alması gereken bir konu bu.
Lütfen bir dertleşircesine, deneyimlerinizden bahseder misiniz?
Çünkü ben ilk defa hayatımda Web'den alışveriş yaparken yaklaşık 10.000TL değerinde bir sistem almıştım ve başıma gelmeyen kalmadı.
Artık sistem alamıyorum, travmadayım o derece.
Sizlerin yaşanmışlıklarını merak ediyorum. Ayrıca sorunun cevabı olarak fikirlerinizi de.
Hangi firmanın satış sonrası hizmeti gerçekten ama gerçekten çok iyi?
Hangi firmayı hangi sebepten dolayı kesinlikle tercih edersiniz?
Hangi firmayı hangi yaşanmışlıklardan dolayı asla tercih etmezsiniz?
NOT : Hazır sistemlerden bahsediyorum.
Diyelim ki 10.000 TL'ye sistem alacaksınız ve sistemi güvenli bir yerden almak istiyorsunuz.
Aşağıdaki seçenekleri değerlendirerek almanız gerekiyor;
1) Sıfır olarak aldığınız ürün ikinci el kullanılmış bir ürünmüş gibi 3 günde ya da 2 yıl tam dolduktan sonra arıza vermesi/bozulması ve garantisinin bitmiş olması.
2) Hangi kargo ile geleceği.
3) Satın alınan sistemde arızalı ürünün olması, eksik parça gelmesi.
4) Kargonun sisteminizi hasarlı getirmesi.
Yani kısacası, sistemi satın alacağınız firmanın satış sonrası hizmeti çok iyi olmalı.
Ürünü satın aldığınız an her şey güzel, sistemden takip ediyorsunuz, paketleniyor durumuna geçiyor, kargoya verilmesi, kargo takibi vs. değil mi?
Ama ürün bozuk gelirse, eksik gelirse, kargo hasarlı getirirse hep başınız ağrıyor.
Bunu hangi firma bana yaşatmaz ya da bu olaylar başıma gelmesine rağmen asla yaşatmadığı için ''X'' firmasını tercih ediyorum/edeceğim diyebilirsiniz?
4.5.6. soruları da sizler ekleyebilirsiniz. Bu aslında biz müşteriler için, hepimiz için 1.sırada yer alması gereken bir konu bu.
Lütfen bir dertleşircesine, deneyimlerinizden bahseder misiniz?
Çünkü ben ilk defa hayatımda Web'den alışveriş yaparken yaklaşık 10.000TL değerinde bir sistem almıştım ve başıma gelmeyen kalmadı.
Artık sistem alamıyorum, travmadayım o derece.
Sizlerin yaşanmışlıklarını merak ediyorum. Ayrıca sorunun cevabı olarak fikirlerinizi de.
Hangi firmanın satış sonrası hizmeti gerçekten ama gerçekten çok iyi?
Hangi firmayı hangi sebepten dolayı kesinlikle tercih edersiniz?
Hangi firmayı hangi yaşanmışlıklardan dolayı asla tercih etmezsiniz?
NOT : Hazır sistemlerden bahsediyorum.