serhatkara34
80+ Bronze
- Katılım
- 19 Kasım 2023
- Mesajlar
- 875
ÖNCELİKLE BU FİRMADAN KESİNLİKLE RİSKLİ ÜRÜNLERİ ALMAMANIZI TAVSİYE EDİYORUM MONİTÖR TV GİBİ NE İADE EDEBİLİRSİN NE DEĞİŞİM ÜRÜNÜ SERVİSE GÖNDERİP AYLARCA UĞRAŞIRSINIZ RAPOR ALIRSINIZ PARANIZIDA ALAMAZSINIZ BÖYLE BİR FİRMA PARAYI VERDİNMİ ÜRÜNDE SORUN VARSA GİTTİ PARA MARATON BAŞLAR UĞRAŞ SONRA !
Teknosa'dan 16-03-2024 tarihinde bir monitör aldım ve bozuk çıktı. Hemen Teknosa'yı aradım ve iade alamayacaklarını, servise göndermemi istediler. Ürünü servise gönderdim; servis, ürünün bozuk olduğunu söyledi. Ürünün orada kalacağını ve gönderecekleri belge ile Teknosa'dan paramı alabileceğimi belirttiler. Ürünsüz iade raporunu bana gönderdiler. Bu raporu Teknosa'ya 1 kez online olarak WhatsApp iletişim hattından göndermeme, 5 kez aramama ve en sonunda raporu kendim mağazaya götürerek toplamda 3 kez mağazaya gitmeme rağmen hala paramı iade etmediler. Bu firmadan kesinlikle hiçbir şey alınmamasını, bu şekilde mağdur edildiğinizi, aylardır ne monitörümü ne de paramı vermediklerini, insanlarla dalga geçtiklerini ve çok ciddi şekilde müşterilerini mağdur ettiklerini belirtmek istiyorum.
Ben firma ile uğraşıyorum para sorun değil davamız açık devam ediyor zaten bunlarla birileri uğraşmazsa insanları mağdur ederler düşünsenize bir kişi var para biriktirmiş 3 5 ay çalışmış monitör alacak fiyatlarda artıyor böyle adamı uğraştırıyorlar adamın parasıda yok başka alamıyor çaresizce bekliyor işte bu mağdur kişiler adına bu firma ile savaşım devam ediyor şikayetimi geri çekmeyeceğim paramı alsamda mahkemede uzatacağım bu konuyu haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır.
BU YAZIYI YAZDIĞIM TARİH 27.04.2024 İADEM ONAYLANDI FAKAT HALA PARAMIN GELMESİ İÇİN BEKLETİLİYORUM
(Lenovo Legion Y25-30 67B7GACBTK 24.5" 1920x1080 165Hz / 180Hz Overclock) FHD 0.5ms MPRT 2 178° / 178° Raven Black Monitör)
Teknosa'dan 16-03-2024 tarihinde bir monitör aldım ve bozuk çıktı. Hemen Teknosa'yı aradım ve iade alamayacaklarını, servise göndermemi istediler. Ürünü servise gönderdim; servis, ürünün bozuk olduğunu söyledi. Ürünün orada kalacağını ve gönderecekleri belge ile Teknosa'dan paramı alabileceğimi belirttiler. Ürünsüz iade raporunu bana gönderdiler. Bu raporu Teknosa'ya 1 kez online olarak WhatsApp iletişim hattından göndermeme, 5 kez aramama ve en sonunda raporu kendim mağazaya götürerek toplamda 3 kez mağazaya gitmeme rağmen hala paramı iade etmediler. Bu firmadan kesinlikle hiçbir şey alınmamasını, bu şekilde mağdur edildiğinizi, aylardır ne monitörümü ne de paramı vermediklerini, insanlarla dalga geçtiklerini ve çok ciddi şekilde müşterilerini mağdur ettiklerini belirtmek istiyorum.
Ben firma ile uğraşıyorum para sorun değil davamız açık devam ediyor zaten bunlarla birileri uğraşmazsa insanları mağdur ederler düşünsenize bir kişi var para biriktirmiş 3 5 ay çalışmış monitör alacak fiyatlarda artıyor böyle adamı uğraştırıyorlar adamın parasıda yok başka alamıyor çaresizce bekliyor işte bu mağdur kişiler adına bu firma ile savaşım devam ediyor şikayetimi geri çekmeyeceğim paramı alsamda mahkemede uzatacağım bu konuyu haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır.
BU YAZIYI YAZDIĞIM TARİH 27.04.2024 İADEM ONAYLANDI FAKAT HALA PARAMIN GELMESİ İÇİN BEKLETİLİYORUM
(Lenovo Legion Y25-30 67B7GACBTK 24.5" 1920x1080 165Hz / 180Hz Overclock) FHD 0.5ms MPRT 2 178° / 178° Raven Black Monitör)