🔥İndirim SteelSeries Arctis Pro Wireless 7.899!!

3 ay evvel nova pro wirelessi 6999a almıştım media marktan. ama şimdi için bu üründe süper fiyat. hatta bence nova prodan daha iyi. ama beni bilen audeze ile bilir :D
 
alınır mı yani
gayet alınır nova 7den iyi :D
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

alınır mı yani
şunu diyim hem aux hem bt hem wireles hem kablolu evrensel uyumlu 24bit wirelessden ses veren kaç model var. benim audeze veriyo bi. bt dende 24bit ldac 2.4ghz den 24/96 auxdanda öyle usbdende. ama 500 dolar benimki.
 
gayet alınır nova 7den iyi :D
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


şunu diyim hem aux hem bt hem wireles hem kablolu evrensel uyumlu 24bit wirelessden ses veren kaç model var. benim audeze veriyo bi. bt dende 24bit ldac 2.4ghz den 24/96 auxdanda öyle usbdende. ama 500 dolar benimki.
seninkide kulaklık ama hee
 
kasamda i7 8700 var rtx 3060 var. nova pro wireless var en kötü kulaklığım :DDDDDd
o paraya işlemciyi ekran kartını monitörü arttırsan daha mantıklı değil mi? Misal PUBG çok oynuyorum ben. Oyunu 1080p monitörde 100fps oynayacağım ama 8000liralık harika bir kulaklığım olacağına 2k monitörde 240fps oynarım kulaklık 500 liralık rampage olsun daha mantıklı değil mi? Evet ses önemli ama daha önce oyun deneyimini belirli seviyeye getirmek lazım diye düşünüyorum. Bende 7800x3d ve rtx4090 olsa bile kulaklığa o parayı yine vermem çünkü bu sefer de monitörü 4k 240 ya da 360hz yapmam lazım. Onu da yaptıktan sonra kulaklığa bakarım. Sizin öncelik ses mi? Ses editleme falan yapıyosanız anlarım.
 
o paraya işlemciyi ekran kartını monitörü arttırsan daha mantıklı değil mi? Misal PUBG çok oynuyorum ben. Oyunu 1080p monitörde 100fps oynayacağım ama 8000liralık harika bir kulaklığım olacağına 2k monitörde 240fps oynarım kulaklık 500 liralık rampage olsun daha mantıklı değil mi? Evet ses önemli ama daha önce oyun deneyimini belirli seviyeye getirmek lazım diye düşünüyorum. Bende 7800x3d ve rtx4090 olsa bile kulaklığa o parayı yine vermem çünkü bu sefer de monitörü 4k 240 ya da 360hz yapmam lazım. Onu da yaptıktan sonra kulaklığa bakarım. Sizin öncelik ses mi? Ses editleme falan yapıyosanız anlarım.
kanka şarkı dinlemeyi doğrusu flac kayıpsız 24bit şarkılarım var. şarkıdan zevk almasını bilirim. oyun yaşını geçtim. monitörüm 1080p 165hz msı mag 274r2 model monitör. bluray film arşivimde var. ekranımda iyi kulaklığımda. aga zevk almasını bilcen. sorsan ne oynuyon. hep hikayeli oyunlar hatta ps4prom var ondan oynarım. pcde dizi film çoğunlukla. ve şunu diyim en kötü kulaklığım nova pro wireless
 
Geri
Top