lJordenl
80+
- Katılım
- 24 Mart 2020
- Mesajlar
- 27
- Reaksiyon skoru
- 6
Fotoğraflarda görmüş olduğunuz gibi ayarlarım bu şekilde. CPI ve DPI farkını araştırdım . İkiside aynı şey dediler. Ama CS:GO da 500 CPI yapınca kesinlikle dönmüyo bile . Sens 2 ivme açık. Ama dönmüyo . 4.5 yaptığım da ancak dönüyo . Ne yapmam lazım . Yüksek DPI alışık değilim . 400 yada 800 DPI lazım bana . O seçeneklerde bulunmuyo . Lütfen yardım edin . Daha dün sabah aldım 