Neler Yeni

Yardım Superonline çalışanları hatası yüzünden düşük hız almak

ymree13

80+
Katılım
16 Temmuz 2024
Mesajlar
131
Dahası  
Reaksiyon skoru
44
İsim
Yunus Emre
Bugün eski operatörden Superonline internete geçtik. Kurulum için geldiler (iki tane ukala tip) senelerdir odamda kullandığım modemlerin yerine fiber çekerken kablo içeride sıkıştı bunlarda çekerken koparttılar ve tıkandı. Daha sonra buraya interneti çekemeyiz dediler. Biz dedik her zaman burada kullanıyoruz kabloyu içeride siz bıraktınız ne demek çekemiyorsunuz biz buraya bağlayamayız deyip evin en ücra köşesine bir tek oraya çekebiliyoruz diye kurulum yaptılar. Ya kuracağız ya da iptal edin dediler biz de oraya kurdurttuk. Şimdi internetten baktığımda yerini değiştirmek için 600 TL gibi bir para istiyormuş Superonline. Ben Superonline müşteri hizmetleri ile görüşsem ve durumu onlara bildirsem yardımcı olurlar mı? Gerçekten sinirlerim bozuldu 50 MB'lik internet paketi alıyoruz şu an PC'den 8MB alıyorum. İşim de internet PC başından olduğu için internet benim için önemli. Bu durumda ne yapabilirim yardımcı olabilir misiniz?
 
Katılım
5 Nisan 2020
Mesajlar
308
Dahası  
Reaksiyon skoru
123
İsim
Celil Emre Danişmant
Daha önce taşeron superonline internet kurulum ekibinde çalıştım. Çalıştırdıkları insanlar kalifiye değil Turkcell bu konuda çok büyük bir hata yapıyor bence. Dairenin içine kanalet döşeme izinleri olmuyor genelde ama kroşe ile sabitleyerek çekebilirlerdi. Çalışanlar fiber kablolara çok kötü davranıyor, çalıştığım süreçte hep böyleydi. Arayın, şikayet edin. Gereğini yaparlar mı bilemem ama siz haklısınız.
 

Aquamen

80+ Bronze
Katılım
3 Ekim 2023
Mesajlar
789
Dahası  
Reaksiyon skoru
475
İsim
ibrahim demir
bizde de aynı sorun olmuştu(vodofone) kabloyu koparttım
istediğim yere çektiler
not ücret almadılar
 

OrkunJJ

80+ Silver
Katılım
18 Ocak 2021
Mesajlar
3,666
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,765
Yaş
21
İsim
Orkun
Bugün eski operatörden Superonline internete geçtik. Kurulum için geldiler (iki tane ukala tip) senelerdir odamda kullandığım modemlerin yerine fiber çekerken kablo içeride sıkıştı bunlarda çekerken koparttılar ve tıkandı. Daha sonra buraya interneti çekemeyiz dediler. Biz dedik her zaman burada kullanıyoruz kabloyu içeride siz bıraktınız ne demek çekemiyorsunuz biz buraya bağlayamayız deyip evin en ücra köşesine bir tek oraya çekebiliyoruz diye kurulum yaptılar. Ya kuracağız ya da iptal edin dediler biz de oraya kurdurttuk. Şimdi internetten baktığımda yerini değiştirmek için 600 TL gibi bir para istiyormuş Superonline. Ben Superonline müşteri hizmetleri ile görüşsem ve durumu onlara bildirsem yardımcı olurlar mı? Gerçekten sinirlerim bozuldu 50 MB'lik internet paketi alıyoruz şu an PC'den 8MB alıyorum. İşim de internet PC başından olduğu için internet benim için önemli. Bu durumda ne yapabilirim yardımcı olabilir misiniz?
Keşke o koparttığı esnada direkt olarak fotoğraf çekip düzeltmelerini isteseydin.
Zaten yapamayız demişler, direkt olarak kurulumu reddedip gönderdikten sonra müşteri hizmetlerini arayıp yaşadığın durumu ve sorunu anlatıp başka bir kurulum ekibi yönlendirip sorunu çözmelerini isteyebilirdin.
En azından etkili bir çözüm olurdu.
Şuan yapabileceğin çok bir şey yok müşteri hizmetleri ile bir görüş en azından durumu onlara aktar bir çözüm iste.
Çözüm sunmuyorlar ise aboneliğini başka firmaya taşıyacağını yani nakil/iptal edeceğini söyle (tehdit gibi düşün firmalar genelde müşteri kaybetmemek için müşteri taleplerini yerine getirmeye çalışırlar)
 

ymree13

80+
Katılım
16 Temmuz 2024
Mesajlar
131
Dahası  
Reaksiyon skoru
44
İsim
Yunus Emre
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
Değerli yorumlarınız için teşekkürler. Şimdi müşteri hizmetlerini aradım ve olayı anlattım ve suçun kendilerinde olduğunu kabul edip bayiye sikayet raporu açtı ve gün içinde tekrardan ekip yollouyacaklarini söylediler. Bunun içinde ücret talep etmeyeceklerini belirtiler. Şu an ekibi bekliyorum, gelişmeleri tekrardan buraya bildiririm.
 

ymree13

80+
Katılım
16 Temmuz 2024
Mesajlar
131
Dahası  
Reaksiyon skoru
44
İsim
Yunus Emre
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
Evet arkadaşlar konuya güncel olayları aktarıyorum. Dün bahsettiğim gibi genel mürülük ile iletişim kurup sikayette bulunmuştuk fakat bir destek alamamıştık. Bunu bugün genel müdürlüğü tekrar arayarak tekrar bir şikayet kaydı oluşturduk ve akşam üstüne doğru bir ekip geldi. Şikayet kaydında da belirtiğimiz gibi farklı bir ekibin gelmesini istemiştik ve öyle de oldu. Gelen arkadaşlar sağ olsun ilgilendiler fakat arkadaşın bizim dairenin borularında bıraktığı hasarı yani içeride ki kabloya bir müdahale de bulunamadılar. Hal böyle olunca ilk gelen ekibin benim odaya çekemediği kabloyu arkadaşlardan rica ettik ve bu arkadaşlar oraya kabloyu çekebildi. İlk gelen arkadaşlara da ben bunu bildirmiştim, zamanında kendim bizzat elektrikçide çalıştığım için kanaldan kablo geçmiyorsa ne yapılması gerektiğini az çok biliyorum. Ben de bu arkadaşlara sıvı sabun kullanarak kanalın içerisinden kablolun daha kolay geçiceğini belirttim. İlk gelen ekip bunu yapmadı fakat bu ekip bu yöntemi deneyerek kabloyu odama çekebildier. Şu an çok şükür internet te bir sıkıntı olmadan Max verimi alabiliyorum. Burada vaktinizi ayırıp vermiş olduğunuz tavsiyeler ve güzel mesajlarınız için teşekkür ederim :)
 
Top Bottom