SMS Infocomm Teknik Servis Kötü tecrübem

DarkKinght67

80+ Bronze
Katılım
4 Mart 2023
Mesajlar
669
Reaksiyon skoru
128
Asus ROG XG249CM model monitörümde yaklaşık 6 aydır görüntüde bozulma ve titreme sorunları yaşıyorum. Cihazı daha önce garantiye gönderdim; ilkinde panel değişimi yapıldı fakat kısa süre sonra aynı arıza tekrar etti. İkinci kez garantiye gönderdiğimde ise bu sefer kullanıcı hatası olduğu iddia edilerek tarafıma 5490 TL servis ücreti çıkarıldı. Oysa monitörün panelinin jelatini dahi üzerinde duruyordu ve cihazı özenle kullandım.

Ürünümün garanti süresi hâlâ devam etmektedir. Arızalar genellikle uzun süreli kullanımda ortaya çıkıyor.
Ve bu sorun kesinlikle kronik çok kişi şikayetci .

Madem kullanıcı hatası neden aynı sorun oluştuğunda ilk seferinde garanti monitörü onardı ?
Onu geçtim üstünde mi tepindim de kullanıcı hatası deniyor ? aynı sorun olduğu halde ve 15 gün beklettiler beni daha sonra sms geldi.
 

Ekler

  • WhatsApp Görsel 2025-09-17 saat 19.18.09_80409c30.webp
    WhatsApp Görsel 2025-09-17 saat 19.18.09_80409c30.webp
    117.2 KB · Hit: 27
Asus ROG XG249CM model monitörümde yaklaşık 6 aydır görüntüde bozulma ve titreme sorunları yaşıyorum. Cihazı daha önce garantiye gönderdim; ilkinde panel değişimi yapıldı fakat kısa süre sonra aynı arıza tekrar etti. İkinci kez garantiye gönderdiğimde ise bu sefer kullanıcı hatası olduğu iddia edilerek tarafıma 5490 TL servis ücreti çıkarıldı. Oysa monitörün panelinin jelatini dahi üzerinde duruyordu ve cihazı özenle kullandım.

Ürünümün garanti süresi hâlâ devam etmektedir. Arızalar genellikle uzun süreli kullanımda ortaya çıkıyor.
Ve bu sorun kesinlikle kronik çok kişi şikayetci .

Madem kullanıcı hatası neden aynı sorun oluştuğunda ilk seferinde garanti monitörü onardı ?
Onu geçtim üstünde mi tepindim de kullanıcı hatası deniyor ? aynı sorun olduğu halde ve 15 gün beklettiler beni daha sonra sms geldi.
Dip not : Tüketici hakem heyetine başvuru yaptım ne kadar sürer bu süreç bilgisi olan ?
 
Asus ROG XG249CM model monitörümde yaklaşık 6 aydır görüntüde bozulma ve titreme sorunları yaşıyorum. Cihazı daha önce garantiye gönderdim; ilkinde panel değişimi yapıldı fakat kısa süre sonra aynı arıza tekrar etti. İkinci kez garantiye gönderdiğimde ise bu sefer kullanıcı hatası olduğu iddia edilerek tarafıma 5490 TL servis ücreti çıkarıldı. Oysa monitörün panelinin jelatini dahi üzerinde duruyordu ve cihazı özenle kullandım.

Ürünümün garanti süresi hâlâ devam etmektedir. Arızalar genellikle uzun süreli kullanımda ortaya çıkıyor.
Ve bu sorun kesinlikle kronik çok kişi şikayetci .

Madem kullanıcı hatası neden aynı sorun oluştuğunda ilk seferinde garanti monitörü onardı ?
Onu geçtim üstünde mi tepindim de kullanıcı hatası deniyor ? aynı sorun olduğu halde ve 15 gün beklettiler beni daha sonra sms geldi.
Bu sorunu msi mag 274qrf ed monitorde yasadim ve sifiri ile degisti. Senin thh harici bir yok gozukmuyor ama korkma hakli cikarsin.
 
Bu sorunu msi mag 274qrf ed monitorde yasadim ve sifiri ile degisti. Senin thh harici bir yok gozukmuyor ama korkma hakli cikarsin.
Haklı çıkacağıma eminim çok garip ya garantisi bitmeye yakın diye yaptilar yoksa ilkinde neden onarım yaptılar ki? Bu 2. Oldu peki iade veya değişim hakkım varmı sence?
 
asus laptop da eyw fakat monitörde berbat bi firma kaldı ki kardo laptop da garantiye düşersen de aynı adamların garantileri berbat yani kardo
 
Haklı çıkacağıma eminim çok garip ya garantisi bitmeye yakın diye yaptilar yoksa ilkinde neden onarım yaptılar ki? Bu 2. Oldu peki iade veya değişim hakkım varmı sence?
Dostum thh ye basvururken ya birebiri yada para iadesi talep ettigine dair forum doldururken isaretliyorsun bu sana kalmis. Ayrica servisten gelen belge varsa onceki arizanin tekrar olup degistigine dair bu senin kazanma olasiligini %100 yapar
 
asus laptop da eyw fakat monitörde berbat bi firma kaldı ki kardo laptop da garantiye düşersen de aynı adamların garantileri berbat yani kardo
Asus un ekranları ezelden beri sorunlu zenfone2 kullandim 2016 da ayni monitördeki gibi olmuştu sorun
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Dostum thh ye basvururken ya birebiri yada para iadesi talep ettigine dair forum doldururken isaretliyorsun bu sana kalmis. Ayrica servisten gelen belge varsa onceki arizanin tekrar olup degistigine dair bu senin kazanma olasiligini %100 yapar
Belge varda atamadim kağıt olduğu için, isterlerse veririm yinede
 
Asus un ekranları ezelden beri sorunlu zenfone2 kullandim 2016 da ayni monitördeki gibi olmuştu sorun
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Belge varda atamadim kağıt olduğu için, isterlerse veririm yinede
Isterlerse degil bilirkisi ataniyor inceleniyor bilirkisiye urunu gotururken o belgeyi de gotur bahset durumu o rapora ekliyor.
 
Asus un ekranları ezelden beri sorunlu zenfone2 kullandim 2016 da ayni monitördeki gibi olmuştu sorun
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Belge varda atamadim kağıt olduğu için, isterlerse veririm yinede
ondan dolayı kardom ben asus önermiyorum
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,157,647
Mesajlar
10,433,467
Üyeler
183,868
Son üye
botanaslan
Geri
Top