Neler Yeni

Tesadüf mü yoksa Şaka mı?

Taltin

80+
Katılım
19 Temmuz 2022
Mesajlar
11
Dahası  
Reaksiyon skoru
3
İsim
Tugrul
Arkadaşlar merhaba.
Size monitör alım maceramdan bahsedeceğim biraz.
* Bir süre 2K 27 inch IPS Gaming monitör arayışım sonrasında N11 üzerinden MSI marka bir monitör aldım. Aldığım monitor sadece kutusuyla dış bir kaplama, paket v.s olmaksızın sağlam bir şekilde tarafıma ulaştı.ilkkez ciddi bir monitör alışımdı bu. Büyük bir heyecanla ve özenle monitörü kutusundan çıkarıp kurdum. Hemen internette gördüğüm testlere başladım. İlk test olan ölü piksel testinde 1 tanesi çok rahatsız edici olmakla birlikte 2 3 tane ölü pikselle karşılaştım. Monitör işi şans işi denildiği için olur öyle şeyler dedim ve iade sürecini başlattım. Satıcı mağazanın puanı çok yüksek olmasına rağmen monitörde ölü piksel iadesinde sorun cikarabildiklerini gördüm. Firmayi arayınca biz ilgilenmiyoruz servise yollayın belge alın filan gibi birşeyler dediler ama cayma hakkimin olduğu şeyde neden böyle bir yolla kendimi mağdur ettireyim. Bu yüzden gayet haklarimin farkında olduğumu anlatır bir dil ile iade sürecini başlattım.

*Ürünü iade edip aynı ürünü farklı bir satıcıdan amazon uzerinden aldım bu sefer, kargo vaktinde geldi ve yine sadece kutusu ile gelmişti ve kutusu kötü durumdaydı yirtilmalar filan vardı ve bunun üzerine Kolay Gelsin kargo personeline hasar tespit tutanağı tutturarak ürünü teslim aldım. Umarım bu sefer ölü piksel çıkmaz diyerek ürünu kutusundan çıkarttım ve gördüm ki kullanılmış amaa güzelce bir kullanılmış ürün yollamışlar bana. Küçük bir hayalkırıklığı ardından Amazon üzerinden iade sürecini başlattım ve N11 aksine yağ gibi akıp gitti.(N11 müşteri temsilcileri çok ezbere iş yapiyorlar ve onuda yanlış yapıyorlar, Amazon bu konuda çok iyiydi)

* Bu ürünün iade olmasını beklemeden bu sefer aynı ozelliklerde farklı bir yerden yine puanı çok yüksek (9+) farklı bir satıcıdan Dell marka bir monitör siparişi verdim. Bu ürünün dışı şeffaf folyo ile güzelce sarılmıştı ama ürünün kutusunda herhangi bir açılıp açılmadığını gösteren garanti bandı bulunmuyordu sadece koli bandı vardı. Dedim ki yine kullanılmış ürün yolladilar sanırım. Ürünü açtım baktım kullanılmış durmuyordu tavsiye eden arkadaşlarda çok övdüğü için bir sorun çıkmaz bunda diyerek testlere başladım ve ilk testten +3 ölü piksel ile ayrıldım :( ve tabii ki de bununda iade süreci başlatıldı iade edildi ve şimdi de

* farklı bir marka aynı özelliklerde bir ürünü vatandan sipariş verdim. Bu ürünü de merakla bekliyorum acaba kaçıncı seferimde bir monitör sahibi olabilecegim.

Tecrübelerim:
-Ürünün ilk testlerinde mümkünse jelatinlerini sökmeyin kutu icerik dizilimini görebileceğiniz bir foto çekiniz.
-Tespit ettiğiniz sorunlari şüpheye yer bırakmayacak şekilde belgeleyiniz.
-Gelen kargoda ürün kutusunda bariz hasarlar var ise hasar tespit tutanağını direk hazırlatiniz. (KolayGelsin bunu dijital olarak tutup ürünü kutuyu fotografliyor firmadan isteyince mailinize atıyorlar güzel uygulama. Yurtiçi kargo ise ben öyle bir şey duymadım bilmiyorum gibi komiklikler yapıyor gerekirse kendi tutanaginizi hazırlayip hazır bulundurun.Sirketi aradım yanlarinda tutanak bulundurmak ve tutmak zorundalar dedi. Tutanağı tutturmadan size gelen kodu vermeyin.
-İadeyi kargoya verince size kutusunu sağlam aldıklarına dair belge vermemekte çok israrcilar, yasal değil gibi komiklikler yapmaktadırlar. İadeye verince en azından fotoğraf almanizda fayda olabilir.
-Hakkinizi aramaktan çekinmeyin para dediğiniz şey sizin emeğinizdir ve ucuz değildir.

Buraya uzun uzun yazmak istemedim olayların özetini anlatıp, firmalar ile aramda geçen konuşmalara filan yer vermedim. Dinleyen herkese teşekkürler.
 

