Merhabalar, çok uzun süredir yaşadığım bir sorun hakkında yardıma ihtiyacım var. Yardımcı olursanız sevinirim.
Uzun süredir bu sorunu yaşıyorum, ilk başlarda nadiren SSD kullanımı %100 oluyordu 2-3 dakika içerisinde düzeliyordu, bu sorunu fazla kafaya takmıyordum. Daha sonra sıklığı artmaya başladı ve şu anki duruma geldi. Şu anda bilgisayarı açarken bile abartısız bazen 15 dakika falan bekletebiliyor, açtığımda ise dakikalarca SSD kullanımı düşmüyor ve bilgisayar Belgeler'i açamayacak kadar kötü duruma düşüyor, saatler geçse de en ufak bir işlem de SSD kullanımı artabiliyor. Bu sorun için internetten çok fazla içeriğe baktım ama sorunu çözemedim. Sistemim kötü olmamasına rağmen bu sorun düzelmiyor, yaklaşık bir haftadır sorunu düzeltmeye çalışıyorum ve bilgisayar üzerinden bir işlem gerçekleştiremiyorum.
- Sorun SSD'de falan olabilir mi yoksa yapmam gereken bir şey var mı? (SSD'nin tam modelini bilmiyorum fakat aygıt yöneticisinde Netac SSD 480GB yazıyor, tam modelinin Netac N535s SSD olduğunu düşünüyorum.)
- Bilgisayarda hiçbir virüs yok tamamen eminim, bilgisayara 1-2 kere format bile attım. Windows 11'den dolayı olabileceğinden dolayı Windows 10'a geri bile geçtim.
- Windows güncel bile olsa sorun düzelmiyor.
- Bu sorun düzelmeyecek ve böyle kaldığı için yeni SSD almak zorunda mıyım? Eğer zorundaysam Windows'u HDD'ye kurmak zorundayım ki bunu hiç istemiyorum.
(örnek ekran görüntüleri göstermek isterdim ama ekran görüntüsü almak da bile zorlanıyor bilgisayar )
Uzun süredir bu sorunu yaşıyorum, ilk başlarda nadiren SSD kullanımı %100 oluyordu 2-3 dakika içerisinde düzeliyordu, bu sorunu fazla kafaya takmıyordum. Daha sonra sıklığı artmaya başladı ve şu anki duruma geldi. Şu anda bilgisayarı açarken bile abartısız bazen 15 dakika falan bekletebiliyor, açtığımda ise dakikalarca SSD kullanımı düşmüyor ve bilgisayar Belgeler'i açamayacak kadar kötü duruma düşüyor, saatler geçse de en ufak bir işlem de SSD kullanımı artabiliyor. Bu sorun için internetten çok fazla içeriğe baktım ama sorunu çözemedim. Sistemim kötü olmamasına rağmen bu sorun düzelmiyor, yaklaşık bir haftadır sorunu düzeltmeye çalışıyorum ve bilgisayar üzerinden bir işlem gerçekleştiremiyorum.
- Sorun SSD'de falan olabilir mi yoksa yapmam gereken bir şey var mı? (SSD'nin tam modelini bilmiyorum fakat aygıt yöneticisinde Netac SSD 480GB yazıyor, tam modelinin Netac N535s SSD olduğunu düşünüyorum.)
- Bilgisayarda hiçbir virüs yok tamamen eminim, bilgisayara 1-2 kere format bile attım. Windows 11'den dolayı olabileceğinden dolayı Windows 10'a geri bile geçtim.
- Windows güncel bile olsa sorun düzelmiyor.
- Bu sorun düzelmeyecek ve böyle kaldığı için yeni SSD almak zorunda mıyım? Eğer zorundaysam Windows'u HDD'ye kurmak zorundayım ki bunu hiç istemiyorum.
(örnek ekran görüntüleri göstermek isterdim ama ekran görüntüsü almak da bile zorlanıyor bilgisayar )