Kanka spoiler olarak işaretle yeni başlayanlar isyan edecekEn son teaser yayınlanmıştı galiba Hopper'ın ölmediği gösteriliyordu .
Çünkü 4. sezonu bekliyoruz?nereye baksam bir 4.sezon.
niye 4 onu anlamadım.
japonyada uğursuz sayıydı ondan olabilir mi?
Bunu sırf PP İsim ve mesaj uyumunu görmemiz için yazdığın kesinWitcher 2. Sezon ne zaman gelecek bilen var mı![]()
hayır. hangi diziye baksam bir 4.sezon buluyorum ? bu ne aga?Çünkü 4. sezonu bekliyoruz?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Bunu sırf PP İsim ve mesaj uyumunu görmemiz için yazdığın kesin
Konuyla alakamWitcher 2. Sezon ne zaman gelecek bilen var mı![]()
Neden böyle bir şey yapayım laÇünkü 4. sezonu bekliyoruz?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Bunu sırf PP İsim ve mesaj uyumunu görmemiz için yazdığın kesin
Unutmuşum umarım kimse yemez :/Ne zaman gelecek bilmiyorum ama bence O ölmedi izleyen anladı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Kanka spoiler olarak işaretle yeni başlayanlar isyan edecek
İnsan başka ne için Stranger Things ile alakalı bir konuda Witcher sorar?Neden böyle bir şey yapayım la![]()