Orhanaygun41
80+ Bronze
- Katılım
- 15 Ağustos 2020
- Mesajlar
- 1,713
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 958
- Konum
- #41KOCAELİ
- İsim
- Orhan Aygün
- İlgilendiği Kategoriler
- 2.EL PC ALIŞ-SATIŞ VE PC TOPLAMA konularına etiketleyebilirsiniz.
- Discord
- orhanaygun#3804
Merhaba arkadaşlar bir gün TT müşteri hizmetlerinden aradılar.Yeni bir modem varmış tp-link vc220g3u modelinde bunu taksitle bize sattılar.Modem geldi tak kurduk hiçbir sıkıntı yok 1 ay geçti modem birden bağlantı kopmaları resetlemeden düzelmiyordu hız düşüklükleri ani olarak vs. gibi sorunlar yaşadık ve direk TT aradık iade istiyoruz dedik .TT dediki biz bakmıyoruz teknik desteğe Tp-linki arayın dedi onu aradık onlar da modemi yollayın dediler yolladık.Fakat biz her seferinde iade etmek istediğimizi söylüyoruz.Velhasılkelam sonrasın da yeni modem yolladılar aynısından bu sefer taktık 1 saat sonra aynı sorunları tekrarladı tekrar aradık ve tekrar gönderin dediler gönderdik.Şimdi ise değişime karar verildi diye mesaj atmışlar Tp-linki aradık iade istiyoruz diyoruz dedik. TT'yi arayın dediler onlar. Böyle bir kısır döngü içerisinde kaldık ne yapmalıyız sizce iade hakkımız değil mi? Ayrıca modem kronik sıkıntılı imiş herkes de aynı sorun varmış.(Okuyan herkese teşekkürler yazımda hata olduysa affola.)