o zaman destek talebi oluştur böyle böyle de dekontu da gönder
Merhaba,
Satın alımı incelediğimde bankanız tarafından reddedildiğini gördüm. Çoğu durumda bu, banka hesap bakiyenizin yeterli olmadığı veya hesabınızda Steam'in güvenilir bir satıcı olarak belirlenmemesi gibi bir kısıtlama bulunduğu anlamına geliyor. Sorunun ne olduğunu öğrenmek için bankanızla iletişime geçmelisiniz.
Bu gibi durumlarda bankalar genelde hesap bilgileri güncellenip satın almanın gerçekleşmediği doğrulanana kadar işlem ücreti kadar hesap bakiyesini geçici olarak dondurur. Bankaya ve işlem süreçlerine bağlı olarak bakiyenizin tekrar hesabınıza geçmesi 30 günü bulabilir.
Steam Destek yalnızca satın alma işleminin gerçekleşmediğini doğrulayabilir. Bankaların işlem sürelerini hızlandıramayız.
30 gün içinde bu ücret banka hesabınızdan silinmezse, bankanızla iletişime geçip bloke edilen miktarın hesabınıza iade edilmesini talep edin.
Steam'in bu işlem için sizden ücret almadığını doğrulamak için bizimle olan konuşmanızı bankanıza gösterebilirsiniz.
Steam Support
Nova
burada ne yapmam lazım