-Mehmet-

80+ Silver
Katılım
8 Kasım 2023
Mesajlar
2,994
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,387
İsim
Mehmet Aslan
Arkadaşlar merhaba.
Size monitör alım maceramdan bahsedeceğim biraz.
* Bir süre 2K 27 inch IPS Gaming monitör arayışım sonrasında N11 üzerinden MSI marka bir monitör aldım. Aldığım monitor sadece kutusuyla dış bir kaplama, paket v.s olmaksızın sağlam bir şekilde tarafıma ulaştı.ilkkez ciddi bir monitör alışımdı bu. Büyük bir heyecanla ve özenle monitörü kutusundan çıkarıp kurdum. Hemen internette gördüğüm testlere başladım. İlk test olan ölü piksel testinde 1 tanesi çok rahatsız edici olmakla birlikte 2 3 tane ölü pikselle karşılaştım. Monitör işi şans işi denildiği için olur öyle şeyler dedim ve iade sürecini başlattım. Satıcı mağazanın puanı çok yüksek olmasına rağmen monitörde ölü piksel iadesinde sorun cikarabildiklerini gördüm. Firmayi arayınca biz ilgilenmiyoruz servise yollayın belge alın filan gibi birşeyler dediler ama cayma hakkimin olduğu şeyde neden böyle bir yolla kendimi mağdur ettireyim. Bu yüzden gayet haklarimin farkında olduğumu anlatır bir dil ile iade sürecini başlattım.

*Ürünü iade edip aynı ürünü farklı bir satıcıdan amazon uzerinden aldım bu sefer, kargo vaktinde geldi ve yine sadece kutusu ile gelmişti ve kutusu kötü durumdaydı yirtilmalar filan vardı ve bunun üzerine Kolay Gelsin kargo personeline hasar tespit tutanağı tutturarak ürünü teslim aldım. Umarım bu sefer ölü piksel çıkmaz diyerek ürünu kutusundan çıkarttım ve gördüm ki kullanılmış amaa güzelce bir kullanılmış ürün yollamışlar bana. Küçük bir hayalkırıklığı ardından Amazon üzerinden iade sürecini başlattım ve N11 aksine yağ gibi akıp gitti.(N11 müşteri temsilcileri çok ezbere iş yapiyorlar ve onuda yanlış yapıyorlar, Amazon bu konuda çok iyiydi)

* Bu ürünün iade olmasını beklemeden bu sefer aynı ozelliklerde farklı bir yerden yine puanı çok yüksek (9+) farklı bir satıcıdan Dell marka bir monitör siparişi verdim. Bu ürünün dışı şeffaf folyo ile güzelce sarılmıştı ama ürünün kutusunda herhangi bir açılıp açılmadığını gösteren garanti bandı bulunmuyordu sadece koli bandı vardı. Dedim ki yine kullanılmış ürün yolladilar sanırım. Ürünü açtım baktım kullanılmış durmuyordu tavsiye eden arkadaşlarda çok övdüğü için bir sorun çıkmaz bunda diyerek testlere başladım ve ilk testten +3 ölü piksel ile ayrıldım :( ve tabii ki de bununda iade süreci başlatıldı iade edildi ve şimdi de

* farklı bir marka aynı özelliklerde bir ürünü vatandan sipariş verdim. Bu ürünü de merakla bekliyorum acaba kaçıncı seferimde bir monitör sahibi olabilecegim.

Tecrübelerim:
-Ürünün ilk testlerinde mümkünse jelatinlerini sökmeyin kutu icerik dizilimini görebileceğiniz bir foto çekiniz.
-Tespit ettiğiniz sorunlari şüpheye yer bırakmayacak şekilde belgeleyiniz.
-Gelen kargoda ürün kutusunda bariz hasarlar var ise hasar tespit tutanağını direk hazırlatiniz. (KolayGelsin bunu dijital olarak tutup ürünü kutuyu fotografliyor firmadan isteyince mailinize atıyorlar güzel uygulama. Yurtiçi kargo ise ben öyle bir şey duymadım bilmiyorum gibi komiklikler yapıyor gerekirse kendi tutanaginizi hazırlayip hazır bulundurun.Sirketi aradım yanlarinda tutanak bulundurmak ve tutmak zorundalar dedi. Tutanağı tutturmadan size gelen kodu vermeyin.
-İadeyi kargoya verince size kutusunu sağlam aldıklarına dair belge vermemekte çok israrcilar, yasal değil gibi komiklikler yapmaktadırlar. İadeye verince en azından fotoğraf almanizda fayda olabilir.
-Hakkinizi aramaktan çekinmeyin para dediğiniz şey sizin emeğinizdir ve ucuz değildir.

Buraya uzun uzun yazmak istemedim olayların özetini anlatıp, firmalar ile aramda geçen konuşmalara filan yer vermedim. Dinleyen herkese teşekkürler.
Okuduklarımdan sonra sizin monitör almamanız gerektiğine kanaat getirdim hocam :D Şaka bir yana çok talihsiz bir süreç olmuş umarım yeni monitörün sapasağlam sorunsuz gelir :)
 

Taltin

80+
Katılım
19 Temmuz 2022
Mesajlar
11
Dahası  
Reaksiyon skoru
3
İsim
Tugrul
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Okuduklarımdan sonra sizin monitör almamanız gerektiğine kanaat getirdim hocam :D Şaka bir yana çok talihsiz bir süreç olmuş umarım yeni monitörün sapasağlam sorunsuz gelir :)
İşin kötüsü yer seferinde bir öncekinden daha pahalı bir şey sipariş ediyorum 8.5k ile başladım son siparişim 12k😂
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
910,110
Mesajlar
8,330,438
Üyeler
141,242
Son üye
eske123
Top Bottom