DarkKinght67
80+ Bronze
- Katılım
- 4 Mart 2023
- Mesajlar
- 669
- Reaksiyon skoru
- 128
Asus ROG XG249CM model monitörümde yaklaşık 6 aydır görüntüde bozulma ve titreme sorunları yaşıyorum. Cihazı daha önce garantiye gönderdim; ilkinde panel değişimi yapıldı fakat kısa süre sonra aynı arıza tekrar etti. İkinci kez garantiye gönderdiğimde ise bu sefer kullanıcı hatası olduğu iddia edilerek tarafıma 5490 TL servis ücreti çıkarıldı. Oysa monitörün panelinin jelatini dahi üzerinde duruyordu ve cihazı özenle kullandım.
Ürünümün garanti süresi hâlâ devam etmektedir. Arızalar genellikle uzun süreli kullanımda ortaya çıkıyor.
Ve bu sorun kesinlikle kronik çok kişi şikayetci .
Madem kullanıcı hatası neden aynı sorun oluştuğunda ilk seferinde garanti monitörü onardı ?
Onu geçtim üstünde mi tepindim de kullanıcı hatası deniyor ? aynı sorun olduğu halde ve 15 gün beklettiler beni daha sonra sms geldi.
Ürünümün garanti süresi hâlâ devam etmektedir. Arızalar genellikle uzun süreli kullanımda ortaya çıkıyor.
Ve bu sorun kesinlikle kronik çok kişi şikayetci .
Madem kullanıcı hatası neden aynı sorun oluştuğunda ilk seferinde garanti monitörü onardı ?
Onu geçtim üstünde mi tepindim de kullanıcı hatası deniyor ? aynı sorun olduğu halde ve 15 gün beklettiler beni daha sonra sms geldi.